Wat leuk!!Orchidee schreef:Vandaag dochters en vriendin van dochter "bloemschikcursus" gegeven...was erg gezellig en leuk om te doen!![]()
heb je foto's van het resultaat?!
Wat leuk!!Orchidee schreef:Vandaag dochters en vriendin van dochter "bloemschikcursus" gegeven...was erg gezellig en leuk om te doen!![]()
henriët schreef:Wat leuk!!Orchidee schreef:Vandaag dochters en vriendin van dochter "bloemschikcursus" gegeven...was erg gezellig en leuk om te doen!![]()
albion schreef:henriët schreef:Wat leuk!!Orchidee schreef:Vandaag dochters en vriendin van dochter "bloemschikcursus" gegeven...was erg gezellig en leuk om te doen!![]()
Zal ze wel hebben (denk ik), maar weet niet hoe ze het op refoforum moet zettenhebben meer mensen last van
![]()
JolandaOudshoorn schreef:hihi, als je over de A15 rijdt, kunnen we naar elkaar zwaaien. Of we gaan allebei over de A12helma schreef:ze bedoelt mijhenriët schreef:Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
Ik ga leuke en lieve![]()
mensen ontmoeten.
Mmm... dan zijn er heel veel forummers in Veenendaal....Gijs83 schreef:JolandaOudshoorn schreef:hihi, als je over de A15 rijdt, kunnen we naar elkaar zwaaien. Of we gaan allebei over de A12helma schreef:ze bedoelt mijhenriët schreef:Vanavond zouden Jean en ik samen op visite, maar omdat Jetje ziek is, past Jean op. En mag ik weg. ( ik zit heel de week al binnen met zieke kinderen, is niet erg, maar leuk om dan ook even eruit te gaan)
Ik ga leuke en lieve![]()
mensen ontmoeten.
Of hebben jullie een "dames"-meeting![]()
Orchidee schreef:albion schreef:henriët schreef:Wat leuk!!Orchidee schreef:Vandaag dochters en vriendin van dochter "bloemschikcursus" gegeven...was erg gezellig en leuk om te doen!![]()
Zal ze wel hebben (denk ik), maar weet niet hoe ze het op refoforum moet zettenhebben meer mensen last van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ontzettend leuk joh!!Orchidee schreef:albion schreef:henriët schreef:Wat leuk!!Orchidee schreef:Vandaag dochters en vriendin van dochter "bloemschikcursus" gegeven...was erg gezellig en leuk om te doen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohohoh, het is wat hé... ! Sterkte!helma schreef:was-was-was
twee kinderen thuisgekomen van kamp met tassen was
dochter die erachter komt dat ze nog wat 'Israëlwas' heeft
en ik kan het helaas niet buiten hangen; vind ik altijd zo jammer...
mijn man is vanmiddag werken; ook helemaal niet gezellig op zaterdagmiddag
twee zoons zijn met scouts naar utrecht; 1 is er nog druk aan 't straten achter.'t Schiet echt al op![]()
en straks moet iedereen weer douchen....
dan zitten de wasmanden wéér vol...
judith schreef:ohohoh, het is wat hé... ! Sterkte!helma schreef:was-was-was
twee zoons zijn met scouts naar utrecht; 1 is er nog druk aan 't straten achter.'t Schiet echt al op![]()
dan zitten de wasmanden wéér vol...![]()
helma schreef:judith schreef:ohohoh, het is wat hé... ! Sterkte!helma schreef:was-was-was
dan zitten de wasmanden wéér vol...![]()
dank je
't lucht altijd op om even zielig te doen op 't forum