Pagina 100 van 132

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 15:34
door HersteldHervormd
Piet Puk schreef: 02 sep 2024, 15:32 Dat een forummer weer eens uit de tent gelokt word. Laten we alsjeblieft stoppen met dit kinderachtige gedrag
Noem het beestje bij de naam, heel eerlijk gezegd vraag ik me af wie nu wie uitlokt?
Ik voel mij ook uitgelokt namelijk om te reageren.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 16:33
door Zeeuw
HersteldHervormd schreef: 02 sep 2024, 15:34
Piet Puk schreef: 02 sep 2024, 15:32 Dat een forummer weer eens uit de tent gelokt word. Laten we alsjeblieft stoppen met dit kinderachtige gedrag
Noem het beestje bij de naam, heel eerlijk gezegd vraag ik me af wie nu wie uitlokt?
Ik voel mij ook uitgelokt namelijk om te reageren.
Jij moet ook eens een keer tot 10 leren tellen zeg. Uitgelokt worden is een werkwoord.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 17:23
door CvD
HersteldHervormd schreef: 02 sep 2024, 15:34
Piet Puk schreef: 02 sep 2024, 15:32 Dat een forummer weer eens uit de tent gelokt word. Laten we alsjeblieft stoppen met dit kinderachtige gedrag
Noem het beestje bij de naam, heel eerlijk gezegd vraag ik me af wie nu wie uitlokt?
Ik voel mij ook uitgelokt namelijk om te reageren.
Je hebt helemaal gelijk. Je hoeft ook niet in elke topic een reactie tegeven.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 17:25
door Mannetje
Soms denk ik wil bij sommige forummers: kunnen jullie niet eens een nieuwe grammofoonplaat opzetten? Zou weer verfrissend zijn, dat getwist over al dan niet vermeend beroepen- en kerknieuwsgehijg is al zo oud als het forum.
Zoek eens een nieuw twistpunt, dat houdt het leuker.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 17:46
door MGG
https://www.nu.nl/buitenland/6326748/ra ... gle.com%2F

Knullige fouten die koren op de molen van complotdenkers zijn. Met zulke blunders bewijs je het vertouwen in de politiek geen dienst. Bij de NOS zie ik het artikel niet meer staan. Hopelijk kijk ik slecht, want artikelen verwijderen is ook een ergenis.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 17:57
door Arja
Ik zou me wel eens wat meer willen ergeren. Hoe doen jullie dat?

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 18:06
door Orchidee
Helaas erger ik me teveel @Arja, vind het een kwalijke eigenschap van me dus wees blij dat jij dat niet zo hebt.
Ergert u niet, verwonder u slechts...

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 18:11
door MGG
Arja schreef: 02 sep 2024, 17:57 Ik zou me wel eens wat meer willen ergeren. Hoe doen jullie dat?
Ik wil wel de nadruk op kleine ergenis leggen. Het is niet zo dat ik rood aanloop van ergenis. Het is meer dat ik denk o nee wat is dit knullig, jammer, vervelend of iets in die richting. Ik heb naar een geschikter draadje gezocht, maar bij gebrek aan geschikte draadjes vind ik deze wel handig.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 18:12
door Arja
Orchidee schreef: 02 sep 2024, 18:06 Helaas erger ik me teveel @Arja, vind het een kwalijke eigenschap van me dus wees blij dat jij dat niet zo hebt.
Ergert u niet, verwonder u slechts...
Ik weet niet. Wanneer je je ergert aan kleine dingen, kan dat ook soort kracht zijn, om dingen te verbeteren?

