Tja, 25 x 2 is ook makkelijker dan 24,5 x 2... Dat is 49 namelijk. (ik snap dat welhuisman schreef:Ik ben ook nog lang! geen 50. (Ik zit nog in de ontkenningsfase) Het ging over hoe oud wij ons voelen.

Tja, 25 x 2 is ook makkelijker dan 24,5 x 2... Dat is 49 namelijk. (ik snap dat welhuisman schreef:Ik ben ook nog lang! geen 50. (Ik zit nog in de ontkenningsfase) Het ging over hoe oud wij ons voelen.
eh...ik eerst graaghenriët schreef:ah jammer, je kunt ook een kleurspoeling kopen vandaag.huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Trouwens, handig om te weten dat jullie graag oppassen
Er is genoeg kleurspoeling.helma schreef:eh...ik eerst graaghenriët schreef:ah jammer, je kunt ook een kleurspoeling kopen vandaag.huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Trouwens, handig om te weten dat jullie graag oppassen
Dan behoort u langs te lopen en te kijken hoe het gaatAnder schreef:ehhh, ja sorry, ik hoor aan het werk te zijn. De kinderen zijn achter de computer spelling aan het oefenen.henriët schreef:Ander!!!!!!!!!!Ander schreef: Ik schat jouw altijd jonger in. Dat komt vast door je kwajongensstreken hier op het forum.![]()
Uhh, is dat heel erg dan ?? Onze eettijden zijn heel vaak om 19 uur, maar dan komt je man toch ook thuis, zei je eldersOrchidee schreef:De zwemtijden van mijn dochters zijn veranderd, nu kunnen we zaterdags om 19.00 uur pas eten
Mara, volgens mij lees je niet alles...Mara schreef:Uhh, is dat heel erg dan ?? Onze eettijden zijn heel vaak om 19 uur, maar dan komt je man toch ook thuis, zei je eldersOrchidee schreef:De zwemtijden van mijn dochters zijn veranderd, nu kunnen we zaterdags om 19.00 uur pas eten![]()
Juist niet, elders zegt orchidee dat haar man van 5 tot 19 uur weg isIchtus schreef:Mara, volgens mij lees je niet alles...Mara schreef:Uhh, is dat heel erg dan ?? Onze eettijden zijn heel vaak om 19 uur, maar dan komt je man toch ook thuis, zei je eldersOrchidee schreef:De zwemtijden van mijn dochters zijn veranderd, nu kunnen we zaterdags om 19.00 uur pas eten![]()
En het valt me vaak op dat je heel snel je eigen situatie ernaast legt, alsof dat min of meer een soort meetlat is.
Ichtus schreef:Mara, volgens mij lees je niet alles...Mara schreef:Uhh, is dat heel erg dan ?? Onze eettijden zijn heel vaak om 19 uur, maar dan komt je man toch ook thuis, zei je eldersOrchidee schreef:De zwemtijden van mijn dochters zijn veranderd, nu kunnen we zaterdags om 19.00 uur pas eten![]()
En het valt me vaak op dat je heel snel je eigen situatie ernaast legt, alsof dat min of meer een soort meetlat is.
Die situatie was 12/13 jaar geleden...werktijden zijn veranderd, en ja voor de zaterdag vind ik 19.00 uur best wel laatMara schreef:Juist niet, elders zegt orchidee dat haar man van 5 tot 19 uur weg isIchtus schreef:Mara, volgens mij lees je niet alles...Mara schreef:Uhh, is dat heel erg dan ?? Onze eettijden zijn heel vaak om 19 uur, maar dan komt je man toch ook thuis, zei je eldersOrchidee schreef:De zwemtijden van mijn dochters zijn veranderd, nu kunnen we zaterdags om 19.00 uur pas eten![]()
En het valt me vaak op dat je heel snel je eigen situatie ernaast legt, alsof dat min of meer een soort meetlat is.En orchidee kan hier zelf prima op antwoorden denk ik
Had je RADAR tas achter in je auto voor het raam?Ichtus schreef:Lui van een autobedrijf![]()
Ze motten me gewoon geloven als ik zeg dat er gele vloeistof onder de auto lag.
'Ja mevrouw, het is echt niet van uw auto.' Wie zal er beter weten waar mijn auto stond en of er ook nog andere auto's gestaan hebben. Zij zijn er niet bij geweest toen ik 200 km verderop was.
En vervolgens controleren ze de rest niet eens
Zal wel een katje geweest zijn dat nodig moest. Of een hondje.Ichtus schreef:Lui van een autobedrijf![]()
Ze motten me gewoon geloven als ik zeg dat er gele vloeistof onder de auto lag.
'Ja mevrouw, het is echt niet van uw auto.' Wie zal er beter weten waar mijn auto stond en of er ook nog andere auto's gestaan hebben. Zij zijn er niet bij geweest toen ik 200 km verderop was.
En vervolgens controleren ze de rest niet eens