Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wij voelen ons... of huisman en huisvrouw voelen zich...huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Hoe oud voelen jullie je nu?
Als ze wel gekomen waren is de kans groot dat jullie je de rest van de week 100 zouden voelen.huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Bedankt voor de les nederlandsAnder schreef:Wij voelen ons... of huisman en huisvrouw voelen zich...huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Hoe oud voelen jullie je nu?

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ah jammer, je kunt ook een kleurspoeling kopen vandaag.huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Trouwens, handig om te weten dat jullie graag oppassen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Idd op lieve gehoorzame kinderenhenriët schreef:ah jammer, je kunt ook een kleurspoeling kopen vandaag.huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.

50.huisman schreef:Bedankt voor de les nederlandsAnder schreef:Wij voelen ons... of huisman en huisvrouw voelen zich...huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Hoe oud voelen jullie je nu?....wij voelen ons nu 2x25=..... (lesje rekenen )
Respect!!!!!Ander schreef:50.huisman schreef:Bedankt voor de les nederlandsAnder schreef:Wij voelen ons... of huisman en huisvrouw voelen zich...huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.
Hoe oud voelen jullie je nu?....wij voelen ons nu 2x25=..... (lesje rekenen )
kijk, dat is helemaal mooi danhuisman schreef:Idd op lieve gehoorzame kinderenhenriët schreef:ah jammer, je kunt ook een kleurspoeling kopen vandaag.huisman schreef:Dat (door griep) onze oppaskindjes niet komen (1 jaar en net 4 jaar)...huisman en huisvrouw voelen ons altijd weer 25 als die kleintjes er zijn.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik schat jouw altijd jonger in. Dat komt vast door je kwajongensstreken hier op het forum.huisman schreef:Respect!!!!!Ander schreef:50.huisman schreef: Bedankt voor de les nederlands....wij voelen ons nu 2x25=..... (lesje rekenen )

Ander!!!!!!!!!!Ander schreef:Ik schat jouw altijd jonger in. Dat komt vast door je kwajongensstreken hier op het forum.huisman schreef:Respect!!!!!Ander schreef:50.huisman schreef: Bedankt voor de les nederlands....wij voelen ons nu 2x25=..... (lesje rekenen )

ehhh, ja sorry, ik hoor aan het werk te zijn. De kinderen zijn achter de computer spelling aan het oefenen.henriët schreef:Ander!!!!!!!!!!Ander schreef: Ik schat jouw altijd jonger in. Dat komt vast door je kwajongensstreken hier op het forum.![]()

Ik ben ook nog lang! geen 50. (Ik zit nog in de ontkenningsfase) Het ging over hoe oud wij ons voelen.Ander schreef:Ik schat jouw altijd jonger in. Dat komt vast door je kwajongensstreken hier op het forum.huisman schreef:Respect!!!!!Ander schreef:50.huisman schreef: Bedankt voor de les nederlands....wij voelen ons nu 2x25=..... (lesje rekenen )
Het is trouwens ik schat jou niet jouw (lesje nederlands

je loopt achter..........huisman schreef: Ik ben ook nog lang! geen 50. (Ik zit nog in de ontkenningsfase) Het ging over hoe oud wij ons voelen.
Het is trouwens ik schat jou niet jouw (lesje nederlands)
wellicht dat de ouderdom je parten speelt..
henriët schreef:je loopt achter..........huisman schreef: Ik ben ook nog lang! geen 50. (Ik zit nog in de ontkenningsfase) Het ging over hoe oud wij ons voelen.
Het is trouwens ik schat jou niet jouw (lesje nederlands)
wellicht dat de ouderdom je parten speelt..