raadseltje voor Ger. Gemmers

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23902
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Die Adrianus. Alleen U2U en als hij echt niet gemist kan worden. Jaja....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door refo
Misschien was ds Tuinier ziek?

Stemmen van dominees klinken anders als je ze voorheen kenden. Zowel ds Van Dieren als ds Verschuure komen uit Gouda. Ik kan je verzekeren dat ze nu anders klinken dan toen. Vermoedelijk krijgen ze behalve preekles ook spreekles.
Dat geloof ik wel, maar dat is bij hem in elk geval niet zo. Hij is hier ouderling geweest en preekt hier ook weleens.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Hakvoort-expert meldt zich...

Oke, ff wachten jongens, moet ff quicktime installeren.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Hakvoort. Geen twijfel. Die van 17:43 altans...

"Immers: Er is een volk op aarde... + 1000 eigenschappen." Geen twijfel mogelijk.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Qua tijd kan het toch best Hakvoort geweest zijn? Volgens de krant preekte hij om 15.00 in Kampen. Als het dezelfde preek was, is hij om 16.35 klaar geweest. Dan kun je toch wel om 18.00 in Lelystad zijn?

Maar hiervind ik hem toch wel anders klinken. Het lijkt er wel op, maar ik vind de klank anders. En zo klinkt Ds. Tuinier.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Hakvoort. Geen twijfel. Die van 17:43 altans...

"Immers: Er is een volk op aarde... + 1000 eigenschappen." Geen twijfel mogelijk.
En dat in Lelystad...

Het grappige is dat ze daar wel eens vaker onverwachts een dominee hebben. Wat ik dan doe, is de mededelignen van de morgendienst beluisteren, net voor de zegen. Maar helaas, deze zondagmorgen stopte de opname halverwege de slotzang.

[Aangepast op 15/11/04 door Unionist]
Plaats reactie