M.a.w. tijd voor een afspraakIchtus schreef:Erg vind ik het niet. Meestal sta ik na een paar minuten weer naast de stoel. Inmiddels is het ook alweer ruim een jaar geleden dat ik geweest ben.

M.a.w. tijd voor een afspraakIchtus schreef:Erg vind ik het niet. Meestal sta ik na een paar minuten weer naast de stoel. Inmiddels is het ook alweer ruim een jaar geleden dat ik geweest ben.
Ik moet binnenkort weer. Het is voor mij zo ongeveer een jaar geleden. Maar goed, bang ben ik niet, want ik heb nooit wat. Zeggen en schrijven 3 vullingen. En ik ben toch al om en nabij 40 jaar. Dan vind ik dat ik het aardig gedaan heb.Gijs83 schreef:M.a.w. tijd voor een afspraakIchtus schreef:Erg vind ik het niet. Meestal sta ik na een paar minuten weer naast de stoel. Inmiddels is het ook alweer ruim een jaar geleden dat ik geweest ben.
BlaaskaakMeeting schreef:Ik moet binnenkort weer. Het is voor mij zo ongeveer een jaar geleden. Maar goed, bang ben ik niet, want ik heb nooit wat. Zeggen en schrijven 3 vullingen. En ik ben toch al om en nabij 40 jaar. Dan vind ik dat ik het aardig gedaan heb.Gijs83 schreef:M.a.w. tijd voor een afspraakIchtus schreef:Erg vind ik het niet. Meestal sta ik na een paar minuten weer naast de stoel. Inmiddels is het ook alweer ruim een jaar geleden dat ik geweest ben.
Binnenkort wel een keer inderdaad. Maar iedere keer kan ik niet, dus wordt het weer vooruit geschovenGijs83 schreef:M.a.w. tijd voor een afspraakIchtus schreef:Erg vind ik het niet. Meestal sta ik na een paar minuten weer naast de stoel. Inmiddels is het ook alweer ruim een jaar geleden dat ik geweest ben.
Opschuiven(of steeds langer duren) heb ik zoals mijn tandarts dat doet voor iedere gaatje een aparte afspraak maken. Ik vind het best, want als ik voor controle moet, dan weet ik dat er niet geboord gaat worden! Aan de andere kant als je dan mindere gaatjes hebt of er gaat iets mis waardoor de tandarts moet stoppen, dan moet je weer een nieuwe afspraak maken en dat kan soms nog wel eens een 'lange geschiedenis' worden!Ichtus schreef:Binnenkort wel een keer inderdaad. Maar iedere keer kan ik niet, dus wordt het weer vooruit geschovenGijs83 schreef:M.a.w. tijd voor een afspraakIchtus schreef:Erg vind ik het niet. Meestal sta ik na een paar minuten weer naast de stoel. Inmiddels is het ook alweer ruim een jaar geleden dat ik geweest ben.
nou... ik ookLetstalk schreef:Vandaag moest ik op m'n werk met een 6 jarig kind naar de tandarts. Er moesten 4 gaatjes gevuld worden. De tandarts zou er 1 vullen, maar omdat ze het heel goed deed(ze gaf geen 'kik') heeft hij ze alle 4 maar gedaan. En wat vond ik dat dapper van haar!