ik waarschuw je bij voorbaat: het heeft niet bepaald een reformatorische inslag.......om het even eufemistisch te zeggen..............albion schreef:Rens schreef:Heel wat speuren op YouTube naar materiaal om aan m'n Hyvespagina toe te voegen, al heel veel gevonden van allerlei aard en strekking.
Dan zal je wel een interessante hyves hebben, 'k zal het eens gaan bekijken
Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
behang uitzoeken
en wat kunnen vinden?helma schreef:behang uitzoeken
[quote="helma"]behang uitzoeken[/quote]
Jij ook al? Ik ga zo met m'n zus mee, behang voor de keuken uitzoeken :-)
Jij ook al? Ik ga zo met m'n zus mee, behang voor de keuken uitzoeken :-)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- JolandaOudshoorn
mijn dochter moet naar de tandarts, verder nog even bij mijn schoonouders om het hoekje kijken, groente en fruit halen, maar nu nog eerst een beetje meer wakker worden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat mag je afvragen. En misschien is het antwoord op je vraag bij jou wel anders dan bij mij. Ik heb grotendeels bij het podium met wereldmuziek gestaan. Sonero de Cuba, een spaanse latinband, een roma-band uit Servie, een folkband uit Frankrijk. Erg vrolijk en leuk, aparte instrumenten op het podium... en een geweldige sfeer. Heel anders dan bij het dance-podium, het Nederlandstalige podium etc. Ik heb erg genoten.Gijs83 schreef:Als ik het woord 'bands' denk ik gelijk aan herrie, daar moet ik niet wezen! Ik vraag me(zonder een discussie te gaan voeren) of dat past bij het christelijk geloof.Marnix schreef:Nee, naar het bevrijdingsfestival / defilé met een paar vrienden / vriendinnen. Defilé is altijd mooi. En daarnaast komen er een aantal leuke bands.Gijs83 schreef:Naar de herdenking waar Pieter van Vollenhoven ook bij is?Marnix schreef:werken. Morgen naar wageningen!
Ik ga zo meteen mijn maandagmiddagwijk bij de post doen. Vanavond nog een paar ritten met de rolstoelbus. Tussendoor zal ik hier wel even wezen.

Dit soort muziek is toch heerlijk en totaal geen herrie?

http://www.youtube.com/watch?v=Ff-EAumKed8
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
ben ik ook benieuwd naar...Lassie schreef:en wat kunnen vinden?helma schreef:behang uitzoeken
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En ze hebben het nóg een keer geflikt! Er is nu al vier keer 400 GB pond (in totaal dus zo'n 1800 Euro) van mijn rekening afgeboekt. Zoveel stond er niet eens op, maar omdat je tot op zekere hoogte rood mag staan, kunnen ze er dus geld afhalen wat er niet eens op staat.Kippetje schreef:Wat vervelend joh, natuurlijk is het fijn te weten dat het geld terug komt, maar het blijft waardeloos zulke dingen....JolandaOudshoorn schreef:rare gewaarwording. je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen. Gelukkig dat het geld door de bank, of verzekering, wordt uitgekeerd.Hendrikus schreef:Bij de bank geweest.
Afgelopen zaterdag in de supermarkt wilde ik betalen, maar m’n pas bleek geblokkeerd te zijn. Thuis via internetbankieren even gecheckt wat er aan de hand is: twee grote bedragen opgenomen in Engeland, midden vorige week. De bank had daarop de pas al geblokkeerd. Gebeld met Interhelp: pas moet zijn geskimd. Zwager wist te vertellen dat dit recent vaker was gebeurd bij de kaartjesautomaat op ons NS-station. En inmiddels is duidelijk dat ook mijn pas daar is geskimd. De bank is ervoor verzekerd, het geld komt wordt binnen enkele dagen gestort, ik krijg een nieuwe pas + pincode.
Maar je staat raar te kijken als je opeens bijna blut blijkt te zijn terwijl er net salaris binnen was gekomen…
Oké, ik weet inmiddels dat de bank het vergoedt, maar op dit moment sta ik dus rood. En ik vind het een miserabel idee dat criminelen zomaar m'n bankrekening kunnen plunderen

(Rekening is zaterdag al geblokkeerd, maar deze nieuwe afschrijvingen kwamen pas gisteren aan het licht, zijn al eind vorige week geïncasseerd in Engeland...)
~~Soli Deo Gloria~~
voorlopig uitzieken...
- MarthaMartha
beterschapGijs83 schreef:voorlopig uitzieken...
Kan mij niet bekoren. Smaken verschillen. Ik vind die stem echt krakenMarnix schreef:
Dit soort muziek is toch heerlijk en totaal geen herrie?
http://www.youtube.com/watch?v=Ff-EAumKed8

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
hahahaa..... dankzij rf een site ontdekt (zie banner) refomarkt.nl
ik heb er al van alles opgezet..........
En dat terwijl ik allerlei nuttiger dingen kan doen en moet doen, zoals:
- mijn huis opruimen -m'n drie loge's zijn gisterenavond weer naar huis gegaan, boven zijn alle bedden weer weg, de was is weggewerkt, alles is weer schoon en netjes, maar beneden liggen overal knutselrestanten, zand dat uit schoenen is geschud, etc....
- de jeugdrubriek voor de kerkbode schrijven, zodat ik dat het weekend niet meer hoef te doen.
oké, dat zijn de twee dingen die moeten vandaag.... ik ga aan de slag....
ik heb er al van alles opgezet..........

En dat terwijl ik allerlei nuttiger dingen kan doen en moet doen, zoals:
- mijn huis opruimen -m'n drie loge's zijn gisterenavond weer naar huis gegaan, boven zijn alle bedden weer weg, de was is weggewerkt, alles is weer schoon en netjes, maar beneden liggen overal knutselrestanten, zand dat uit schoenen is geschud, etc....
- de jeugdrubriek voor de kerkbode schrijven, zodat ik dat het weekend niet meer hoef te doen.
oké, dat zijn de twee dingen die moeten vandaag.... ik ga aan de slag....

Lassie schreef:en wat kunnen vinden?helma schreef:behang uitzoeken

we waren zo dom om een paar boeken mee naar huis te nemen...
zoveel hoofden...zoveel zinnen
het is dus niet mijn eerste keus geworden
....en ik heb al 2 keer een assertiviteitscursus gedaan
- MarthaMartha
helma schreef:Lassie schreef:en wat kunnen vinden?helma schreef:behang uitzoeken
![]()
we waren zo dom om een paar boeken mee naar huis te nemen...
zoveel hoofden...zoveel zinnen
het is dus niet mijn eerste keus geworden
....en ik heb al 2 keer een assertiviteitscursus gedaan

Je bent een leukerd!!!
Is het al besteld?
anders kun je nog terug..........
(het huis is van jou en je kasteelheer - niet van de puber-kids - en jij zit er het meest - dus laat je horen!)
extra stimulans: bos bloemen als je 't redt!
nou...in dit geval is het voor de gangMarthaMartha schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een leukerd!!!
Is het al besteld?
anders kun je nog terug..........
(het huis is van jou en je kasteelheer - niet van de puber-kids - en jij zit er het meest - dus laat je horen!)
extra stimulans: bos bloemen als je 't redt!
en daar staan de kids het meest