Waar spreek ik kwaad en verspreid ik laster?
Mode en kleding
-
Groepscirkel
Re: Mode en kleding
Re: Mode en kleding
De eerste uitleg hoor ik voor het eerst.Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 08:59Omdat de culturele oorsprong van de spijkerbroek wordt verbonden met rebellie en non-conformisme, werelds dus. Ik heb nog nooit een inhoudelijk antwoord gehad waarom dat dan niet geldt voor de 'vrouwelijke' panty.
En voor wat betreft het tweede: misschien kunnen de hier aanwezige dames en Wim zich nog herinneren dat netpanty's 'in' waren in refoland (zeker 20+ jaar geleden). Dat waren dan niet persé de rollade-netten maar wat meer bewerkt. Veel brave moeders liepen ineens met benen die te associeren waren met burlesque. Ik heb nooit begrepen hoe dit kon. Nu, alweer wat jaartjes uit de puberteit van toen, begrijp ik het nog minder.
Re: Positief topic over de GGIN
Ik ben geen hoeden liefhebber.pierre27 schreef: ↑13 feb 2026, 16:57Ik vind hoeden en petten sjiek en stijlvol. Draag ze graag.Zeeuw schreef: ↑13 feb 2026, 16:34Is het dragen van hoeden bij jullie meer gemeen goed dan in Nederland?Edelweiss schreef: ↑13 feb 2026, 15:21Mijn man stond er een aantal jaren geleden precies zo in. Na een bezoek aan een heren-hoedenmaker was hij om, en draagt hij in het winterseizoen niet anders meer. Ik kijk altijd graag naar hem maar dan nog veel meer
(En ja, die laatste zin past uiteraard meer in het topic kleine vreugden, on topic maar weer.)
Ik draag ze nooit. Mijn man gelukkig ook niet.
Maar ik vind het wel leuk als hij zijn KIKA muts draag met hardlopen.
Ja, ik hou wel van mutsen in de winter.
Re: Positief topic over de GGIN
Met het weer van vandaag en het nodige klus en jachtwerk is een muts heerlijk. Met een kaler hoofd is het toch sneller fris. Maar een pet is gewoon lekker makkelijk. Komende week een paar dagen naar Flakkee maar ook een ritje Zwitserland. In beide gevallen gaat de pet mee.Arja schreef: ↑Gisteren, 13:36Ik ben geen hoeden liefhebber.pierre27 schreef: ↑13 feb 2026, 16:57Ik vind hoeden en petten sjiek en stijlvol. Draag ze graag.Zeeuw schreef: ↑13 feb 2026, 16:34Is het dragen van hoeden bij jullie meer gemeen goed dan in Nederland?Edelweiss schreef: ↑13 feb 2026, 15:21
Mijn man stond er een aantal jaren geleden precies zo in. Na een bezoek aan een heren-hoedenmaker was hij om, en draagt hij in het winterseizoen niet anders meer. Ik kijk altijd graag naar hem maar dan nog veel meer
(En ja, die laatste zin past uiteraard meer in het topic kleine vreugden, on topic maar weer.)
Ik draag ze nooit. Mijn man gelukkig ook niet.
Maar ik vind het wel leuk als hij zijn KIKA muts draag met hardlopen.
Ja, ik hou wel van mutsen in de winter.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.