Goede nacht
Re: Goede nacht
ik ga nu eindelijk m'n bedje maar eens in...........ben al sinds 03.45 uur in touw met vechten om voldoende lucht..........ben bek-af.....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
sterkte in en met allesRens schreef:ik ga nu eindelijk m'n bedje maar eens in...........ben al sinds 03.45 uur in touw met vechten om voldoende lucht..........ben bek-af.....................
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Truste!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Idemhenriët schreef:Truste!!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Alles van OVERIGE heb ik nog niet gelezen.
Sorry.
Maar het wordt me te laat....
Daarom voor wie nog niet slaapt:
WELTERUSTEN!
Sorry.
WELTERUSTEN!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
jij bent ook echt een nachtpersoon he!-DIA- schreef:Alles van OVERIGE heb ik nog niet gelezen.
Sorry.
WELTERUSTEN!
Beste mensen,
Ik ga voor dit jaar stoppen op RF.
Graag wens ik jullie allemaal een goed, gezond, gelukkig en bovenal gezegend 2010 toe, in een leven in de vreze des Heeren, dicht bij Hem en bij Zijn Woord!
Graag wens ik jullie allemaal een goed, gezond, gelukkig en bovenal gezegend 2010 toe, in een leven in de vreze des Heeren, dicht bij Hem en bij Zijn Woord!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Luther schreef:Beste mensen,

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe!judith schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan.Luther schreef:Beste mensen,
- Albert1987
Ja jullie ook allemaal.Orchidee schreef:Ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe!judith schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan.Luther schreef:Beste mensen,
WELTERUSTEN... in de eerste nacht (of vroege morgen) van 2010
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
slaap lekker dia en anderen,-DIA- schreef:WELTERUSTEN... in de eerste nacht (of vroege morgen) van 2010
hier is net de visite weg, dus we doen nog ff samen een glaasje!
Allemaal een goede nachtrust. En denk eraan: morgen weer op tijd wakker voor de kerk! 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Veel en hard vuurwerk hier. Meer dan anders. Voorlopig komt er van slapen niet veel.
alvast weltrusten,
@ sterkte wim,
( heb je geen oordopjes gekocht??))
@ sterkte wim,
( heb je geen oordopjes gekocht??))