Kleine ergernissen [2]

Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door henriët »

*girly* schreef::blush Dank jullie wel! Dat ik straalde heb ik meer te horen gekregen....En nu ik de foto's nog 's bekijk, valt me op hoe trots mn man kijkt op sommige foto's! Haha! :humhihi
:haha '
Leuk, heerlijk toch!~
Geniet ervan!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Lourens »

Slijmbeursontstekingen in mijn rechterschouder en elleboog.

Lastig dat je veel dingen niet kan tillen. En ik wil nog zoveel doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door henriët »

Lourens schreef:Slijmbeursontstekingen in mijn rechterschouder en elleboog.

Lastig dat je veel dingen niet kan tillen. En ik wil nog zoveel doen.
Nou zeg, je zit wel in de lappenmand zeg, sterkte joh!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door henriët »

Een megastrijk waar ik gewoon ff geen zin meer in heb, maar ook niet tot morgen wil laten staan..
Ook erger ik me een beetje aan mijn emo gevoelens nu ons huis verkocht is.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine ergernissen

Bericht door helma »

henriët schreef:Een megastrijk waar ik gewoon ff geen zin meer in heb, maar ook niet tot morgen wil laten staan..
Ook erger ik me een beetje aan mijn emo gevoelens nu ons huis verkocht is.
Zet ondertussen een preek of lezing aan; dan heb je niet eens door dat je aan 't strijken ben
en je bent met je gedachten ook ergens anders....

(op de site van de CGK Middelharnis staan lezingen van Ds Vreugdenhil over het Heilig Avondmaal)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Kleine ergernissen

Bericht door henriët »

helma schreef:
henriët schreef:Een megastrijk waar ik gewoon ff geen zin meer in heb, maar ook niet tot morgen wil laten staan..
Ook erger ik me een beetje aan mijn emo gevoelens nu ons huis verkocht is.
Zet ondertussen een preek of lezing aan; dan heb je niet eens door dat je aan 't strijken ben
en je bent met je gedachten ook ergens anders....

(op de site van de CGK Middelharnis staan lezingen van Ds Vreugdenhil over het Heilig Avondmaal)
Ja, ik zit al te zoeken idd.
Dank je, eerst even nog een beloofd telefoontje en daarna ga ik idd luisterend strijken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Geduld
Berichten: 335
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:02

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Geduld »

met mijn domme hoofd in mijn ogen wrijven na het snijden van een ajuma peper....
dat doet ik van mijn levensdagen niet weer. Een pijnlijke les.
let sin never hold true, that Love never broke through.
Marieke
Berichten: 1317
Lid geworden op: 29 nov 2010, 22:47

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Marieke »

Geduld schreef:met mijn domme hoofd in mijn ogen wrijven na het snijden van een ajuma peper....
dat doet ik van mijn levensdagen niet weer. Een pijnlijke les.
Hoe doe je dat? Met je hoofd in m'n ogen wrijven is mij nog nooit gelukt
Rochus
Berichten: 451
Lid geworden op: 26 jun 2007, 21:38

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Rochus »

Marieke schreef:
Geduld schreef:met mijn domme hoofd in mijn ogen wrijven na het snijden van een ajuma peper....
dat doet ik van mijn levensdagen niet weer. Een pijnlijke les.
Hoe doe je dat? Met je hoofd in m'n ogen wrijven is mij nog nooit gelukt
:haha :haha
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Kleine ergernissen

Bericht door MarthaMartha »

de doorns van rozen (zijn groter dan kleine ergernissen... )
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2481
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Bonny »

MarthaMartha schreef:de doorns van rozen (zijn groter dan kleine ergernissen... )
Richt je op de schoonheid der rozen, en niet op de smart der doorns!
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
Geduld
Berichten: 335
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:02

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Geduld »

Marieke schreef:
Geduld schreef:met mijn domme hoofd in mijn ogen wrijven na het snijden van een ajuma peper....
dat doet ik van mijn levensdagen niet weer. Een pijnlijke les.
Hoe doe je dat? Met je hoofd in m'n ogen wrijven is mij nog nooit gelukt
:P heb ik dan ook lang op geoefend...
let sin never hold true, that Love never broke through.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10537
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Zita schreef:
Zita schreef:
*girly* schreef:Even heel eigenwijs, want mijn 'lapje' voor om 'n normaal decolleté te creeëren viel bijna niemand op dat 'ie er tussne was gezet, het leek zo te horen...
(Even bij gebrek aan betere/duidelijkere foto's )
http://img23.imageshack.us/img23/3138/img9849v.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/8693/46ca24f.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/4862/img9762u.jpg
De foto's kreeg ik niet op acceptabel formaat, dus dan maar even een link ;-)

Oh ja... ik bedoel het niet opdringerig, maar ik wil alleen even laten zien dat er veel mogelijk is, zonder dat het zo 'in-elkaar-geflanst' uit ziet!
En nog evne over de prijs; ik vond vaak; hoe goedkoper, hoe meer bloot! Oké ik heb nou ook niet de meest-bedekkende-jurk, maar ik vond hem toch écht wel netjes! :huhu
Dankje voor de foto's! Je staat er inderdaad stralend op! Ik heb de linkjes doorgestuurd naar zuslief, maar die is nog steeds niet van zins een halter/strapless/bolero/jasje aan te schaffen. Ach, het moet haar droomjurk worden, al lijkt het voor haar op t moment meer op een nachtmerrie. Binnenkort holt ze weer naar Bodegraven, naar Elzelina.
Voor wie zich nog verdiept in het trouwjurkenverhaal: Elzelina was ge-wel-dig, volgens zus. Eén klant tegelijk. De winkel is in tweeën gedeeld: vooraan trouwjurken, achterin een gordijn waarachter een heel groot pasgedeelte zit. Je zit dus niet samen met een verkoopster helemaal klem in zo'n veel te klein pashokje. De winkel wordt gerund door twee zussen, die allebei heel goed meedenken. Bij iedere jurk wordt de a.s. bruid van top tot teen aangekleed, dus met sluier en hoepel en dergelijke toestanden. Je kunt dan pas goed zien hoe de jurk in het echt zal zijn. Bij één jurk hoorde ma zusjelief vanachter het gordijn zuchten: Oooooooh, wat moooooooii! Die was inderdaad mooi, aldus ma en schoonma. Maar het was niet de jurk die zus vooraf in gedachten had, dus ze gaat er een nachtje over slapen, en ik denk dat ze heel hard terugrent naar Elzelina. Ma heeft uitgebreid betoogd dat het natuurlijk leuk is om een jurk te willen die heel anders is dan die iedereen heeft, maar dat het onzin is om je keuze te laten bepalen door al die anderen. Ze moet gewoon kiezen wat ze zelf mooi vindt. En dat was die éne.
DE jurk is gekocht. :yahoo Gisteren was zus nog naar de Honeymoonshop in Rotterdam geweest, want ze had daar op internet haar droomjurk gezien. Die bleek in het echt een nachtmerrie te zijn. En dat was ook meteen de enige enigszins kuise jurk die ze in de hele winkel hadden, dus ze was snel uitgehoneymoond. Vandaag ging ze terug naar Elzelina, en de jurk was opnieuw de allermooiste ooit. Compleet anders dan de jurk die ze vooraf in gedachten had, maar hij is het helemaal voor haar. Ze is helemaal blij. :)
Laatst gewijzigd door Zita op 15 sep 2011, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Kleine ergernissen

Bericht door vlinder »

Leuk! Je hoort het best vaak dat de droomjurk anders is dan de bruid in gedachten had.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Ichtus »

Absurde herrie :banni
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gesloten