Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Hier ligt heel wat meer sneeuw dan in Nederland vermoed ik. Nu wordt het voor mij toch ook spannend. Donderdag hoop ik met de trein naar Nederland te komen. Ik hoop er toch voor de kerst te zijn.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- MarthaMartha
Vanuit Berlijn krijg ik ook allemaal hevige sneeuwberichten.....
en vandaag krijgen ze er weer sneeuw...
morgen niet meer, zegt buienradar, maar dan wordt het - 9 .... brrrr
Nu maar hopen dat het morgen op Schiphol allemaal een beetje meevalt...
en vandaag krijgen ze er weer sneeuw...
morgen niet meer, zegt buienradar, maar dan wordt het - 9 .... brrrr
Nu maar hopen dat het morgen op Schiphol allemaal een beetje meevalt...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ben halverwege rechtsomkeerd gegaan. 't Is hier echt bar ja. Ben nu dus weer thuis... Sleeën, sneeuwpop maken, dat is toch véél leuker dan werken.MarthaMartha schreef:huh? is het daar zooo erg? hier valt niks.... ik wil ook wel een dik pak....Ander schreef:tja, ik ga er ook zo door. Ik twijfel of ik moet gaan. Ik ga het wel proberen en mocht het te gortig zijn dan draai ik snel om. 't Is hier bar maar wel prachtig!!caprice schreef:20 minuten geleden afgegeven: waarschuwing voor extreem weer. Voor de drie provincies aan de westkust, waar vandaag in 6 uur tijd 5-10 cm sneeuw kan vallen.

- MarthaMartha
Ander schreef:Ben halverwege rechtsomkeerd gegaan. 't Is hier echt bar ja. Ben nu dus weer thuis... Sleeën, sneeuwpop maken, dat is toch véél leuker dan werken.MarthaMartha schreef:huh? is het daar zooo erg? hier valt niks.... ik wil ook wel een dik pak....Ander schreef:tja, ik ga er ook zo door. Ik twijfel of ik moet gaan. Ik ga het wel proberen en mocht het te gortig zijn dan draai ik snel om. 't Is hier bar maar wel prachtig!!caprice schreef:20 minuten geleden afgegeven: waarschuwing voor extreem weer. Voor de drie provincies aan de westkust, waar vandaag in 6 uur tijd 5-10 cm sneeuw kan vallen.

** nog een jaar of 2 als alles goed gaat**
Ander schreef:Ben halverwege rechtsomkeerd gegaan. 't Is hier echt bar ja. Ben nu dus weer thuis... Sleeën, sneeuwpop maken, dat is toch véél leuker dan werken.MarthaMartha schreef:huh? is het daar zooo erg? hier valt niks.... ik wil ook wel een dik pak....Ander schreef:tja, ik ga er ook zo door. Ik twijfel of ik moet gaan. Ik ga het wel proberen en mocht het te gortig zijn dan draai ik snel om. 't Is hier bar maar wel prachtig!!caprice schreef:20 minuten geleden afgegeven: waarschuwing voor extreem weer. Voor de drie provincies aan de westkust, waar vandaag in 6 uur tijd 5-10 cm sneeuw kan vallen.
Ik heb zojuist mijn vrouw verboden

En terecht. Ik heb alleen het laatste stukje van de reis naar kantoor last gehad van de sneeuw, maar ook als ik dat geweten had, was ik thuis blijven werken (Het Nieuwe Werken).Willem schreef: Ik heb zojuist mijn vrouw verbodenom op visite te gaan half uur rijden hiervandaan.
- MarthaMartha
en dat ging niet zonder slag of stoot begrijp ik?Willem schreef:
Ik heb zojuist mijn vrouw verbodenom op visite te gaan half uur rijden hiervandaan.

Het ziet er zo strijdvaardig uit...
Klopt wel met het beeld dat ik van hem heb gekregen.MarthaMartha schreef:en dat ging niet zonder slag of stoot begrijp ik?Willem schreef:
Ik heb zojuist mijn vrouw verbodenom op visite te gaan half uur rijden hiervandaan.
![]()
Het ziet er zo strijdvaardig uit...
Heel goed, heel goed!Willem schreef:Ander schreef:Ben halverwege rechtsomkeerd gegaan. 't Is hier echt bar ja. Ben nu dus weer thuis... Sleeën, sneeuwpop maken, dat is toch véél leuker dan werken.
Zeelandbrug is even afgesloten geweest vanwege gladheid.
Iemand uit Zierikzee was om 6.15 vertrokken naar Europoort en was om 9.15 uur nog maar in Oost-Voorne.
Hansweert had 20 cm sneeuw.
Het verkeer op A-58 stond op sommige plaatsen muurvast.
Iemand uit Tholen die naar Goes wilde was al 2 uur onderweg.
Ben ik blij dat ik niet weg hoef. Maar jammer dat ik niet naar buiten kan (ziek
)
Iemand uit Zierikzee was om 6.15 vertrokken naar Europoort en was om 9.15 uur nog maar in Oost-Voorne.
Hansweert had 20 cm sneeuw.
Het verkeer op A-58 stond op sommige plaatsen muurvast.
Iemand uit Tholen die naar Goes wilde was al 2 uur onderweg.
Ben ik blij dat ik niet weg hoef. Maar jammer dat ik niet naar buiten kan (ziek

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Willem schreef:
Heel goed. Ik ben blij dat mijn man ook af en toe van die stevige uitspraken doet.
(dat hebben sommige voruwen gewoon nodig....ik wel tenminste

ikke niet hoor

En niet alleen vrouwen, als ik zo vrij mag zijn...helma schreef:Willem schreef:
Heel goed. Ik ben blij dat mijn man ook af en toe van die stevige uitspraken doet.
(dat hebben sommige voruwen gewoon nodig....ik wel tenminste)
En.. ik ben net terug van een Barre Voettocht door de stad. Op het Europaplein was een sneeuwschuiver bezig trachtende die een weinig sneeuwvrij te maken, hetwelk wel een moeilijke bezigheid leek... daar de sneeuw nog onafgebroken nog op de aarde nederdaalde bij temperaturen die onder het vriespunt liggen...
Dan bleek mijn Barre Voettocht ook nog eens te vergeefs: Op de deur van de opticiën stons met vette zwarte kapitale letters: WEGENS OMSTANDIGHEDEN GESLOTEN... Ik zag een lijkwagen staan voor de Rooms Katholieke kerk, en een weinig navraag leerde mij dat geachte opticiën daar ter kerke ging.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wist je dat niet dan? Z'n schoonvader was ook opticiën en was een prominent lid van de parochie.-DIA- schreef:Ik zag een lijkwagen staan voor de Rooms Katholieke kerk, en een weinig navraag leerde mij dat geachte opticiën daar ter kerke ging.
~~Soli Deo Gloria~~
Nee ik had hem nooit naar zijn kerkelijke achtergrond gevraagd...Hendrikus schreef:Wist je dat niet dan? Z'n schoonvader was ook opticiën en was een prominent lid van de parochie.-DIA- schreef:Ik zag een lijkwagen staan voor de Rooms Katholieke kerk, en een weinig navraag leerde mij dat geachte opticiën daar ter kerke ging.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Het sneeuwt hier nog bar, ik heb foto´s gemaakt maar die staan bij het topic, wat zie je als je uit het raam kijkt. Wel mooi maar idd. levensgevaarlijk, maar ik moet nog boodschappen doen en ik kan er met mijn scootmobiel niet doorheen.....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4