Het grote WEERTOPIC

Wilhelm

Re: Het grote WEERTOPIC

Bericht door Wilhelm »

Tiberius schreef:
Wilhelm schreef:Ik lees net dat er zelfs al activiteiten (zangavonden) voor vanavond worden geannuleerd : http://twitter.com/AThvO/status/15780819549290496
Dan wil ik je van harte uitnodigen voor de gemeenteavond in onze kerkelijke gemeente. Als je wilt, kan ik het programma wel even mailen.

Mag ik raden ;)

En, ik was ook niet van plan om naar Utrecht te gaan , dus zeker niet naar het gat waar jij woont ;)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wilhelm schreef:
Tiberius schreef:
Wilhelm schreef:Ik lees net dat er zelfs al activiteiten (zangavonden) voor vanavond worden geannuleerd : http://twitter.com/AThvO/status/15780819549290496
Dan wil ik je van harte uitnodigen voor de gemeenteavond in onze kerkelijke gemeente. Als je wilt, kan ik het programma wel even mailen.

Mag ik raden ;)

En, ik was ook niet van plan om naar Utrecht te gaan , dus zeker niet naar het gat waar jij woont ;)
Altijd wel erg gezellig in dat gat. :)
Bovendien kan je na afloop een glaasje glühwein komen drinken.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Tiberius schreef:
Wilhelm schreef:
Tiberius schreef:

Mag ik raden ;)

Altijd wel erg gezellig in dat gat. :)
Bovendien kan je na afloop een glaasje glühwein komen drinken.
Nog gekker, mensen nog met alcohol de weg op sturen ook :bobo
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Juist toen ik arriveerde op school werd omgeroepen dat de school zou sluiten en de leerlingen en docenten sneeuwvrij kregen. Ik kon dus weer terugglibberen (maar wel lekker om vroeg weekend te hebben).
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mijn dochters waren vanmorgen een half uur te laat op school, doordat ze soms al glibberend/lopend en af en toe een stukje fietsen zich hebben moeten voortbewegen.
Ze waren om 13.00 u uit, ze kregen sneeuwvrij :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Ichtus schreef:Ik moet straks ook nog weg. Ben benieuwd...
En ik ben er weer. Het viel me alles mee! Waar heeft iedereen het toch over :slurp
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Ichtus schreef:
En ik ben er weer. Het viel me alles mee! Waar heeft iedereen het toch over :slurp
nou dan viel het bij jullie mee, wij rijden naar huis vanuit Baarn maar we reden niet harder dan 40/50 km per uur.

Als je maar rustig rijd en op tijd en rustig remt.
huisman

Bericht door huisman »

Ichtus schreef:
Ben vanmiddag van mijn werk naar mijn durpie gereden zonder problemen (de wegen op de veluwe waren goed te rijden )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
utrech

Bericht door utrech »

rond utrech staat alles vast. blijf maar thuis.
ZWP

Bericht door ZWP »

ZWP schreef:Eens kijken hoelang ik er straks over doe om van Utrecht naar Amsterdam te komen met de auto...
Viel mee, 1:15u over 42km (A2).
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

sweelinck 25 schreef:....ik ga zo de reis aanvaarden vanaf Ede naar Sommelsdijk

Ik ben benieuwd hoelang ik er nu weer over ga doen....
Op zich is het nog meegevallen. 1,5 uur vertraging. De trein van half 5 genomen en kwart voor 9 thuis...
Orchidee

Bericht door Orchidee »

sweelinck 25 schreef:
sweelinck 25 schreef:....ik ga zo de reis aanvaarden vanaf Ede naar Sommelsdijk

Ik ben benieuwd hoelang ik er nu weer over ga doen....
Op zich is het nog meegevallen. 1,5 uur vertraging. De trein van half 5 genomen en kwart voor 9 thuis...
:super
Fijn weekend!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

maar vanaf vanmiddag alle vluchten vanuit Berlijn en meer plaatsen in Europa en daarbuiten geannuleerd.
een vriendin van mij belde al, haar man zou morgenochtend na 11 dagen terugkomen uit India, maar zijn vlucht is geannuleerd.....
báááálen, hoop voor haar dat hij vannacht ofzo toch nog kan gaan vliegen....
en ik hoop van harte dat er morgen wel van Berlijn naar Schiphol wordt gevlogen.... oké, ik heb met 3 dagen geen klagen, ik weet het, maar het is wel zo gezellig als Demo gewoon thuis is....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:maar vanaf vanmiddag alle vluchten vanuit Berlijn en meer plaatsen in Europa en daarbuiten geannuleerd.
een vriendin van mij belde al, haar man zou morgenochtend na 11 dagen terugkomen uit India, maar zijn vlucht is geannuleerd.....
en ik hoop van harte dat er morgen wel van Berlijn naar Schiphol wordt gevlogen.... oké, ik heb met 3 dagen geen klagen, ik weet het, maar het is wel zo gezellig als Demo gewoon thuis is....
oh oh...
nou; je weet ons huis inmiddels weer te vinden :huhu
als je wat gezelligheid zoekt :garde
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:
MarthaMartha schreef:maar vanaf vanmiddag alle vluchten vanuit Berlijn en meer plaatsen in Europa en daarbuiten geannuleerd.
oh oh...
nou; je weet ons huis inmiddels weer te vinden :huhu
als je wat gezelligheid zoekt :garde
ik ga uitslapen is het plan, en boodschappen doen, en bedenken wat ik zondag eens koken zal, en dan naar schoonma om te wachten op het telefoontje dat ik hem op kan halen.... (ik hoop nog even dat ie gewoon thuiskomt.... voor morgen staat het meeste nog op gewone verwachte tijd op de website) ...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gesloten