Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
ik heb vanochtend boodschappen gedaan, vanmiddag lekker bijgekletst en Bijbelstudie gedaan met een vriendin, zometeen ga ik eten. Daarna ga ik nog een verslag afmaken en leren. Dan om half elf richting bed, heerlijk een preek luisteren in bed en stil worden voor God.
Morgen een bijzondere dag...Pinksteren, het feest van de Geest. God niet alleen bij ons, maar ook in ons! En ik hoop dan belijdenis van het geloof af te leggen. Ik zie er echt naar uit!
Morgen een bijzondere dag...Pinksteren, het feest van de Geest. God niet alleen bij ons, maar ook in ons! En ik hoop dan belijdenis van het geloof af te leggen. Ik zie er echt naar uit!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Een gezegende dienst gewenst morgen!hmprff schreef:ik heb vanochtend boodschappen gedaan, vanmiddag lekker bijgekletst en Bijbelstudie gedaan met een vriendin, zometeen ga ik eten. Daarna ga ik nog een verslag afmaken en leren. Dan om half elf richting bed, heerlijk een preek luisteren in bed en stil worden voor God.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vanmorgen uitgeslapen. Hierna de boodschappen en mijn vrouw en dochter naar de stad gebracht, die gingen shoppen.
Vanmiddag heerlijk thuis en lekker liggen lezen.
Vanmiddag heerlijk thuis en lekker liggen lezen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag een mooie fietstocht gemaakt, kan ook niet minder in een plaats waar vele rf'ers wonen!
Nog langs de kerk gefietst waar judith en aritha kerken. Verder was het een hele 'kerkentocht' door bergen en dalen over dijken en rivieren(pont), langs veerhuizen en flats.
Langs grote en kleine wateren. Weidse uitzichten en door bossen. Zeer jonge en oudere mensen gezien. Veel naar binnengewerkt: van koffie tot appelsap, van broodje hamburger tot brood frikandel en te vergeten patat. Een lekkere ijsco ontbrak ook niet. Evenmin orgelspel. Zeer dikke en dunne mensen. vissers en wandelelaars. Meiden die nog laarzen aanhadden of mannen met een trui aan en dan zeer zomers geklede mensen. Zelfs een dominee die je met tegenwind zomaar komt voorbij fietsen(duidelijk een eletrische fiets).

Langs grote en kleine wateren. Weidse uitzichten en door bossen. Zeer jonge en oudere mensen gezien. Veel naar binnengewerkt: van koffie tot appelsap, van broodje hamburger tot brood frikandel en te vergeten patat. Een lekkere ijsco ontbrak ook niet. Evenmin orgelspel. Zeer dikke en dunne mensen. vissers en wandelelaars. Meiden die nog laarzen aanhadden of mannen met een trui aan en dan zeer zomers geklede mensen. Zelfs een dominee die je met tegenwind zomaar komt voorbij fietsen(duidelijk een eletrische fiets).
hele bijzondere Zingkring avond
getuigenis van 'moslim'meisje; eerlijk en ontroerend.
Indrukwekkend!
Indrukwekkend!
Daar kun je zo van "opknappen" hè.helma schreef:hele bijzondere Zingkring avond
Indrukwekkend!
En het is zo Gode verheerlijkend.
Rijk, rijk......
~~Soli Deo Gloria~~
Naar een gereformeerd vrijgemaakte kerk in Canada geweest. Vanmiddag aangekomen bij familie. Straks slapen.
Vanmorgen vrij...
Vanmiddag bevestiging van: kand vd Brink
Vanavond intrededienst van: ds vd Brink
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Iedereen is vrij, dus er zullen wel heel wat mannen 'in zwarte pakken' komen, verwacht ik zo en als het oud gereformeerd, dan kun je nog zo'n kleine gemeente, maar wil zulke diensten, dan kun je beter een hele grote kerk afhuren.Orchidee schreef:Vanmorgen vrij...
Gijs83 schreef:Iedereen is vrij, dus er zullen wel heel wat mannen 'in zwarte pakken' komen, verwacht ik zo en als het oud gereformeerd, dan kun je nog zo'n kleine gemeente, maar wil zulke diensten, dan kun je beter een hele grote kerk afhuren.Orchidee schreef:Vanmorgen vrij...
Kan je niet eens wat rustiger typen dan lopen je zinnen beter en dan kunnen wij het ook nog begrijpen.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
we gaan weer eens een MAC rit rijden. 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wij zijn HHK...Gijs83 schreef:Iedereen is vrij, dus er zullen wel heel wat mannen 'in zwarte pakken' komen, verwacht ik zo en als het oud gereformeerd, dan kun je nog zo'n kleine gemeente, maar wil zulke diensten, dan kun je beter een hele grote kerk afhuren.Orchidee schreef:Vanmorgen vrij...
De plaatsen voor de gemeenteleden en genodigden, zijn tot een kwartier voor aanvang van "ons", daarna mogen de belangstellenden erin totdat het vol is...
Wij zitten normaal gesproken met ongeveer ruim 200 mensen in de kerk, en er kunnen er totaal ongeveer 450 in...
Wij houden het bewust in "eigen kerk"...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!