Zo is dat. Heerlijk warm aankleden, lekker een endje lopen en als je binnen komt een warme mok chocolademelk!Lassie schreef:Kom op mensen, even iets meer kleren aan en niet zo zitten/lopen klagen.
Genieten toch in de winter!
Zo is dat. Heerlijk warm aankleden, lekker een endje lopen en als je binnen komt een warme mok chocolademelk!Lassie schreef:Kom op mensen, even iets meer kleren aan en niet zo zitten/lopen klagen.
Klopt! maar je kan het beste maar lopen.henriët schreef:Zo is dat. Heerlijk warm aankleden, lekker een endje lopen en als je binnen komt een warme mok chocolademelk!Lassie schreef:Kom op mensen, even iets meer kleren aan en niet zo zitten/lopen klagen.
Dank! Hier mistte het overigens niet vandaaggertje schreef:Prachtig !!! mistte je foto's al
grijnsss, het was een enorm gemis om te moeten zien dat je geen bijdrage meer leverde in het fototopicHendrikus schreef:Dank! Hier mistte het overigens niet vandaaggertje schreef:Prachtig !!! mistte je foto's al
Maar ik ga toch echt niet lopen naar m'n werkhelma schreef:Klopt! maar je kan het beste maar lopen.henriët schreef:Zo is dat. Heerlijk warm aankleden, lekker een endje lopen en als je binnen komt een warme mok chocolademelk!Lassie schreef:Kom op mensen, even iets meer kleren aan en niet zo zitten/lopen klagen.
Fietsen is zowat niet te doen (of je moet een bivakmuts op)
Zal ik je brengen?Ichtus schreef:Maar ik ga toch echt niet lopen naar m'n werkhelma schreef:Klopt! maar je kan het beste maar lopen.henriët schreef:Zo is dat. Heerlijk warm aankleden, lekker een endje lopen en als je binnen komt een warme mok chocolademelk!Lassie schreef:Kom op mensen, even iets meer kleren aan en niet zo zitten/lopen klagen.
Fietsen is zowat niet te doen (of je moet een bivakmuts op)
Gisteren al niet lekker en nu dus ziek.caprice schreef:Van 7-9 buiten gewerkt, en dat was best wel fris. Daarna naar binnen. Net boven nul.Droelie schreef:Het is hier echt ijs en ijs en ijs en ijs en ijs en ijs koud...![]()
Maar altijd nog beter.
Leuk he!!!Lassie schreef:het sneeuwt
Als het nodig is moet het he. Om werk binnen te krijgen moet je het in ons geval wel eerst buiten halen.refo schreef:Het klonk wel stoer, maar 't was nie slim.