Wat doen we vandaag ? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Werken...
van 8 - 10 spreekuur in Nunspeet
van 11 - 12 spreekuur in Elspeet
Vanmiddag kantoorwerk en nog 1 afspraak
Na werktijd zien dat ik een goed ophangsysteem kan vinden voor gordijnroedes (en dat valt niet mee).
Boodschappen doen, eten, kamer leegruimen.... alles klaarmaken om morgen nog 1 keer de vloer te lakken.
van 8 - 10 spreekuur in Nunspeet
van 11 - 12 spreekuur in Elspeet
Vanmiddag kantoorwerk en nog 1 afspraak
Na werktijd zien dat ik een goed ophangsysteem kan vinden voor gordijnroedes (en dat valt niet mee).
Boodschappen doen, eten, kamer leegruimen.... alles klaarmaken om morgen nog 1 keer de vloer te lakken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar een SGP-jongerenavond waar Bart Jan Spruyt en Menno de Bruyne hopen te spreken over het fenomeen Geert Wilders. Forumdiscussie onder leiding van oud-fractiegenoot van Wilders: Gert Jan Oplaat uit Markelo.
Vanmorgen huishouden/boeken op internet zetten
vanmiddag idem + boodschappen doen
vanavond verjaardag zoon (14); hij heeft zijn hele klas uitgenodigd
Onze a.s. schoondochter heeft haar bachelor
GAB moet nog 1 presentatie.
En ze hebben een huis!!
vanmiddag idem + boodschappen doen
vanavond verjaardag zoon (14); hij heeft zijn hele klas uitgenodigd

Onze a.s. schoondochter heeft haar bachelor

GAB moet nog 1 presentatie.
En ze hebben een huis!!
- JolandaOudshoorn
Gefeliciteerd Helma!!
Ik ga vandaag notulen schrijven, draaiboek VBW afmaken, naar het tuincentrum, verhalen uitwerken voor de VBW en instructies op papier zetten voor de groepsleidersters, vertellers en presentators en degene die hen moeten aansturen, ook allemaal voor de VBW.
Verder moet mijn vloer ook nodig gedweilt worden
dus dat wordt een extra dosis voltare K...
Ik ga vandaag notulen schrijven, draaiboek VBW afmaken, naar het tuincentrum, verhalen uitwerken voor de VBW en instructies op papier zetten voor de groepsleidersters, vertellers en presentators en degene die hen moeten aansturen, ook allemaal voor de VBW.
Verder moet mijn vloer ook nodig gedweilt worden

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Leuk Helma, dat ze een huis hebben!
Ik ben aan het bijkomen van een weekje kiespijn. Gisteravond drie kwartier in de stoel gezeten, onze tandarts werkt ook 's-avonds namelijk. Vanmorgen kwam er een mannetje om de droger te maken. Die deed het niet meer. Dus droogde ik mijn was deze week op allerlei lijntjes ( binnen) en op de verwarming.
Ik wens iedereen fijne dagen toe!
Ik ben aan het bijkomen van een weekje kiespijn. Gisteravond drie kwartier in de stoel gezeten, onze tandarts werkt ook 's-avonds namelijk. Vanmorgen kwam er een mannetje om de droger te maken. Die deed het niet meer. Dus droogde ik mijn was deze week op allerlei lijntjes ( binnen) en op de verwarming.
Leuk allemaal Helma!
gefeli.
Vanochtend is hier knoeperthard gewerkt, vanmiddag nog wat was wegwerken, lekker de zon in en vanavond op visite bij een rf ster

gefeli.
Vanochtend is hier knoeperthard gewerkt, vanmiddag nog wat was wegwerken, lekker de zon in en vanavond op visite bij een rf ster

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanmiddag naar een begrafenis van een vrouw die lid is geweest van onze gemeente.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Sterkte.huisman schreef:Vanmiddag naar een begrafenis van een vrouw die lid is geweest van onze gemeente.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dank je het was een goede dienst over Efeze 2 :8henriët schreef:Sterkte.huisman schreef:Vanmiddag naar een begrafenis van een vrouw die lid is geweest van onze gemeente.
8 Want uit genade zijt gij zalig geworden door het geloof; en dat niet uit u, het is Gods gave;
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat schijnt die tandarts van ons ook te doen...aritha schreef:Leuk Helma, dat ze een huis hebben!
......
Allereerst kwam ik op 10 uur uit bed.
Daarna heerlijk buiten in het zonnetje gegeten!!!
En toen, effe voetballen met mijn broertje.
Toen werd het toch echt even tijd voor huiswerk - waar ik nu mee bezig ben.
Godsdienst. Een werkstuk maken van de 5 belangrijkste godsdiensten in onze nederlandse samenleving.
Christendom, Islam, Boeddisme, Hidoeïsme, Jodendom. Of 1 van deze, daar mag je er ook 1 van.... Humanisme, 'ietsisme', ateïsme, of agnosticisme.
Ik vind het best interessant, denk ik!
Let's Start.
Allereerst kwam ik op 10 uur uit bed.
Daarna heerlijk buiten in het zonnetje gegeten!!!

En toen, effe voetballen met mijn broertje.
Toen werd het toch echt even tijd voor huiswerk - waar ik nu mee bezig ben.
Godsdienst. Een werkstuk maken van de 5 belangrijkste godsdiensten in onze nederlandse samenleving.
Christendom, Islam, Boeddisme, Hidoeïsme, Jodendom. Of 1 van deze, daar mag je er ook 1 van.... Humanisme, 'ietsisme', ateïsme, of agnosticisme.

Ik vind het best interessant, denk ik!

Let's Start.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
lekker rommelen in de tuin
We zijn naar de speeltuin geweest en ik ga nu mijn zoontje onder de douche zetten. Smerig worden ze van al dat zand. Maar het was gezellig.
henriët schreef:lekker rommelen in de tuin

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vanmiddag boodschappen wezen doen in Ede
even bij Frits Hardeman langs voor o.a.belijdeniskadootje
Onze a.s. schoondochter doet morgen belijdenis
vanavond naar de Zingkring met de oudsten
even bij Frits Hardeman langs voor o.a.belijdeniskadootje
Onze a.s. schoondochter doet morgen belijdenis
vanavond naar de Zingkring met de oudsten