Dat bedoel ik maarCorydoras schreef:Ja, maar niet alles is wat het lijkt. Weet je waar dat vandaan komt? Dodo's til, en een til is een hoge brugHendrikus schreef:Zo is er in het Groningerland ook een plaatsje dat Doodstil heet...albion schreef:
daarom heet het ook Moddergat, denk ik.![]()
Toch is het er inderdaad ook wel erg stil
Zondagsdruk...eh...rust
Re: Zondagsdruk...eh...rust
~~Soli Deo Gloria~~
Tiberius schreef:Ik heb hier even wat opruiming gehouden.
Terug on-topic, aub.
Flauw!
er zijn wel eens dingen meer off topic dan dit was
het ging over de invulling van de zondagavond; gezinsactiviteiten.
daar plakte ik een foto bij
en iemand anders reageerde even op de foto
En ze waren zo leeeuuukk!!
...en herkenbaar, ook mijn dochter speelt iedere zondag kapper met haar vader.
Spuitbus water, gel, kam en klipjes.
Juist dit is mogelijk door de rust op de zondag!
...en herkenbaar, ook mijn dochter speelt iedere zondag kapper met haar vader.
Spuitbus water, gel, kam en klipjes.
Juist dit is mogelijk door de rust op de zondag!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- JolandaOudshoorn
ik ben het wel met jullie eens, Helma en Ariene. Maar misschien waren er die het "te vrolijk" vonden voor een zondag 
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Niet te vrolijk voor de zondag, wel voor de ernst van het onderwerp.JolandaOudshoorn schreef:ik ben het wel met jullie eens, Helma en Ariene. Maar misschien waren er die het "te vrolijk" vonden voor een zondag
Ook is het wat wrang als je je nood klaagt en je krijgt vervolgens allemaal van dit soort lachen-gieren-brullen-plaatjes voorgeschoteld ('kijk eens hoe gezellig wij het hebben').
- MarthaMartha
het zou degenen die hun nood klagen op leuke ideeën kunnen brengen?Afgewezen schreef:Niet te vrolijk voor de zondag, wel voor de ernst van het onderwerp.JolandaOudshoorn schreef:ik ben het wel met jullie eens, Helma en Ariene. Maar misschien waren er die het "te vrolijk" vonden voor een zondag
Ook is het wat wrang als je je nood klaagt en je krijgt vervolgens allemaal van dit soort lachen-gieren-brullen-plaatjes voorgeschoteld ('kijk eens hoe gezellig wij het hebben').
'kappertje spelen' op zondagavond....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik zie het kwade er van niet in......het is een teken van sámen écht gezin zijn......ik vond het wel lollig die foto!MarthaMartha schreef:het zou degenen die hun nood klagen op leuke ideeën kunnen brengen?Afgewezen schreef:Niet te vrolijk voor de zondag, wel voor de ernst van het onderwerp.JolandaOudshoorn schreef:ik ben het wel met jullie eens, Helma en Ariene. Maar misschien waren er die het "te vrolijk" vonden voor een zondag
'kappertje spelen' op zondagavond....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daarom heb ik die postings ook weggehaald.Afgewezen schreef:Niet te vrolijk voor de zondag, wel voor de ernst van het onderwerp.JolandaOudshoorn schreef:ik ben het wel met jullie eens, Helma en Ariene. Maar misschien waren er die het "te vrolijk" vonden voor een zondag
Off-topic gaan is één ding; nauwelijks te voorkomen in de praktijk.
Maar nu de verleutering met allerlei gekkigheid ook al toe slaat in het subforum theologie, wordt het tijd om te modereren.
- MarthaMartha
jammer...Tiberius schreef:Daarom heb ik die postings ook weggehaald.Afgewezen schreef:Niet te vrolijk voor de zondag, wel voor de ernst van het onderwerp.JolandaOudshoorn schreef:ik ben het wel met jullie eens, Helma en Ariene. Maar misschien waren er die het "te vrolijk" vonden voor een zondag
Off-topic gaan is één ding; nauwelijks te voorkomen in de praktijk.
Maar nu de verleutering met allerlei gekkigheid ook al toe slaat in het subforum theologie, wordt het tijd om te modereren.
Misschien wordt het wel tijd voor een vrouwelijke moderator...MarthaMartha schreef: jammer...
- MarthaMartha
Klaio schreef:Misschien wordt het wel tijd voor een vrouwelijke moderator...MarthaMartha schreef: jammer...
- Bonny
- Contacteer:
Ik weet niet of dat gepast is binnen de gereformeerde gezindteKlaio schreef:Misschien wordt het wel tijd voor een vrouwelijke moderator...MarthaMartha schreef: jammer...
The Groom's still waiting at the altar
Deelnemen aan een theologisch forum wel dan???Bonny schreef:Ik weet niet of dat gepast is binnen de gereformeerde gezindteKlaio schreef:Misschien wordt het wel tijd voor een vrouwelijke moderator...MarthaMartha schreef: jammer...
Tja, dat vraag ik me ook wel eens af. Maar ik kan het toch niet laten...Klaio schreef:Deelnemen aan een theologisch forum wel dan???Bonny schreef:Ik weet niet of dat gepast is binnen de gereformeerde gezindteKlaio schreef:Misschien wordt het wel tijd voor een vrouwelijke moderator...
Verder on-topic maar weer, aub.