Het bevalt me nu beter dan toen ik het voor de eerste keer las.

Voortschrijdend inzicht, noemen ze datAfgewezen schreef:'Neveldijk', van J.D. Hogenbirk Jzn.
het is zo'n geweldig boek.....Hendrikus schreef:Voortschrijdend inzicht, noemen ze datAfgewezen schreef:'Neveldijk', van J.D. Hogenbirk Jzn.
![]()
Ik had 'm op vakantie ook weer mee. Ben er alleen niet aan toegekomen. Die korte vakanties ook...
ik ga hem nu toch ook eens lezen..MarthaMartha schreef:het is zo'n geweldig boek.....Hendrikus schreef:Voortschrijdend inzicht, noemen ze datAfgewezen schreef:'Neveldijk', van J.D. Hogenbirk Jzn.
![]()
Ik had 'm op vakantie ook weer mee. Ben er alleen niet aan toegekomen. Die korte vakanties ook...
moet je zondag eens om je heen kijken in de kerk......
je herkent ze allemaal.
Hein de Mat houdt zich trouwens koest hier op rf....
Spinazie! Allememaal spinazie!!MarthaMartha schreef:Hein de Mat houdt zich trouwens koest hier op rf....
jakobmarin schreef:Spinazie! Allememaal spinazie!!MarthaMartha schreef:Hein de Mat houdt zich trouwens koest hier op rf....
Heb jij door ook zo'n last van?Hendrikus schreef:
Die korte vakanties ook...
nevenfunctiealbion schreef:Heb jij door ook zo'n last van?Hendrikus schreef:
nevenfunctie: muziekleraar??????
bedankt gijsGijs83 schreef:nevenfunctiealbion schreef:Heb jij door ook zo'n last van?Hendrikus schreef:
nevenfunctie: muziekleraar??????Volgens is Hendrikus dat full-time, maar hij zal het zelf beter weten dan ik.
niet uit de school klappen GijsGijs83 schreef:nevenfunctiealbion schreef:Heb jij door ook zo'n last van?Hendrikus schreef:
nevenfunctie: muziekleraar??????Volgens is Hendrikus dat full-time, maar hij zal het zelf beter weten dan ik.
hoe noem je zoiets: je gooit een spiering uit om een kabeljauw te vangen of zoietshelma schreef:
niet uit de school klappen Gijs
bij Gijs heet dat: met nen worst noar ne zieje spek gooienalbion schreef:hoe noem je zoiets: je gooit een spiering uit om een kabeljauw te vangen of zoiets
Hendrikus schreef:bij Gijs heet dat: met nen worst noar ne zieje spek gooienalbion schreef:hoe noem je zoiets: je gooit een spiering uit om een kabeljauw te vangen of zoiets