Zoek je inspiratie voor je vaderdag-verlanglijstje?Zomaar schreef:Welke boek moet ik gelezen hebben? Tips met betrekking tot Theologische boeken heb ik al wel kunnen vinden.
Nu graag tips voor Romans en overige boeken.
Welke boek moet ik gelezen hebben?
Re: Welke boek moet ik gelezen hebben?
Meer inspiratie voor de vakantie.
Samen met mijn oppaskindje luister ik naar de cassettebandjes!Piet Puk schreef:Aanbevolen!Bezorgd schreef:Pietje Puk
Ook goed!Hendrien schreef:Samen met mijn oppaskindje luister ik naar de cassettebandjes!Piet Puk schreef:Aanbevolen!Bezorgd schreef:Pietje Puk
Genieten: https://www.youtube.com/watch?v=V38qOKX ... CIuPov8f5GPiet Puk schreef:Ook goed!Hendrien schreef:Samen met mijn oppaskindje luister ik naar de cassettebandjes!Piet Puk schreef:Aanbevolen!Bezorgd schreef:Pietje Puk

Een aantal boeken van Chaim Potok.
De kronieken van Narnia, van C.S. Lewis (als je een beetje Engels kent, beveel ik ze in het Engels aan)
- Niet meer zo actief -
-
Zeker aanbevolen, 'Mijn naam is Asjer Lev' en 'Uitverkoren' zijn klassiekers. Het vervolg op beide boeken zijn ook onderhoudend.DDD schreef:Een aantal boeken van Chaim Potok.
Alles van J.R.R. Tolkien.
De Schuilplaats - Corrie ten Boom
Jacht op de oceaan - Aart van Dam
De Oversteek - Aart van Dam
De Mossad - Eidenberg/Dan/Landau
Jacht op de oceaan - Aart van Dam
De Oversteek - Aart van Dam
De Mossad - Eidenberg/Dan/Landau
Laatst gewijzigd door Nasrani op 07 jun 2019, 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
1 Statenbijbel met kanttekeningen
2 Bijbelverklaring, Matthew Henry
3 De Christeneis, John Bunyan
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
@DIA, ben ik helemaal met je eens.-DIA- schreef:1 Statenbijbel met kanttekeningen
Deze keer werd er gevraagd naar niet-theologische boeken.
Genieten: https://www.youtube.com/watch?v=V38qOKX ... CIuPov8f5G
[/quote]
Als er dan toch verwezen wordt naar YouTube, dan adviseer ik de hoorspelen van de Mossad. In het verleden heb ik met onze kinderen er van genoten. (cassettebandjes)
https://www.youtube.com/watch?v=IBEbOVjfrt0

Als er dan toch verwezen wordt naar YouTube, dan adviseer ik de hoorspelen van de Mossad. In het verleden heb ik met onze kinderen er van genoten. (cassettebandjes)
https://www.youtube.com/watch?v=IBEbOVjfrt0
Dochter van Jesaja. Een boeiende historische roman over een getraumatiseerd meisje in de tijd van Hizkia. Deze roman is een mooie combinatie van fictie en diepgaand historisch onderzoek. Geschreven door Mesu Andrews.
Dat is een genre dat ik niet meer zal lezen.Arja schreef:Dochter van Jesaja. Een boeiende historische roman over een getraumatiseerd meisje in de tijd van Hizkia. Deze roman is een mooie combinatie van fictie en diepgaand historisch onderzoek. Geschreven door Mesu Andrews.
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar er wordt zoveel ingevuld, zodat je soms een heel ander beeld krijg voorgeschoteld dan je in je hoofd had.
Bovendien zijn ze meestal geschreven door Amerikaanse auteurs en daar ben ik sowieso geen liefhebber van, enkele uitzondering daargelaten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon