Waar baal je van?

Mara

Re: Waar baal je van?

Bericht door Mara »

eilander schreef:
refo schreef:
Mara schreef:Van de damesmode. Zoon had een tegoedbon van Men-at-Work, dus moeders er even op uit voor hem. Tussen afschuwelijk harde muziek, zoeken naar bloesjes en shirtjes. Zo op het oog zou het wel lukken, maar toen zag ik de prijskaartjes :oO Tja daar doet een tegoedbon van 30 euro niet zoveel af.
Spijkerbroek met kunstmatig gemaakte gaten, 179 euro, overhemd van T.H. 109,95,
Dan maar een T shirt, dat is dan gelukt.
Meteen de H & M en aanverwante zaken binnengelopen, jurken tot op de grond of rokjes die zo kort zijn dat ze het zitvlak nauwelijks bedekken :nonnon
Na 6 winkels 1 normaal rokje gevonden wat refoschoolproef is.
Het gaat lastig worden denk ik. :sweat
Voorzover ik weet zijn op een refoschool jurken tot op de grond toegestaan.
:haha
Ik vraag het me af, het ziet er nogal "gypsy" uit. Bovendien waren de meeste mouwloos of met spaghettibandjes, dus :nonnon
Ik zie dochterlief er ook nog niet mee op de fiets zitten :huhu
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
albion

Bericht door albion »

Mara schreef:
eilander schreef:
refo schreef:
Mara schreef:Van de damesmode. Zoon had een tegoedbon van Men-at-Work, dus moeders er even op uit voor hem. Tussen afschuwelijk harde muziek, zoeken naar bloesjes en shirtjes. Zo op het oog zou het wel lukken, maar toen zag ik de prijskaartjes :oO Tja daar doet een tegoedbon van 30 euro niet zoveel af.
Spijkerbroek met kunstmatig gemaakte gaten, 179 euro, overhemd van T.H. 109,95,
Dan maar een T shirt, dat is dan gelukt.
Meteen de H & M en aanverwante zaken binnengelopen, jurken tot op de grond of rokjes die zo kort zijn dat ze het zitvlak nauwelijks bedekken :nonnon
Na 6 winkels 1 normaal rokje gevonden wat refoschoolproef is.
Het gaat lastig worden denk ik. :sweat
Voorzover ik weet zijn op een refoschool jurken tot op de grond toegestaan.
:haha
Ik vraag het me af, het ziet er nogal "gypsy" uit. Bovendien waren de meeste mouwloos of met spaghettibandjes, dus :nonnon
Ik zie dochterlief er ook nog niet mee op de fiets zitten :huhu

Mijn nicht moest (zo'n 20-22 jaar geleden) mondeling examen Duits doen (op een refo-school) en had een lange "gypsy" rok aan en kwam bij omalief om een omslagdoek (toen was dat echt geen mode).
Omdat ze nogal donker van uiterlijk was gaf het haar ook een "gypsy" look. Ik vond dat ze veel lef had om in een tijd toen het geen mode was zo naar haar mondeling te gaan,
terwijl ze toch wel zenuwachtig moest zijn geweest omdat ze problemen had met de leraar (die had haar vlak voor haar VWO-examen gezegd dat ze niet meer in de klas mocht komen).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Is er iemand die even kan verduidelijken wat een 'gypsy' rok is? :quoi
Mara

Bericht door Mara »

Mister schreef:Is er iemand die even kan verduidelijken wat een 'gypsy' rok is? :quoi
Zo'n rok die zigeunerinnen dragen, dus met stroken en van bloemetjesstof (meestal). Zie je het nu voor je :quoi :)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Mara schreef:
Mister schreef:Is er iemand die even kan verduidelijken wat een 'gypsy' rok is? :quoi
Zo'n rok die zigeunerinnen dragen, dus met stroken en van bloemetjesstof (meestal). Zie je het nu voor je :quoi :)
Ik doe mijn best. Het zijn dus lange rokken?
Mara

Bericht door Mara »

Mister schreef:
Mara schreef:
Jep.
Picture it, zwoele blikken, lange zwarte haren, gitaarmuziek.
Dat kan toch niet op een refoschool ? :barbare
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Mara schreef:
Mister schreef:
Mara schreef:
Jep.
Twijfelgevalletje... Het zijn lange rokken, dat is al heel wat. Lange zwarte haren kan het probleem ook niet zijn. Muziek en de zwoele blikken wegdenken. :super
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Het zijn mijn favoriete rokken...
heb er al heel wat gedragen tot de gaten erin vielen...

zijn super! zoiets bijvoorbeeld (ietsje boven de grond is wel handig, effe zoompje erin naaien en klaar...

Afbeelding
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

Mister schreef:
Mara schreef:
Mister schreef:
Mara schreef: Zo'n rok die zigeunerinnen dragen, dus met stroken en van bloemetjesstof (meestal). Zie je het nu voor je :quoi :)
Jep.
Twijfelgevalletje... Het zijn lange rokken, dat is al heel wat. Lange zwarte haren kan het probleem ook niet zijn. Muziek en de zwoele blikken wegdenken. :super
Muziek hoeft toch ook geen probleem te zijn. Er is hele mooie gypsy-muziek. Zijn vaak ware gitaarvirtuozen.
En snaarinstrumenten zijn buiten de eredienst toch geaccepteerd?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:
Op de "refoschool" waar mijn dochters op zitten zijn er wel die dat dragen hoor, de directie ziet het liever dan billapjes...
Gisteren is er nog 1 naar huis gestuurd, hoogstbeledigd, om een langer rokje aan te doen...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Vroeger toen ik nog op school zat :haha kreeg je een rok van school aan. Nou daar wilde je niet in gezien worden. :nonnon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:Vroeger toen ik nog op school zat :haha kreeg je een rok van school aan. Nou daar wilde je niet in gezien worden. :nonnon
Oh ja dat hebben ze daar ook, maar dan moet je die wel passen :huhu
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
hmprff

Bericht door hmprff »

Orchidee schreef:
Lassie schreef:Vroeger toen ik nog op school zat :haha kreeg je een rok van school aan. Nou daar wilde je niet in gezien worden. :nonnon
Oh ja dat hebben ze daar ook, maar dan moet je die wel passen :huhu
Dan zijn toch van die gewaden met een elastiek bovenaan? En koordjes die je aan kan trekken?
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Van een afstandsbediener die er voor 99% de brui aan geeft. :banghead
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

van poes die als ik 's morgens nog even terug kruip in bed overduidelijk op het aanrecht de ontbijtkommen leeg staat te likken...
tegen de tijd dat ik beneden ben ligt ze als volkomen onschuld in haar mand naar me te kijken met een blik van "wat ben ik toch lief"...
Ze weet héél goed dat ze niet op het aanrecht mag...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie