Waarom laat je Demo niet ff de plint/keukenkastje demonteren? (hehe, kan et niet laten) Dan kun je ze even verwijderen, stank weg.MarthaMartha schreef:terwijl nu mijn reukorganen driedubbelgoed werken... dus ik hoopte op positiever berichten...Mister schreef:Maandje of 3... Voor de zomer is het weg hoorMarthaMartha schreef:van dode muizen die stinken en achter je keukenkastjes ofzo liggen, zodat je ze niet op kunt ruimen....
hoe lang duurt die stank????
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Ambi-Pur ofzo.MarthaMartha schreef:terwijl nu mijn reukorganen driedubbelgoed werken... dus ik hoopte op positiever berichten...Mister schreef:Maandje of 3... Voor de zomer is het weg hoorMarthaMartha schreef:van dode muizen die stinken en achter je keukenkastjes ofzo liggen, zodat je ze niet op kunt ruimen....
Om de zoveel zelf in te stellen tijd spuit het ding een heerlijk luchtje uit.
Kaneel en knisperend haardvuur (hoewel ik dat laatste nooit geroken heb).
Logeren
LdH
Of jullie kat mocht nog interesse hebben.
Of is tie te kieskeurig?
Katten gaan niet op dode dieren af !jvdg schreef:Ambi-Pur ofzo.MarthaMartha schreef:terwijl nu mijn reukorganen driedubbelgoed werken... dus ik hoopte op positiever berichten...Mister schreef:Maandje of 3... Voor de zomer is het weg hoorMarthaMartha schreef:van dode muizen die stinken en achter je keukenkastjes ofzo liggen, zodat je ze niet op kunt ruimen....
Om de zoveel zelf in te stellen tijd spuit het ding een heerlijk luchtje uit.
Kaneel en knisperend haardvuur (hoewel ik dat laatste nooit geroken heb).
Logeren
LdH
Of jullie kat mocht nog interesse hebben.
Of is tie te kieskeurig?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
de duivel
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hmm, balen is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik begrijp je wel.henriët schreef:de duivel
Nou, mijn katten zijn soms dol op een kunstmuis, en die is heel erg niet levend.Mara schreef:Katten gaan niet op dode dieren af !
Die van ons trappen er niet injvdg schreef:Nou, mijn katten zijn soms dol op een kunstmuis, en die is heel erg niet levend.Mara schreef:Katten gaan niet op dode dieren af !

Zelfs met catnip erin

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Laat ons niet al te gemakkelijk satan als oorzaak van onze zonden te benoemen.henriët schreef:de duivel
Ik laat satan maar al te gemakkelijk toe.
Ik, ik, ik ben schuldig.
Vandaar onderstaande tekst:
Jakobus 4:7
Zo onderwerpt u dan Gode; wederstaat den duivel, en hij zal van u vlieden.
na een dag of tien, dacht ik. Hangt ook af van de temperatuur. Tot je grote verbazing zit je opeens niet meer kokhalzend in de keuken, en vraag je je af waarom je nooit eerder zo genoten hebt van die fantastische frisheid. En de dag erna heb je vergeten hoe heerlijk het is.MarthaMartha schreef:van dode muizen die stinken en achter je keukenkastjes ofzo liggen, zodat je ze niet op kunt ruimen....
Zita schreef:na een dag of tien, dacht ik. Hangt ook af van de temperatuur. Tot je grote verbazing zit je opeens niet meer kokhalzend in de keuken, en vraag je je af waarom je nooit eerder zo genoten hebt van die fantastische frisheid. En de dag erna heb je vergeten hoe heerlijk het is.MarthaMartha schreef:van dode muizen die stinken en achter je keukenkastjes ofzo liggen, zodat je ze niet op kunt ruimen....

Mee eens jvdg, maar we mogen toch wel waarschuwen tegen de macht van satan?jvdg schreef:Laat ons niet al te gemakkelijk satan als oorzaak van onze zonden te benoemen.henriët schreef:de duivel
Ik laat satan maar al te gemakkelijk toe.
Ik, ik, ik ben schuldig.
Vandaar onderstaande tekst:
Jakobus 4:7
Zo onderwerpt u dan Gode; wederstaat den duivel, en hij zal van u vlieden.
Het klopt, we moeten satan niet te makkelijk toelaten maar soms heeft ie je te pakken, en dan geef je hem nog gelijk ook, hoe verdrietig dat dan ook is want je bedroeft de Heilige Geest...en dáár is het satan om te doen, dus we mogen wel vaak bidden of de Heere ons wil helpen om de listen van satan te wederstaan, uit eigen kracht gaat het niet heb ik wel geleerd.....en later heb je er verdriet van...
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
vreselijk lang...MarthaMartha schreef:van dode muizen die stinken en achter je keukenkastjes ofzo liggen, zodat je ze niet op kunt ruimen....
ik krijg hier de stank van de dode muis niet weg....
binnenkort voor de 3e keer de kelderkast maar weer eens schoonmaken, ik wordt gek van de stank.
de duivel vindt het zo heerlijk om te trekken en het goede weg te halen,
maar desalniettemin, mooie tekst om aan vast te houden jvdg jak 4:7
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb die tekst wel geciteerd, maar ook in de wetenschap dat ik niet in staat ben om mij Gode te onderwerpen en de duivel te weerstaan. Niettemin is het Gods Woord die dit ons dwingend opdraagt.henriët schreef:de duivel vindt het zo heerlijk om te trekken en het goede weg te halen,
De schreeuw naar boven: In de Naam van Jezus Christus, satan ga uit van mij.
Ik durf dat nauwelijks, en mag ik wel zo spreken?
Wie heeft een bijbels antwoord hierop?
- Katharina van Bora
In het "Onze Vader" bidden we toch ook: Leid ons niet in verzoeking en verlos ons van de boze. Onder de boze worden dan drie vijanden verstaan: de duivel, de wereld en ons eigen vlees. Zie zondag 52 HC.jvdg schreef:Ik heb die tekst wel geciteerd, maar ook in de wetenschap dat ik niet in staat ben om mij Gode te onderwerpen en de duivel te weerstaan. Niettemin is het Gods Woord die dit ons dwingend opdraagt.henriët schreef:de duivel vindt het zo heerlijk om te trekken en het goede weg te halen,
De schreeuw naar boven: In de Naam van Jezus Christus, satan ga uit van mij.
Ik durf dat nauwelijks, en mag ik wel zo spreken?
Wie heeft een bijbels antwoord hierop?
Overigens kan ik begrijpen, dat Henriët dit nu zo schrijft. Maar dat terzijde.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.