dat heb je als je gelijk om half 9 al bij de buurvrouw koffie drinkt...
heb nog niet alles gedaan wat ik eigenlijk had willen doen...

Ik nu ook echt ga beginnen, maar o wat is het moeilijk.....helma schreef:ga wwer wat doen...de morgen is alweer bijna om![]()
dat heb je als je gelijk om half 9 al bij de buurvrouw koffie drinkt...
heb nog niet alles gedaan wat ik eigenlijk had willen doen...
Afgewezen schreef:... er een poster is die uitsluitend post in 'Beroepingswerk'?
... ik me afvraag wat voor lol iemand daar in heeft?
Zolang het maar minder dan 50 woorden blijft.albion schreef:Afgewezen schreef:... er een poster is die uitsluitend post in 'Beroepingswerk'?
... ik me afvraag wat voor lol iemand daar in heeft?
ach, het moet je interesse maar hebben...
Geschaduwd? Dat meen je toch niet, hoop ik? Kunnen de mods er niet wat aan doen? Of is het iemand van buiten RF die jou in de gaten houdt?henriët schreef:ik overweeg om te stoppen op rf
dit te maken heeft met het feit dat ik 'geschaduwd' wordt
ik dat helemaal niet wil
en dus waarschijnlijk of een andere naam ga nemen, ( maar die is toch weer zo overhaald,
of ik besluit te stoppen, heel jammer..
????? en hoe weet je dat dan????henriët schreef:ik overweeg om te stoppen op rf
ik dat helemaal niet wil
en dus waarschijnlijk of een andere naam ga nemen, ( maar die is toch weer zo overhaald,
door een vergissing van iemandalbion schreef:????? en hoe weet je dat dan????henriët schreef:ik overweeg om te stoppen op rf
ik dat helemaal niet wil
wat vervelend, en wat is de lol ervan om iemand te schaduwen?henriët schreef:door een vergissing van iemandalbion schreef:????? en hoe weet je dat dan????henriët schreef:ik overweeg om te stoppen op rf
ik dat helemaal niet wil
Gewoon even aangifte doen bij fluitjehenriët schreef:mensen waarvan ik het niet nodig vind dat zij op de hoogte zijn van ons reilen en zeilen...
dat is ook nog een optie.. hihi..Gian schreef:Gewoon even aangifte doen bij fluitjehenriët schreef:mensen waarvan ik het niet nodig vind dat zij op de hoogte zijn van ons reilen en zeilen...