Wat doen we vandaag ? [6]

helma

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door helma »

straks eerst even halfuurtje baantjes trekken (8 uur)
heb al maanden last van stuitje/onderrug en het lijkt erger te worden. Ik hoop dat zwemmen helpt.
Daarna mijn zus helpen hapjes maken enzo; die viert vandaag haar verjaardag

vanmiddag staan er huishoudelijke taken op het programma :)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mister schreef:
helma schreef:
Mister schreef:Gedwongen thuiswerken vandaag. :bobo
je rug??

Yep, dat is twee maanden goed gegaan, sinds vrijdag is het bal. Geen idee waarom. Trekt ook vast weer weg. Maar als je weer gewend bent om alles te kunnen, dan is een terugval vervelend.
mmmm... herkenbaar. Gelukkig is het nog niet zo erg als 2 jaar geleden, houd ik mijzelf dan voor.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

helma schreef:straks eerst even halfuurtje baantjes trekken (8 uur)
heb al maanden last van stuitje/onderrug en het lijkt erger te worden. Ik hoop dat zwemmen helpt.
Daarna mijn zus helpen hapjes maken enzo; die viert vandaag haar verjaardag

vanmiddag staan er huishoudelijke taken op het programma :)
Heb je geen ontsteking aan je stuitje? Dat heb ik eens gehad. Met name met opstaan en gaan zitten pijnlijk bijv. na de kerkdienst ofzo. Heeft een half jaar geduurd, ging vanzelf over.
Maar sterkte in ieder geval.

Ik heb vanmorgen al een toets gemaakt. Ga zo leren voor die van woensdag en dan volgende week nog 2. Verder nog even met iemand ruilen voor het schoonmaken van de kerk, kijken wie ik daar voor kan strikken. Verder rommelen in huis en nog een poosje fitnessen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

ik was al vroeg uit de veren vanochtend. Heb de vakantiespullen toch maar eens opgeruimd. De krantenbakken opgeruimd. Beneden verdieping opgeruimd en gestoft. Nu alleen nog beneden stofzuigen. :oO :oO

Vandaag nog te doen: boodschappen, even bij wat kennissen langs (waarvan ik er bij 1 even wil helpen). Boven verdieping opruimen. Was weg werken (lees strijk en vouwgoed). Boven stofzuigen en wc schoonmaken. Vanmiddag nog even naar bed (vannacht gaat om 2 uur de wekker :sweat ). En ach we zien wel hoe het loopt allemaal.

Nog verzinnen wat we vanavond eten.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

MarthaMartha schreef:personeelsuitje

funfietsen....

je weet wel, fietsen met een ovalen wiel, een tandem waarbij er 1 vooruit en 1 achteruit fietst, een fiets met je voorwiel 3 meter voor je uit (die is het ergst)....
we hebben verschrikkelijk veel plezier gehad.
:haha Das echt lachen hebben wij ook een keer gedaan met de jv. Ook die 2 boven elkaar deed mee!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn maandagmiddagwijk bij de post en vanavond een aantal ritten met de rolstoelbus rijden(samen met mijn vader).
henriët

Bericht door henriët »

invallen midden in t land, waar ik onze voorman zag :)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
*girly*

Bericht door *girly* »

Zo ver mogelijk komen met de geboortelap voor m'n neefje (word 17 juli een jaar..Hoezo lichtelijk te laat 8| )
Broek voor m'n vriend ruilen
Schoenen naar de schoenmaker brengen
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Lourens

Bericht door Lourens »

Nu aan het werk en vanavond lekker met een botter het water op voor de 6e wedstrijd.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Overdag het gewone ritme. Alhoewel af en toe kijken naar de sloop van de opstallen naast ons huis. Moeilijk om dan aan het werk te blijven. Veel te veel prikkels komen er dan op mij af en vanmorgen al die brandweers. Het was weer flink verstoord... Hopelijk is het vanavond wat rustige in de kerk Ger.Gem te Enter waar Ds.Verschuure uit Scherpenzeel voor de GBS hoopt te spreken.
henriët

Bericht door henriët »

fluitje schreef:Nu aan het werk en vanavond lekker met een botter het water op voor de 6e wedstrijd.
:nananere
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

werken vandaag, nu even uurtje plat, vanavond bezinningsavond rond het Heilig Avondmaal.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

fluitje schreef:Nu aan het werk en vanavond lekker met een botter het water op voor de 6e wedstrijd.
Het was vanavond heerlijk op het water.
Het blijft een prachtig gezicht, zo'n 25 botters die de haven uitvaren en later met volle zeilen voor de winst gaan.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
helma

Bericht door helma »

zo eerst zwemmen
dan huishouden; mijn zus komt strijken :)
vanmiddag vrijwilliger op de straatspeeldag die voor 't eerst in onze straat wordt gehouden.
Vanavond moet mijn dochter orgelspelen op een HAVO-4concert; maar aangezien ik deze week bijna alle avonden weg ben, mag mijn man daar heen.

(ons keyboard was ineens verdwenen van zijn sokkel; had ze 't meegenomen naar haar slaapkamer om rustig te kunnen oefenen. Hé, zegt dochter van 6: waar is onze orgelspeler?)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Zieken verzorgen. Naast mijn zoon is nu ook mijn jongste dochtertje ziek.
Verder de was wegwerken en huishouden.
Vanavond twee vergaderingen (dat wordt dus heen en weer lopen) en voor een vergadering moet ik nog een verslag schrijven.
Ik verveel me niet vandaag :)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten