Gian schreef:Dat zouden we vaker moeten doenHendrikus schreef: ....dingen gewoon weer hun letterlijke betekenis teruggeven.

Gian schreef:Dat zouden we vaker moeten doenHendrikus schreef: ....dingen gewoon weer hun letterlijke betekenis teruggeven.
Pas op he jvdg, er zitten hier meer "blondine's" op het forumjvdg schreef:Lassie schreef:Deze kwam ik tegen bij een vriendin:![]()
![]()
Blondine?
Mariavt schreef:Pas op he jvdg, er zitten hier meer "blondine's" op het forumjvdg schreef:Lassie schreef:Deze kwam ik tegen bij een vriendin:![]()
![]()
Blondine?
Hendrikus schreef:[youtube]kAG39jKi0lI[/youtube]
Neuh, dat denk ik niet, ik verwacht dat zijn haargroei bovenop de kop eenzelfde beeld gaat vertonen als het mijne.helma schreef:Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
zo is datjvdg schreef:Neuh, dat denk ik niet, ik verwacht dat zijn haargroei bovenop de kop eenzelfde beeld gaat vertonen als het mijne.helma schreef:Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
(Sorry henriët)
Immers op hersens groeit geen haar.
Tjaja, ik heb Demo wel eens gezien enne.....MarthaMartha schreef:zo is datjvdg schreef:Neuh, dat denk ik niet, ik verwacht dat zijn haargroei bovenop de kop eenzelfde beeld gaat vertonen als het mijne.helma schreef:Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
(Sorry henriët)
jvdg schreef:Tjaja, ik heb Demo wel eens gezien enne.....MarthaMartha schreef:zo is datjvdg schreef:Neuh, dat denk ik niet, ik verwacht dat zijn haargroei bovenop de kop eenzelfde beeld gaat vertonen als het mijne.helma schreef:Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
(Sorry henriët)
Hij heeft hersens!![]()
Maar nog niet genoeg........
helma schreef:Hendrikus schreef:[youtube]kAG39jKi0lI[/youtube]
Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
Je buikmaat zal ongetwijfeld kloppen.Jean le Fontain schreef:helma schreef:Hendrikus schreef:[youtube]kAG39jKi0lI[/youtube]
Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
zegt dat niet iets over je eigen hersens M&M??MarthaMartha schreef:zo is datjvdg schreef:Neuh, dat denk ik niet, ik verwacht dat zijn haargroei bovenop de kop eenzelfde beeld gaat vertonen als het mijne.helma schreef:Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
(Sorry henriët)
jawel, ik ben ook erg blij met zo'n wijze man naast me....helma schreef:zegt dat niet iets over je eigen hersens M&M??MarthaMartha schreef:zo is datjvdg schreef:Neuh, dat denk ik niet, ik verwacht dat zijn haargroei bovenop de kop eenzelfde beeld gaat vertonen als het mijne.helma schreef:Ik stel me bij die rechtse man zo voor dat Jean er zo uit ziet als-ie oud(er..) is
(Sorry henriët)
zelfs zonder dat je frans kent is ie leuk...........Hendrikus schreef:[youtube]J4wiYsyXvAo&feature=player_embedded[/youtube]