Het grote WEERTOPIC

Marnix

Re: Het grote WEERTOPIC

Bericht door Marnix »

Ik applaudiseerde voor de eenvoudige en behulpzame oplossing. En ja, als je ze naar de kerk hebt gebracht lijkt het me logisch dat je zelf, of iemand anders, ze nog even naar binnen begeleidt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Twas een chaos vandaag rond Rotterdam! Mist en gladheid.
k Moest naar Amsterdam, maar het was pas tegen half 11 eer ik daar was. :bobo
Marnix

Bericht door Marnix »

Weerprimeur zegt vandaag:

> Sterk toenemende kansen c.a 80-85 procent op TOTALWINTER na half december

Ook het KNMI voorspelt een grote kans op comeback van het winterweer:

dinsdag 14 december tot en met dinsdag 21 december:
70-80% kans op overgang naar kouder weer met soms winterse neerslag. 20-30% kans op vrij zacht weer.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
huisman

Bericht door huisman »

Marnix schreef:Weerprimeur zegt vandaag:

> Sterk toenemende kansen c.a 80-85 procent op TOTALWINTER na half december

Ook het KNMI voorspelt een grote kans op comeback van het winterweer:

dinsdag 14 december tot en met dinsdag 21 december:
70-80% kans op overgang naar kouder weer met soms winterse neerslag. 20-30% kans op vrij zacht weer.
Weer.nl geeft na een zacht weekend +8 tot +9 graden een terugval naar het vriespunt met 's nachts lichte vorst -3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Lassie

Bericht door Lassie »

Het sneeuwt....... :yahoo :yahoo
Marnix

Bericht door Marnix »

En het dooit flink. Bah... natte sneeuw :)
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

Inderdaad: ook regen hier!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
henriët

Bericht door henriët »

Katharina van Bora schreef:Inderdaad: ook regen hier!
Regen??
Wij hadden hier stralende zon!!!
Heerlijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mariavt

Bericht door Mariavt »

wij hadden hier vanmorgen eerst regen,toen hagel, toen natte sneeuw toen weer hagel en daarna ging volgens mij de temp. flink omhoog want toen kregen we ook een stralende zon. lekker hoor. En Jet, hoe gaat het met je? knap je alweer wat op na de bevalling?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

henriët schreef:
Katharina van Bora schreef:Inderdaad: ook regen hier!
Regen??
Wij hadden hier stralende zon!!!
Heerlijk!
Vanmiddag zon, maar vanavond regen. (goed naar de tijd kijken :langue )
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Marnix

Bericht door Marnix »

Na zonneschijn komt ook altijd regen.... :)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Hier gisteravond ook een flinke plas gevallen, nu opgevroren dus...
Mariavt

Bericht door Mariavt »

't Is hier best te doen, ben vanmorgen nog even met mijn race mobiel weggeweest naar de stichting Haarlemmers..... en heb een paar nachtkastjes, en een beter matras op de kop weten te tikken, die komen ze binnenkort brengen.
Het is hier totaal niet glad de temperatuur ligt aardig boven nul, en ik had het niet eens koud op mijn race mobiel...... :) :nananere
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Marnix

Bericht door Marnix »

Klopt, de temperatuur verschilt nogal tussen west en oost. In het westen is het nu een graad of 6, in Enschede is het nu 1 graad boven 0. Daar vroor het vannacht nog licht, in het westen kwam de temperatuur vannacht niet meer onder 0, hooguit aan de grond nog net.

(Zie je vaker met westenwind, o.a. door het relatief warme water van de zee)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Mariavt schreef:'t Is hier best te doen, ben vanmorgen nog even met mijn race mobiel weggeweest naar de stichting Haarlemmers..... en heb een paar nachtkastjes, en een beter matras op de kop weten te tikken, die komen ze binnenkort brengen.
Het is hier totaal niet glad de temperatuur ligt aardig boven nul, en ik had het niet eens koud op mijn race mobiel...... :) :nananere
twas hier anders vanmiddag op de stoepen nog spekglad, vooral mijn laatste straat was een behoorlijke glijbaan, af is op de weg lopen dan beter als op de stoep en soms is het even kijken wat het beste is. Ook een grasveldje dwars oversteken kan ook, anders doe ik dat nooit, je weet maar nooit wat voor honden er allemaal poepen...
Gesloten