positieve kanten van de ger.gem. en hun blad "De Saambi

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door RhodéOver welke uitspraken zullen we het gaan hebben?
Ik heb een voorstel: Over geen enkele. dat was volgens mij ook onze insteek van hedenmiddag. Laten we ons concentreren op waar dit topic mee begint: de positieve kanten...
OK. Positief dat er ook nog predikanten zijn die een eigen geluid laten horen in publicaties en/of de media!!! Fijn dat men elkaar die vrijheid nog gunt!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door england
Ik vind de Daniel erg positief. Best bij de tijd, en mooi opgezet! Heb al een paar keer bij mijn ouders gehint dta ik wel een abbonnement wil..tot nu toe niet gebeurt, misschien volgende keer maar wat duidelijker zijn...mmmmm
ALs je ff je adres doorgeeft dat wil ik die van ons wel doorsturen hoor! Wij bewaren ze toch niet.

Laat ff weten dan via u2u
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adryan
De SB nodigt predikanten uit. Maar was het niet zo dat de SB aan C. Harinck gevraagd heeft een vraaggesprek met hem te houden en dat deze dat weigerde? Dit heeft zo ook in de SB gestaan. Aan wie ligt het dan? Aan de SB of de predikant. Ik denk dat de SB echt wel andere predikanten wil plaatsen dan nu.
Na al die frustraties kan ik me dat goed van hem voorstellen.
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Rhodé
Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door england
Ik vind de Daniel erg positief. Best bij de tijd, en mooi opgezet! Heb al een paar keer bij mijn ouders gehint dta ik wel een abbonnement wil..tot nu toe niet gebeurt, misschien volgende keer maar wat duidelijker zijn...mmmmm
ALs je ff je adres doorgeeft dat wil ik die van ons wel doorsturen hoor! Wij bewaren ze toch niet.

Laat ff weten dan via u2u
Hee nicname! dat vind ik positief van je!
Niet het beste voor jezelf willen houden.
Dat is in alle opzichten niet goed toch??;)
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Is het wel zinvol om dit te plaatsen??? Stel dat dat nu eens niet zo is?
Barryvrouw, probeer je een beeld te vormen van wat alle predikanten van de GG de afgelopen jaren in alle media hebben geuit. Zou dat allemaal in de Saambinder passen? Retorische vraag, lijkt me, asl je hem beantwoordt volstrekt afgezien van een waardeoordeel over wat er zoals gezegd en geschreven is.

Volgens mij is dat wat Rhodé en ik bedoelen.
Deze reactie mag worden ingelijst!! Een uniek moment. Adrianus en Rhodé zijn het met elkaar eens :D
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door RhodéOver welke uitspraken zullen we het gaan hebben?
Ik heb een voorstel: Over geen enkele. dat was volgens mij ook onze insteek van hedenmiddag. Laten we ons concentreren op waar dit topic mee begint: de positieve kanten...
Kom op zeg! Dat kunnen niet anders dan positieve uitspraken zijn geweest ;)
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Toen we virtueel dronken dreigen te worden zijn we gestopt. Was wel goedkoop, want ADSL-bier.
Je hebt toch geen autorace spelletje meer gedaan he, op de PC. Met zoveel virtueel bier op, mag je niet meer virtueel autorijden.
Plaats reactie