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 02 sep 2024, 19:17
door DDD
Zeker. Een beetje ergernis getuigt (vaak) van zelfstandig denken en een optimistische levenshouding. Zolang het geen fatalistische ergernis is, althans. Maar dat lijkt dan meer op misnoegen dan op ergernis.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 03 sep 2024, 21:22
door Zita
Online een fiets besteld. Dat ga ik nooit meer doen.
Vandaag besteld, morgen bezorgd. En als je bij het filiaal liet bezorgen, zouden de laatste dingen meteen voor je gemonteerd worden. Zo gezegd, zo gedaan. En dus op de dag dat hij bezorgd zou zijn, aan het eind van de middag naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Vooraf de klantenservice gecontact, en ja, de fiets was op voorraad. Maar in de winkel: helaas, de fiets was niet geleverd. Ja, het staat wel op onze site dat er vandaag geleverd zou worden, maar we zijn afhankelijk van onze leverancier en van postnl. Hoe bedoelt u, dat de klantenservice zei dat hij op vooraad was? Dat had hij echt mis. Nee, meestal lukt het niet: vandaag besteld, morgen bezorgd. Ja, maar wij willen het wel hoor, dus dat laten we gewoon op de site staan. U hebt de fiets nodig? Ik kan u nu wel een roze fiets leveren. U wilt geen roze fiets?
Vier dagen later (zo nu en dan moet er ook nog gewerkt worden) de klantenservice gecontact: is de fiets nu wel binnen? Jazeker is hij binnen. Dus hup, naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Helaas had de klantenservice niet gezegd dat op de site staat dat ze tot 17u open zijn, maar dat ze net een keertje om 16u sloten. De volgende dag stevig gekeft tegen de klantenservice. Maar ja, verbouwing vanaf 16u (dat noemden we in mijn tijd de vrijdagmiddagborrel...), en meneer de klantenservice vond dat ik best wel vriendelijker mocht doen. Want hij kon er ook niks aan doen en ik had gewoon vooraf kunnen vragen of ze misschien toevallig eerder dicht gingen. Het was maar een uur eerder. Als ik echt die fiets wilde ophalen, had ik moeten zorgen dat ik er eerder was. Gelukkig zit er op zo'n moment een kruisje rechtsboven in het scherm.
Vanmiddag ging ik dus eindelijk die fiets halen. Om 15u, om iedere vorm van risico te vermijden. En de deur zat op slot. Nee, niet alleen voor mij. Er stond een heel rijtje klanten zich af te vragen of ze echt niet open waren.
:bobo

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 03 sep 2024, 21:47
door Terri
Zita schreef: 03 sep 2024, 21:22 Online een fiets besteld. Dat ga ik nooit meer doen.
Vandaag besteld, morgen bezorgd. En als je bij het filiaal liet bezorgen, zouden de laatste dingen meteen voor je gemonteerd worden. Zo gezegd, zo gedaan. En dus op de dag dat hij bezorgd zou zijn, aan het eind van de middag naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Vooraf de klantenservice gecontact, en ja, de fiets was op voorraad. Maar in de winkel: helaas, de fiets was niet geleverd. Ja, het staat wel op onze site dat er vandaag geleverd zou worden, maar we zijn afhankelijk van onze leverancier en van postnl. Hoe bedoelt u, dat de klantenservice zei dat hij op vooraad was? Dat had hij echt mis. Nee, meestal lukt het niet: vandaag besteld, morgen bezorgd. Ja, maar wij willen het wel hoor, dus dat laten we gewoon op de site staan. U hebt de fiets nodig? Ik kan u nu wel een roze fiets leveren. U wilt geen roze fiets?
Vier dagen later (zo nu en dan moet er ook nog gewerkt worden) de klantenservice gecontact: is de fiets nu wel binnen? Jazeker is hij binnen. Dus hup, naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Helaas had de klantenservice niet gezegd dat op de site staat dat ze tot 17u open zijn, maar dat ze net een keertje om 16u sloten. De volgende dag stevig gekeft tegen de klantenservice. Maar ja, verbouwing vanaf 16u (dat noemden we in mijn tijd de vrijdagmiddagborrel...), en meneer de klantenservice vond dat ik best wel vriendelijker mocht doen. Want hij kon er ook niks aan doen en ik had gewoon vooraf kunnen vragen of ze misschien toevallig eerder dicht gingen. Het was maar een uur eerder. Als ik echt die fiets wilde ophalen, had ik moeten zorgen dat ik er eerder was. Gelukkig zit er op zo'n moment een kruisje rechtsboven in het scherm.
Vanmiddag ging ik dus eindelijk die fiets halen. Om 15u, om iedere vorm van risico te vermijden. En de deur zat op slot. Nee, niet alleen voor mij. Er stond een heel rijtje klanten zich af te vragen of ze echt niet open waren.
:bobo
O help, kommer en kwel :sweat

