JolandaOudshoorn schreef:het is nu heerlijk buiten! Zonnetje, bijna geen wind, bollen die uitkomen, blaadjes die voorzichtig tevoorschijn komen.... HET IS LENTE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Droelie schreef:Geloof dat het een btje droog blijft.. ach we zien wel..zusterelly schreef:http://www.weersverwachting.info/duitsland.htmlDroelie schreef: maar.. maar.. maar.. Ik ga vrijdag een lang weekend naar duitsland... En dan zal en moet het zonnetje schijnen...
Dus laat ik het toch maar even positief inzien.. wat nu valt kan dan niet meer vallen![]()
Mooi weer voor onze postbode(werd ook een keer tijd!). Daar mogen we God de eer wel voor geven!Marnix schreef:Prognose voor de rest van de week. Zonnig en droog, tempetaturen geleidelijk oplopend naar maximaal 19 graden op vrijdag.
Lange termijn: 60% kans op aanhoudend zonnig en droog weer met temperaturen boven normaal. 40% kans op wat wisselvalliger weer met normale temperaturen
wat denk je van de marktkoopman? hun inkomen is deels weersafhankelijk!Gijs83 schreef:Mooi weer voor onze postbode(werd ook een keer tijd!). Daar mogen we God de eer wel voor geven!Marnix schreef:Prognose voor de rest van de week. Zonnig en droog, tempetaturen geleidelijk oplopend naar maximaal 19 graden op vrijdag.
Lange termijn: 60% kans op aanhoudend zonnig en droog weer met temperaturen boven normaal. 40% kans op wat wisselvalliger weer met normale temperaturen
zon? hier -waar ik werk - alleen nog maar mist ...........judith schreef:Hier hebben we weer eens zon! Heerlijk!
oooh, he, hier niet hoor........hier is het zonnetje al doorgebroken...MarthaMartha schreef:zon? hier -waar ik werk - alleen nog maar mist ...........judith schreef:Hier hebben we weer eens zon! Heerlijk!
ZON!! Op de rijnbrug straks zou het misshcine ook wel wat mistig zijn, dan lijkt het net alsof je in de wolken fietst.Bonny schreef:Misttttt
Die is inmiddels aan het verdwijnenMarthaMartha schreef:zon? hier -waar ik werk - alleen nog maar mist ...........judith schreef:Hier hebben we weer eens zon! Heerlijk!