Absoluut, 't was echt genieten!albion schreef:Je had ook schitterend weer, Hendrikus!
Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
~~Soli Deo Gloria~~
Prachtige foto's!!!Hendrikus schreef:Absoluut, 't was echt genieten!albion schreef:Je had ook schitterend weer, Hendrikus!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
vanmorgen het huishouden, vanmiddag naar de tandarts, tenminste, als het goed gaat met mijn zoon (hij is ziek), nog langs een vriendin, mijn moeder en schoonmoeder, vanavond gaat manlief op pad voor de vrijwillige bijdrage. Komende week is het eigenlijk te druk om het leuk te houden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
oei meid,JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen het huishouden, vanmiddag naar de tandarts, tenminste, als het goed gaat met mijn zoon (hij is ziek), nog langs een vriendin, mijn moeder en schoonmoeder, vanavond gaat manlief op pad voor de vrijwillige bijdrage. Komende week is het eigenlijk te druk om het leuk te houden.
jij hebt een druk programma,
denk ook aan jezelf he!
plan wat rustmomenten in,
succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat een wijze lessen!!henriët schreef:oei meid,JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen het huishouden, vanmiddag naar de tandarts, tenminste, als het goed gaat met mijn zoon (hij is ziek), nog langs een vriendin, mijn moeder en schoonmoeder, vanavond gaat manlief op pad voor de vrijwillige bijdrage. Komende week is het eigenlijk te druk om het leuk te houden.
denk ook aan jezelf he!
succes!

Opeens denk ik aan een pot en een ketel...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Wat een wijze lessen!!henriët schreef:oei meid,JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen het huishouden, vanmiddag naar de tandarts, tenminste, als het goed gaat met mijn zoon (hij is ziek), nog langs een vriendin, mijn moeder en schoonmoeder, vanavond gaat manlief op pad voor de vrijwillige bijdrage. Komende week is het eigenlijk te druk om het leuk te houden.
denk ook aan jezelf he!
succes!![]()
Opeens denk ik aan een pot en een ketel...

nouhou...
ach ja, ervaring is de beste leermeester toch;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag is mijn vrije dag.
Nouja.......vrij.....soppen, poetsen, boenen, schrobben........en natuurlijk voor de kuikentjes zorgen. Op maandag heb ik altijd een extra kuiken, dan is ons neefje altijd een dagje hier....
Maar nu even een lekker bakkie en een beetje rf lezen....
Nouja.......vrij.....soppen, poetsen, boenen, schrobben........en natuurlijk voor de kuikentjes zorgen. Op maandag heb ik altijd een extra kuiken, dan is ons neefje altijd een dagje hier....

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
he gezellig, doen we ff samen een bakkieKippetje schreef:altijd een dagje hier....

koekje d'r bijhenriët schreef:he gezellig, doen we ff samen een bakkieKippetje schreef:altijd een dagje hier....

(heb nog een stukkie appeltaart van gisteren....)
Kippetje schreef:koekje d'r bijhenriët schreef:he gezellig, doen we ff samen een bakkieKippetje schreef:altijd een dagje hier....
Maar nu even een lekker bakkie en een beetje rf lezen....?
(heb nog een stukkie appeltaart van gisteren....)

mwah.. ik zou t wel lusten.. maar ik hou t ff bij ontbijtkoek ( de volgende lijnpoging;)
leuk servies heb je joh

henriët schreef:
leuk servies heb je johdrinkt lekker uit zo n bakkie

de tassen uitpakken
de 1e was zit er al in
de was opruimen die er nog lag/hing (die had ik vrijdag op gehangen)
gebak halen (manlief is jarig)
vanavond kring
de 1e was zit er al in
de was opruimen die er nog lag/hing (die had ik vrijdag op gehangen)
gebak halen (manlief is jarig)
vanavond kring
straks heerlijk weer werken! Eindelijk weer na 2 weken vakantie! Maar helaas maar 2 dagen en dan weer 2/3 weken neit werken 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
GefeliciteeeeeeeerdLassie schreef: gebak halen (manlief is jarig)

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
van harte!!!!!*girly* schreef:GefeliciteeeeeeeerdLassie schreef: gebak halen (manlief is jarig)
(@ girly: leuke avatar!)