Dat werk je zelf wel in de hand door het gebruik van de woorden 'ik vermoed' en 'neem ik aan'...Genade door recht schreef:Beste mensen, ik bedoel niets verkeerd (voor zover ik weet).
Ik bedoel dat ik vermoed dat de docenten en gemeenten geen beurt voor hem plannen als diezelfde docenten de student geen dominee willen laten worden. De vergadering zou deze maand plaatsvinden (waarin besloten zou worden stoppen of beroepbaar gesteld worden), en als ik dan hoor dat er tot en met februari beurten gepland staan neem ik aan dat het beroepbaar stellen wordt. Is dat een gekke gedachte?
En als de student zelf denkt dat het stoppen wordt, zou hij dan bidden voor een eigen gemeente?
Mijns inziens wordt er ietwat overgevoelig gereageerd.
Curatorium Gereformeerde Gemeenten in Nederland
Re: Curatorium Gereformeerde Gemeenten in Nederland
reageer nou niet zo stekelig...Mister schreef:Dat werk je zelf wel in de hand door het gebruik van de woorden 'ik vermoed' en 'neem ik aan'...Genade door recht schreef:Beste mensen, ik bedoel niets verkeerd (voor zover ik weet).
Ik bedoel dat ik vermoed dat de docenten en gemeenten geen beurt voor hem plannen als diezelfde docenten de student geen dominee willen laten worden. De vergadering zou deze maand plaatsvinden (waarin besloten zou worden stoppen of beroepbaar gesteld worden), en als ik dan hoor dat er tot en met februari beurten gepland staan neem ik aan dat het beroepbaar stellen wordt. Is dat een gekke gedachte?
En als de student zelf denkt dat het stoppen wordt, zou hij dan bidden voor een eigen gemeente?
Mijns inziens wordt er ietwat overgevoelig gereageerd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bij nieuwe info kan dit topic weer open.Jongere schreef:Het is absoluut niet de bedoeling op dit forum persoonlijke zaken te gaan bespreken.