Uitgeslapen tot 11 uur, (ivm met allerlei kwalen lig ik het meest van de dag op bed)
Vanmiddag een poosje geslapen maar erg onrustig
Om ongeveer 5 uur opgestaan en mijn hele medicijnen regiment in de kast eens op orde gelegd zodat ik zeker wist wat ik wel en niet in huis had, dit omdat ik de laatste paar keer medicijnen bestelde die ik nog in huis had. Nu kan ik me niet meer vergissen (hoop ik)
Eten gekookt waarbij ik een half pak rijst over de vloer liet rollen, gelukkig was zoonlief zo vriendelijk om het voor me op te ruimen omdat ik weer eens bijna niet meer kon lopen van de pijn in mijn zij.
(Er is waarschijnlijk iets mis met de lever, ik heb al weken pijn en a.s. vrijdag D.V. wordt er eindelijk een echo gemaakt.
Momenteel leef ik al twee weken op alleen maar vloeibaar omdat al het vaste eten er van boven en onder net zo hard weer uitkomt)
Vanavond lekker op de bank onderuit, oh nee eerst even mijn zoon Rick helpen met het maken van een cv.
Dat was het wel zo'n beetje.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4