t'is net als bij Normaal, daar wordt na élk nummer ff snel een flesje bier weggewerkt (en dat telt lekker aan bij een concert van zo'n 2 uur!!!)limosa schreef:'t is geloof ik toch een harmonie, hier op 't dorp stampen ze van de boerenkapel altijd met hun klompen, dat hoor ik nu niet, en ik hoor ook geen bierglazen rinkelen tussendoor, daar weten zo ook wel weg mee hier, van blazen krijg je dorst zeggen ze . . .Petrus schreef:De Boertjes van Buuten????????? Met GaitJan Kruutmoes en Bertus Bolknak???? Da's uit een ver verleden Limosa!!limosa schreef:ik hoor nu een boerenkapel, maar misschien zijn ze netjes aangekleed dan is het een harmonie
Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [2]
En dan hebben we het nog niet over het bier dat door de lucht vliegt bij die concerten van Normaal :roll: (tsja, ik ben er vroeger ook geweestPetrus schreef:t'is net als bij Normaal, daar wordt na élk nummer ff snel een flesje bier weggewerkt (en dat telt lekker aan bij een concert van zo'n 2 uur!!!)

HöKEN (kan geen slash door de O zetten)....ik heb het één keer meegemaakt, man, wát een gigantisch feest was dat (maar dat is alweer héél lang geleden, laat dat ter geruststelling dienen)Dathenum schreef:En dan hebben we het nog niet over het bier dat door de lucht vliegt bij die concerten van Normaal :roll: (tsja, ik ben er vroeger ook weleens geweestPetrus schreef:t'is net als bij Normaal, daar wordt na élk nummer ff snel een flesje bier weggewerkt (en dat telt lekker aan bij een concert van zo'n 2 uur!!!):)
En je t-shirt, was dat nog heel aan het einde van de avond? Ik weet nog dat ik het toen fantastisch vond, maar nu zou ik er voor geen goud meer heengaan.Petrus schreef:HöKEN (kan geen slash door de O zetten)....ik heb het één keer meegemaakt, man, wát een gigantisch feest was dat (maar dat is alweer héél lang geleden, laat dat ter geruststelling dienen)
hier bij ons wordt het meeste bier opgedronken, mee gooien doen ze pas als de boerenkapel al lang naar huis is, dan beginnen ze ook zo'n beetje aan het slopen van de gemeentelijke eigendommen en met elkaar te lijf te gaan met glasscherven . . .
als ik dat zie begin ik wel eens te denken dat Darwin toch in de goede richting zat, de domsten verdwijnen vanzelf
als ik dat zie begin ik wel eens te denken dat Darwin toch in de goede richting zat, de domsten verdwijnen vanzelf
Nee, ik zou der nu ook geen behoefte meer aan hebben.........het iig te dom voor woordenDathenum schreef:En je t-shirt, was dat nog heel aan het einde van de avond? Ik weet nog dat ik het toen fantastisch vond, maar nu zou ik er voor geen goud meer heengaan.Petrus schreef:HöKEN (kan geen slash door de O zetten)....ik heb het één keer meegemaakt, man, wát een gigantisch feest was dat (maar dat is alweer héél lang geleden, laat dat ter geruststelling dienen)
het begint nu een beetje op dat hoorspel op de radio van een jaar of 30 terug "War of the Worlds" te lijken, veel geschreeuw, honden, schieten, een verslaggever die rustig probeert te blijven, spannend hoor!limosa schreef:'t is geloof ik toch een harmonie, hier op 't dorp stampen ze van de boerenkapel altijd met hun klompen, dat hoor ik nu niet, en ik hoor ook geen bierglazen rinkelen tussendoor, daar weten zo ook wel weg mee hier, van blazen krijg je dorst zeggen ze . . .Petrus schreef:De Boertjes van Buuten????????? Met GaitJan Kruutmoes en Bertus Bolknak???? Da's uit een ver verleden Limosa!!limosa schreef:ik hoor nu een boerenkapel, maar misschien zijn ze netjes aangekleed dan is het een harmonie
-