Ook namens de huismannetjes van harte gefeliciteerd Helma!!Auto schreef:Helma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefelie [2]
Re: Gefelie [2]
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Helma, een fijne dag en Gods Zegen voor je nieuwe levensjaar toegewenst. 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Helma en Gods zegen voor het nieuwe levensjaar!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Helma en Gods zegen voor het nieuwe levensjaar!
JGW, van harte gefeliciteerd! 

Refo, gefeliciteerd met je verjaardag! 

Posthoorn schreef:Refo, gefeliciteerd met je verjaardag!
@Refo:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Van harte gefeliciteerd. En het Goede toegewenst!!
Lassie, gefeliciteerd! 

Huisman! Van harte gefeliciteerd.
@Huisman en @Lassie, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Gods zegen voor jullie nieuwe levensjaar toegewenst!
Ik had gisteren ook zo'n stralende dag

Ik had gisteren ook zo'n stralende dag

- Wittewrongel
- Inactief
Zou Huisman het nog lezen? Beide gefeliOrchidee schreef:@Huisman en @Lassie, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!![]()
Ik had gisteren ook zo'n stralende dag![]()
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Bedankt, lief dat jullie er aan denken. (manlief was het helemaal vergeten)
Gefeliciteerd! (en die kleine lettertjes....is bij ons ook eens gebeurdLassie schreef:Bedankt, lief dat jullie er aan denken. (manlief was het helemaal vergeten)