Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat we in huis meer dan 1 sifon hebben. 

Laatst gewijzigd door Mister op 28 feb 2011, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan.Mister schreef:Dat we in huis meer als 1 sifon hebben.
Maar een beetje huis heeft er wel een stuk of wat.
SuccesMister schreef:Dat we in huis meer als 1 sifon hebben.

Hoe suf kan je zijn.... Ik heb mijn werklaptop mee naar huis genomen, maar ben vergeten om dingen van de server opt werk te kopiëren. Nu kan ik thuis niet verder

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Met de sifonnennarigheid gaat mijn taalvaardigheid zeker niet vooruit.refo schreef:Meer dan.Mister schreef:Dat we in huis meer als 1 sifon hebben.
Maar een beetje huis heeft er wel een stuk of wat.

dat een dag maar 24 uur heeft, waar je er ook nog een aantal van slaapt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Mister schreef:Dat we in huis meer dan 1 sifon hebben.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët schreef:dat een dag maar 24 uur heeft, waar je er ook nog een aantal van slaapt
dan ben je gewoon te druk. Punt.
- MarthaMartha
helma schreef:henriët schreef:dat een dag maar 24 uur heeft, waar je er ook nog een aantal van slaapt

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
van m'n rug(pijn). 

- Katharina van Bora
Dat is kort maar krachtig!helma schreef:henriët schreef:dat een dag maar 24 uur heeft, waar je er ook nog een aantal van slaapt

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Nou, tè niet hoor:)Katharina van Bora schreef:Dat is kort maar krachtig!helma schreef:henriët schreef:dat een dag maar 24 uur heeft, waar je er ook nog een aantal van slaapt
dan ben je gewoon te druk. Punt.![]()
en je hebt -denk ik- gelijk ook
Ik heb het wel behoorlijk druk, maar vrijdag hebben we vakantie, dus we houden ons hoofd koel.
Maar ik wil altijd nog zoooveel doen en dan is t alweer middernacht.. en denk ik grut.. ik moet ook nog ff slapen, terwijl ik nog zoveel leuks bedenken kan om te doen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Ik herken het helemaal, Jet. En ik heb het ook niet TE drukhenriët schreef:Nou, tè niet hoor:)Katharina van Bora schreef:Dat is kort maar krachtig!helma schreef:henriët schreef:dat een dag maar 24 uur heeft, waar je er ook nog een aantal van slaapt
dan ben je gewoon te druk. Punt.![]()
en je hebt -denk ik- gelijk ook
Ik heb het wel behoorlijk druk, maar vrijdag hebben we vakantie, dus we houden ons hoofd koel.
Maar ik wil altijd nog zoooveel doen en dan is t alweer middernacht.. en denk ik grut.. ik moet ook nog ff slapen, terwijl ik nog zoveel leuks bedenken kan om te doen.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat de site van de belastingdienst zo traag is....
Maar ja, 't is 1 maart.
Maar ja, 't is 1 maart.
Ben nu zover dat ik zou kunnen downloaden, maar:refo schreef:Dat de site van de belastingdienst zo traag is....
Maar ja, 't is 1 maart.
De webpagina kan niet worden weergegeven
Mij is het net gewoon gelukt.refo schreef:Ben nu zover dat ik zou kunnen downloaden, maar:refo schreef:Dat de site van de belastingdienst zo traag is....
Maar ja, 't is 1 maart.
De webpagina kan niet worden weergegeven

Wel heel handig!