waar je mee omgaat..........vlinder schreef:Je moet er aanleg voor hebben om verslaafd te worden las ik pas in een wetenschappelijk onderzoek. Wat ik daar van moest denken weet ik niet precies :roll:JolandaOudshoorn schreef:hahahahaha ik had je gewaarschuwd he!!!!!!MarthaMartha schreef:vandaag gewerkt, koffiepauzes met Helma doorgebracht, net geten, nu nog even puinruimen en dan naar de bijbellezing. daar heb ik zin in. Verder dat stomme spel uitgeprobeerd waarvan jolanda al zei dat het verslavend was. DAAR WORD JE DUS ECHT GEK VAN !!! Ik zit nu nog als een achterlijke op mijn toetsenbord te tikken alsof die happetjes me nog steeds op de hielen zitten. BOEH!!! Ik moet ook niet aan zulke dingen beginnen. Oké, ik ga opruimen en hoop dat er daarna iets meer te beleven valt hier op forum, want het is erg stilletjes nu.
Maar het is wel waar dat ik nog nooit een spelletje zó leuk heb gevonden dat ik het vaker dan 4 keer heb gedaan....
( lijk memento wel :mrgreen: )
mijn spreekuur is voorbij. Er is letterlijk niemand verschenen..... pfff, duurt lang dan. Maarre... nu ga ik op mijn eigen kantoor aan het werk en dus geen tijd meer voor rf.
vandaag nog werken, vroeg naar huis, neefje halen die komt logeren, helma ophalen, samen eten bij kentucky (of ergens anders waar we zomaar onverwacht langskomen :mrgreen: ) en dan op visite bij een jongeman en zijn geweldige vrouw 8)