Journalistiek onderzoek na een paar uur terwijl de hulpverlening nog in volle gang is. Tja…….maar blijf jij maar hulpdiensten verwijten maken. Dat is tegenwoordig de norm. Blame en shame en dan vooral de mensen die aan de frontlinie staan.DDD schreef: ↑27 jul 2023, 09:54Ten eerste: zoals je hebt kunnen lezen, was het vermeende verwijt gegrond op journalistiek onderzoek. Je kunt daar van alles van vinden, maar het enige wat ik schreef, is dat het me vreselijk lijkt om zo'n afweging te hebben gemaakt met deze resultaten. Kwalijk overigens dat de Kustwacht niet wilde reageren.huisman schreef: ↑27 jul 2023, 09:21Je laatste verwijt was nu exact wat ik dacht toen jij de Kustwacht verweet de oorzaak te zijn van het dodelijke slachtoffer. Om tijdens de uitvoering van een noodsituatie al zulke conclusies te trekken is ziek. Dat verwacht ik op twitter maar niet op een forum waar mensen geacht worden na te denken voor ze wat schrijven.DDD schreef: ↑27 jul 2023, 00:52Lees jij je eigen berichten wel eens na? Het lijkt wel of je geen enkele controle hebt over je gedachten en woorden.huisman schreef: ↑26 jul 2023, 23:32
Kijk even Nieuwsuur en doe niet of jij meer weet dan de professionals. Ergerlijk!!!
@merel, @DDD heeft er wel over nagedacht en het is geen probleem volgens hem. Een paar sproeiers en het is opgelost. Toch raar dar de echte kenners dat niet weten. @DDD is echt een genie. Hij weet alles![]()
Ik hoop dat je inmiddels de reportage van Nieuwsuur gezien hebt? Dan zwijg ik verder over je brandweerkunsten.
En over het gevaar van elektrische auto’s kan elke hulpdienst je genoeg over vertellen.
https://wijsletselschade.nl/artikelen/i ... evaarlijk/
Google zelf ook maar en je vindt genoeg verontrustend leesvoer.
Ik vind het prima dat jij de deskundigen van Nieuwsuur hoger inschat dan het Deens BrandweerInstituut, maar het ging mij om de toon die je aanslaat. Je gedraagt je als een verongelijkt kind dat niet tegen kritiek kan en dat door op de persoon te spelen de ander wil diskwalificeren.
Ik ben nogal risicomijdend ingesteld, en ik heb veel gelezen over de risico's van elektrische auto's. Ik ben verder niet technisch, dus ik bemoei me verder niet teveel met de inhoud van die discussies. Ik weet alleen wel dat jij van deze discussies een bijzonder éénzijdig beeld neerzet op dit forum. Maar dat is mijns inziens bijzaak tegenover de manier waarop je mensen als persoon probeert te diskwalificeren.
Nog een fijne vakantie in Engeland.