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 03 sep 2024, 21:50
door parsifal
Zita schreef: 03 sep 2024, 21:22 Online een fiets besteld. Dat ga ik nooit meer doen.
Vandaag besteld, morgen bezorgd. En als je bij het filiaal liet bezorgen, zouden de laatste dingen meteen voor je gemonteerd worden. Zo gezegd, zo gedaan. En dus op de dag dat hij bezorgd zou zijn, aan het eind van de middag naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Vooraf de klantenservice gecontact, en ja, de fiets was op voorraad. Maar in de winkel: helaas, de fiets was niet geleverd. Ja, het staat wel op onze site dat er vandaag geleverd zou worden, maar we zijn afhankelijk van onze leverancier en van postnl. Hoe bedoelt u, dat de klantenservice zei dat hij op vooraad was? Dat had hij echt mis. Nee, meestal lukt het niet: vandaag besteld, morgen bezorgd. Ja, maar wij willen het wel hoor, dus dat laten we gewoon op de site staan. U hebt de fiets nodig? Ik kan u nu wel een roze fiets leveren. U wilt geen roze fiets?
Vier dagen later (zo nu en dan moet er ook nog gewerkt worden) de klantenservice gecontact: is de fiets nu wel binnen? Jazeker is hij binnen. Dus hup, naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Helaas had de klantenservice niet gezegd dat op de site staat dat ze tot 17u open zijn, maar dat ze net een keertje om 16u sloten. De volgende dag stevig gekeft tegen de klantenservice. Maar ja, verbouwing vanaf 16u (dat noemden we in mijn tijd de vrijdagmiddagborrel...), en meneer de klantenservice vond dat ik best wel vriendelijker mocht doen. Want hij kon er ook niks aan doen en ik had gewoon vooraf kunnen vragen of ze misschien toevallig eerder dicht gingen. Het was maar een uur eerder. Als ik echt die fiets wilde ophalen, had ik moeten zorgen dat ik er eerder was. Gelukkig zit er op zo'n moment een kruisje rechtsboven in het scherm.
Vanmiddag ging ik dus eindelijk die fiets halen. Om 15u, om iedere vorm van risico te vermijden. En de deur zat op slot. Nee, niet alleen voor mij. Er stond een heel rijtje klanten zich af te vragen of ze echt niet open waren.
:bobo
Echt vervelend. Mijn ervaring is dat heel concrete 1-ster reviews op google enz. wel effect kunnen hebben. Toen ik een "op voorraad" bed had besteld voor we naar Nederland waren verhuisd, kreeg ik na paar dagen te horen dat de levering een paar weken zou duren, terwijl het op website nog steeds op voorraad was. Klantenservice bellen werkte niet, maar 1 ster review met woorden bewuste misleiding erin, maakte dat ze contact met me opnamen en toch wat binnen een paar dagen konden regelen. (Realistisch klinkende) slechte reviews zijn echt schadelijk voor bedrijf.

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 03 sep 2024, 21:54
door merel
Verschrikkelijk! Kan je de koop niet ontbinden?

Re: Kleine ergernissen

Geplaatst: 03 sep 2024, 22:01
door DDD
Zita schreef: 03 sep 2024, 21:22 Online een fiets besteld. Dat ga ik nooit meer doen.
Vandaag besteld, morgen bezorgd. En als je bij het filiaal liet bezorgen, zouden de laatste dingen meteen voor je gemonteerd worden. Zo gezegd, zo gedaan. En dus op de dag dat hij bezorgd zou zijn, aan het eind van de middag naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Vooraf de klantenservice gecontact, en ja, de fiets was op voorraad. Maar in de winkel: helaas, de fiets was niet geleverd. Ja, het staat wel op onze site dat er vandaag geleverd zou worden, maar we zijn afhankelijk van onze leverancier en van postnl. Hoe bedoelt u, dat de klantenservice zei dat hij op vooraad was? Dat had hij echt mis. Nee, meestal lukt het niet: vandaag besteld, morgen bezorgd. Ja, maar wij willen het wel hoor, dus dat laten we gewoon op de site staan. U hebt de fiets nodig? Ik kan u nu wel een roze fiets leveren. U wilt geen roze fiets?
Vier dagen later (zo nu en dan moet er ook nog gewerkt worden) de klantenservice gecontact: is de fiets nu wel binnen? Jazeker is hij binnen. Dus hup, naar de fietsenzaak, aan het andere eind van de stad. Helaas had de klantenservice niet gezegd dat op de site staat dat ze tot 17u open zijn, maar dat ze net een keertje om 16u sloten. De volgende dag stevig gekeft tegen de klantenservice. Maar ja, verbouwing vanaf 16u (dat noemden we in mijn tijd de vrijdagmiddagborrel...), en meneer de klantenservice vond dat ik best wel vriendelijker mocht doen. Want hij kon er ook niks aan doen en ik had gewoon vooraf kunnen vragen of ze misschien toevallig eerder dicht gingen. Het was maar een uur eerder. Als ik echt die fiets wilde ophalen, had ik moeten zorgen dat ik er eerder was. Gelukkig zit er op zo'n moment een kruisje rechtsboven in het scherm.
Vanmiddag ging ik dus eindelijk die fiets halen. Om 15u, om iedere vorm van risico te vermijden. En de deur zat op slot. Nee, niet alleen voor mij. Er stond een heel rijtje klanten zich af te vragen of ze echt niet open waren.
:bobo
Waarom maak je die koop niet gewoon ongedaan? Met een verzoek om een schadevergoeding voor de uren of publicatie van de naam van de winkel?