...en ik maar alleen zittenber10e schreef:slapen, kzit in de nachtvlinder schreef:Werken ....Orchidee schreef:Wat gaan we doen op koninginnedag 2011?
Wat is verantwoord en wat niet?

...en ik maar alleen zittenber10e schreef:slapen, kzit in de nachtvlinder schreef:Werken ....Orchidee schreef:Wat gaan we doen op koninginnedag 2011?
helma schreef:wij hebben op Koninginnedag een jarige; dus hier is toch al gebak.
Dat gebak van jullie onthouden we wel
henriët schreef:
helma schreef:wij hebben op Koninginnedag een jarige; dus hier is toch al gebak.
Dat gebak van jullie onthouden we wel
op vakantie.......vlinder schreef:Werken ....Orchidee schreef:Wat gaan we doen op koninginnedag 2011?
Inderdaad, ik ben er ook niet.Gabrielle schreef:op vakantie.......vlinder schreef:Werken ....Orchidee schreef:Wat gaan we doen op koninginnedag 2011?
Wat is verantwoord en wat niet?![]()
Kom, ga met ons, en doe als wij!sweelinck 25 schreef:...en ik maar alleen zittenber10e schreef:slapen, kzit in de nachtvlinder schreef:Werken ....Orchidee schreef:Wat gaan we doen op koninginnedag 2011?
Dat zat ik vorig jaar en had het voor dit jaar ook aangevraagd. Heerlijk. Om 8 uur naar bed, om 13 uur er weer uit en wat leuks gaan doen. Dit probeer ik ook altijd met pasen en en tweede kerstdag (als ik die moet werken).ber10e schreef:slapen, kzit in de nachtvlinder schreef:Werken ....Orchidee schreef:Wat gaan we doen op koninginnedag 2011?
Ik moet overdag werken met koninginnedag, altijd een leuke en gezellige dag om te werken!sweelinck 25 schreef:...en ik maar alleen zittenber10e schreef:slapen, kzit in de nachtvlinder schreef:Werken ....Orchidee schreef:Wat gaan we doen op koninginnedag 2011?
Daar zou ik me dus alleen voelen, al zijn er nog zoveel mensen.Barmhartigheid schreef:
Tip voor sweelinck, ga samen met caprice naar de MBUMA-dag, zijn jullie samen niet alleen
Je weet dat dat helemaal niet nodig is,sweelinck 25 schreef: ...en ik maar alleen zitten![]()
dat wordt leukhenriët schreef:Je weet dat dat helemaal niet nodig is,sweelinck 25 schreef: ...en ik maar alleen zitten![]()
je bent hartelijk welkom!
Ga je gezellig mee, de kids zullen het helemaal dolleuk vinden!
En dan kan je meerijden naar Helma om taart te eten
De zendingsdag was ook ingesteld op Koninginnedag zodat de christenen de wereldklijke ijdelheden zouden kunnen mijden.caprice schreef: Kom, ga met ons, en doe als wij!
Naar de Mbuma-zendingsdag...