SterkteRia schreef:Vandaag
Waar baal je van?
-
Re: Waar baal je van?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Komt vast weer goed, misschien een misverstandjeRia schreef:Vandaag

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Muggenzifterij 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat de chat buiten gebruik is geraakt. Ik vond zo'n borrelpraatje 's avonds wel gezellig... 

- MarthaMartha
ja, ik kijk er nog af en toe om het hoekje, maar meestal ben ik dan alleen...Afgewezen schreef:Dat de chat buiten gebruik is geraakt. Ik vond zo'n borrelpraatje 's avonds wel gezellig...
(en nee sorry, ik heb nu geen tijd, verdeel mijn aandacht tussen pannen en rf)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
't Is nu ook geen borreltijd....MarthaMartha schreef:ja, ik kijk er nog af en toe om het hoekje, maar meestal ben ik dan alleen...Afgewezen schreef:Dat de chat buiten gebruik is geraakt. Ik vond zo'n borrelpraatje 's avonds wel gezellig...

dacht even te borrelen met afgewezen, maar nee...Afgewezen schreef:'t Is nu ook geen borreltijd....MarthaMartha schreef:ja, ik kijk er nog af en toe om het hoekje, maar meestal ben ik dan alleen...Afgewezen schreef:Dat de chat buiten gebruik is geraakt. Ik vond zo'n borrelpraatje 's avonds wel gezellig...

-
De oneerlijkheid van 'sommige mensen' (ik zal ze niet met naam en toenaam noemen, dus vandaar maar even zo) op deze wereld
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
En spreek je die mensen er ook op aan?Schemerlichtje schreef:De oneerlijkheid van 'sommige mensen' (ik zal ze niet met naam en toenaam noemen, dus vandaar maar even zo) op deze wereld
Oeps...gertje schreef:dacht even te borrelen met afgewezen, maar nee...

'k Ga vanavond eens om het hoekje kijken, je weet maar nooit.
van een trillend oog (nou ja het oog niet zelf maar een zenuw).
Van de damesmode. Zoon had een tegoedbon van Men-at-Work, dus moeders er even op uit voor hem. Tussen afschuwelijk harde muziek, zoeken naar bloesjes en shirtjes. Zo op het oog zou het wel lukken, maar toen zag ik de prijskaartjes
Tja daar doet een tegoedbon van 30 euro niet zoveel af.
Spijkerbroek met kunstmatig gemaakte gaten, 179 euro, overhemd van T.H. 109,95,
Dan maar een T shirt, dat is dan gelukt.
Meteen de H & M en aanverwante zaken binnengelopen, jurken tot op de grond of rokjes die zo kort zijn dat ze het zitvlak nauwelijks bedekken
Na 6 winkels 1 normaal rokje gevonden wat refoschoolproef is.
Het gaat lastig worden denk ik.

Meteen de H & M en aanverwante zaken binnengelopen, jurken tot op de grond of rokjes die zo kort zijn dat ze het zitvlak nauwelijks bedekken

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
k heb hier nog wel wat rokjes liggen.... (knielengte) alleen ben ik bang dat die te groot zijn. 

Voorzover ik weet zijn op een refoschool jurken tot op de grond toegestaan.Mara schreef:Van de damesmode. Zoon had een tegoedbon van Men-at-Work, dus moeders er even op uit voor hem. Tussen afschuwelijk harde muziek, zoeken naar bloesjes en shirtjes. Zo op het oog zou het wel lukken, maar toen zag ik de prijskaartjesTja daar doet een tegoedbon van 30 euro niet zoveel af.
Meteen de H & M en aanverwante zaken binnengelopen, jurken tot op de grond of rokjes die zo kort zijn dat ze het zitvlak nauwelijks bedekken![]()
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Voorzover ik weet zijn op een refoschool jurken tot op de grond toegestaan.Mara schreef:Van de damesmode. Zoon had een tegoedbon van Men-at-Work, dus moeders er even op uit voor hem. Tussen afschuwelijk harde muziek, zoeken naar bloesjes en shirtjes. Zo op het oog zou het wel lukken, maar toen zag ik de prijskaartjesTja daar doet een tegoedbon van 30 euro niet zoveel af.
Meteen de H & M en aanverwante zaken binnengelopen, jurken tot op de grond of rokjes die zo kort zijn dat ze het zitvlak nauwelijks bedekken![]()