Wat doen we vandaag?

MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vlinder schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:vandaag gewerkt, koffiepauzes met Helma doorgebracht, net geten, nu nog even puinruimen en dan naar de bijbellezing. daar heb ik zin in. Verder dat stomme spel uitgeprobeerd waarvan jolanda al zei dat het verslavend was. DAAR WORD JE DUS ECHT GEK VAN !!! Ik zit nu nog als een achterlijke op mijn toetsenbord te tikken alsof die happetjes me nog steeds op de hielen zitten. BOEH!!! Ik moet ook niet aan zulke dingen beginnen. Oké, ik ga opruimen en hoop dat er daarna iets meer te beleven valt hier op forum, want het is erg stilletjes nu.
hahahahaha ik had je gewaarschuwd he!!!!!!
Je moet er aanleg voor hebben om verslaafd te worden las ik pas in een wetenschappelijk onderzoek. Wat ik daar van moest denken weet ik niet precies :roll:

Maar het is wel waar dat ik nog nooit een spelletje zó leuk heb gevonden dat ik het vaker dan 4 keer heb gedaan....
( lijk memento wel :mrgreen: )
waar je mee omgaat..........

mijn spreekuur is voorbij. Er is letterlijk niemand verschenen..... pfff, duurt lang dan. Maarre... nu ga ik op mijn eigen kantoor aan het werk en dus geen tijd meer voor rf.
vandaag nog werken, vroeg naar huis, neefje halen die komt logeren, helma ophalen, samen eten bij kentucky (of ergens anders waar we zomaar onverwacht langskomen :mrgreen: ) en dan op visite bij een jongeman en zijn geweldige vrouw 8)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

MarthaMartha schreef:en dan op visite bij een jongeman en zijn geweldige vrouw 8)
kennen we die? :mrgreen:
Lassie

Bericht door Lassie »

huishouden, papieren op de bus doen, eten alvast klaar maken en vanavond komen m'n schoonouders eten.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

mijn schoonvader is vandaag jarig, dus ik zal nog ff op cadeautjesjacht moeten gaan. Verder 1 was draaien, verder gaan met de administratie, koken en voor de rest zie ik wel. (de helft van de dag is al bijna weer om :wink: )
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:en dan op visite bij een jongeman en zijn geweldige vrouw 8)
wat heet kennen hè.... :wink:
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Wassen draaien, strijken, kamer opruimen en strijken. Ondertussen voor mijn zieke dochter zorgen. Gelukkig heeft ze gisteravond voor het laatst gespuugd, maar ze is nog wel koortsig. Tja anders was ik naar m'n werk gegaan. Dit kost mij een vakantiedag dat ik nu thuis ben vanwege zieke dochter
Rens

Bericht door Rens »

Vanmiddag even naar de bank in Anjum (als het niet meer zo hard regent......)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
henriët

Bericht door henriët »

de taken van een huisvrouw beoefenen, en af en toe een blik op rfslaan, geeft nog een beetje afwisseling :wink: Toch was zo n dag als gister (zie topic wist je dat) minder saai dan vandaag, maar ja, t is nog lang geen avond...........
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

ramen binnen gelapt
judith

Bericht door judith »

best veel, lessen gehad...biologie, en nog een paar andere....lessen...nu verzorging
:wink:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
MarthaMartha

henriët schreef:
Hendrikus schreef:
tja, en ik weet niet wie hendrikus allemaal kent. pssst Hendrikus, hij ziet er ouder uit dan hij is.... die bedoel ik....
Rens

Bericht door Rens »

Vanmiddag in de waterkou naar Anjum geweest op de scoot................brrrr, écht koud zeg!! en dan die stormachtige wind over de open vlaktes ............... :shock:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

MarthaMartha schreef:
henriët schreef:
Hendrikus schreef:
tja, en ik weet niet wie hendrikus allemaal kent. pssst Hendrikus, hij ziet er ouder uit dan hij is.... die bedoel ik....
dat vermoedde ik al
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef: tja, en ik weet niet wie hendrikus allemaal kent. pssst Hendrikus, hij ziet er ouder uit dan hij is.... die bedoel ik....
dat vermoedde ik al
Over wie gaat die allemaal? Iedereen lijkt iedereen hier te kennen. Die meeting heeft me wat dat betreft nog niet veel informatie opgeleverd. :wink:
MarthaMartha

wim schreef:
Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef: tja, en ik weet niet wie hendrikus allemaal kent. pssst Hendrikus, hij ziet er ouder uit dan hij is.... die bedoel ik....
dat vermoedde ik al
Over wie gaat die allemaal? Iedereen lijkt iedereen hier te kennen. Die meeting heeft me wat dat betreft nog niet veel informatie opgeleverd. :wink:
Ach Wim, lees de kleine lettertjes en je weet alles........ :mrgreen:
Gesloten