Als er dan nog tijd over is, maar weer es een avondje zingen

Zal ik eens irritant gaan doen:Forummer schreef:Weekend vieren!
Ik bedoel uitrusten van het weekend, daar hoort ook de gemeente-samenkomst bij-DIA- schreef:Zal ik eens irritant gaan doen:Forummer schreef:Weekend vieren!
Bedoel je misschien Weekwisseling vieren, met als hoogtepunten de samenkomsten
van de gemeente?
(bedoel het niet verkeerd hoor, maar misschien een eye-opener?)
@ Dia, vind jij dat je het woord weekend niet mag gebruiken?-DIA- schreef:Zal ik eens irritant gaan doen:Forummer schreef:Weekend vieren!
van de gemeente?
Inderdaad, zo gebruik je het woord 'weekend' correct. Daarna is het gelukkig zondag!henriët schreef:@ Dia, vind jij dat je het woord weekend niet mag gebruiken?-DIA- schreef:Zal ik eens irritant gaan doen:Forummer schreef:Weekend vieren!
van de gemeente?
Wat valt er voor jou dan onder weekend.
Ik vind het heerlijk om een fijn, rustig of hoe dan ook weekend te hebben...
Het einde van de week vrijdagmi tm zaterdagavond
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern= ... k8oTyR7Lmchenriët schreef:@ Dia, vind jij dat je het woord weekend niet mag gebruiken?-DIA- schreef:Zal ik eens irritant gaan doen:Forummer schreef:Weekend vieren!
van de gemeente?
dan heb ik daar dus een ander idee over dan van DalePvS schreef:http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern= ... k8oTyR7Lmchenriët schreef:@ Dia, vind jij dat je het woord weekend niet mag gebruiken?-DIA- schreef:Zal ik eens irritant gaan doen:Forummer schreef:Weekend vieren!
van de gemeente?
Ik heb hier ooit via Digibron de overgang in het RD van weekwisseling naar weekendhenriët schreef: Voor mij als christen is de zondag toch echt het begin van de nieuwe week.
Ik zal wel dom zijn , maar snap het probleem niet, wel wens ik julie alvast een goed weekend toe.DDD schreef:Heel goed, ik ben het deze keer eens helemaal eens met DIA. Weekeinde is ook een prima woord, zou ik zeggen.
Een prettig weekeinde en een fijne zondag, dat is heel wat anders dan een prettig weekend.