Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Ben 2 keer vastgelopen.
Zal het morgenochtend om zes uur wel proberen. Dan zal 't wel stiller zijn.
Zal het morgenochtend om zes uur wel proberen. Dan zal 't wel stiller zijn.
JolandaOudshoorn schreef:Ik herken het helemaal, Jet. En ik heb het ook niet TE druk

en de omgeving maar zeggen.. rustig aan.. rustiger aan.. enz

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
henriët schreef:JolandaOudshoorn schreef:Ik herken het helemaal, Jet. En ik heb het ook niet TE druk
en de omgeving maar zeggen.. rustig aan.. rustiger aan.. enz

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
dat mijn favoriete pizza (dr Oetker - spinazie) uit het assortiment van C1000 verdwenen lijkt te zijn....
toch maar eens een briefje in de ideeënbus doen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
fiets je gewoon ff naar een andere winkel.. supermarkten zat daar in VeenendaalMarthaMartha schreef:dat mijn favoriete pizza (dr Oetker - spinazie) uit het assortiment van C1000 verdwenen lijkt te zijn....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ik fiets niet meer, zit ik steeds mezelf tegen mijn buik te trappen....henriët schreef:fiets je gewoon ff naar een andere winkel.. supermarkten zat daar in VeenendaalMarthaMartha schreef:dat mijn favoriete pizza (dr Oetker - spinazie) uit het assortiment van C1000 verdwenen lijkt te zijn....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Van de mensen van stadstoezicht Rotterdam
Heb keurig een parkeerbon gekocht van 11 tot 14 uur vanmiddag, kom ik terug heb ik een bon tussen de ruitenwissers...om 13.15
, en de bekeuring is op 6 over 13 uur uitgeprint
Wat blijkt...is m'n parkeerbonnetje op z'n kop gewaaid toen ik m'n autodeur dicht deed, kon die persoon niet zien tot hoe laat ik betaald heb...
Wat moet ik daar nu mee, heb gewoon betaald tot 14.00 uur!

Heb keurig een parkeerbon gekocht van 11 tot 14 uur vanmiddag, kom ik terug heb ik een bon tussen de ruitenwissers...om 13.15

Wat blijkt...is m'n parkeerbonnetje op z'n kop gewaaid toen ik m'n autodeur dicht deed, kon die persoon niet zien tot hoe laat ik betaald heb...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gewoon een nette brief schrijven, met een kopie van het bonnetje opsturen. wss hoef je dan niet te betalen.Orchidee schreef:Van de mensen van stadstoezicht Rotterdam![]()
Heb keurig een parkeerbon gekocht van 11 tot 14 uur vanmiddag, kom ik terug heb ik een bon tussen de ruitenwissers...om 13.15, en de bekeuring is op 6 over 13 uur uitgeprint
![]()
Wat blijkt...is m'n parkeerbonnetje op z'n kop gewaaid toen ik m'n autodeur dicht deed, kon die persoon niet zien tot hoe laat ik betaald heb...![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat is toch logisch dat men je dan een bon geeft? Als ze het niet hadden gedaan hadden ze hun werk niet goed gedaan.Orchidee schreef:Van de mensen van stadstoezicht Rotterdam![]()
Heb keurig een parkeerbon gekocht van 11 tot 14 uur vanmiddag, kom ik terug heb ik een bon tussen de ruitenwissers...om 13.15, en de bekeuring is op 6 over 13 uur uitgeprint
![]()
Wat blijkt...is m'n parkeerbonnetje op z'n kop gewaaid toen ik m'n autodeur dicht deed, kon die persoon niet zien tot hoe laat ik betaald heb...![]()
en vooral je bonnetje bewaren!!! en niet per ongeluk weggooien!hmprff schreef:Gewoon een nette brief schrijven, met een kopie van het bonnetje opsturen. wss hoef je dan niet te betalen.Orchidee schreef:Van de mensen van stadstoezicht Rotterdam![]()
![]()
Vliegen. Iedere keer als er eentje geëlimineerd is, vliegt de volgende al om de oren

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Wat heb je tegen vliegen?Ichtus schreef:Vliegen. Iedere keer als er eentje geëlimineerd is, vliegt de volgende al om de oren![]()
Geeft mij een heerlijk zomers gevoel.
Muggen, dat is wat anders, die probeer ik te negeren.
Nogal makkelijk, want die zuigen het bloed van mijn vrouw.....

Oh, da's gemeen Jan, dan wordt het tijd dat ze jou eens te pakken nemen of geen van beiden.jvdg schreef:Wat heb je tegen vliegen?Ichtus schreef:Vliegen. Iedere keer als er eentje geëlimineerd is, vliegt de volgende al om de oren![]()
Geeft mij een heerlijk zomers gevoel.
Muggen, dat is wat anders, die probeer ik te negeren.
Nogal makkelijk, want die zuigen het bloed van mijn vrouw.....
Muggen hebben ook zo'n irritant geluid als ze om je heen vliegen,...... wiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee
Meestal als de lamp bij je bed uit is, dan komen ze en als je ze dan wilt vangen en het licht aan
doet dan zijn ze nergens te vinden of ze gaan op een plekje zitten waar je nét niet bij kan......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
ze zijn erg opdringerig jaIchtus schreef:Vliegen. Iedere keer als er eentje geëlimineerd is, vliegt de volgende al om de oren![]()

Vandaag 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give