Leugentje om bestwilDroelie schreef:Ik citeer een sms:*girly* schreef:Droelie schreef:Totdat je in de penarie zit.. dan is Droelie opeens o zo poesje lief...
Duh, daar ben je ook voor aangenomen
Ehhh om on-topic te zijn: Ik denk op 't moment aan Droelie
Tis dat je mn beste, meest fantastische, geniale, schattigste vriendin bent....
Zo doet een werkgever niet tegen zijn ondergeschikten lijkt mij...
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Ik denk op dit moment aan *girly* die zo hard dr best doet om mij onderuit te krijgen....
MarthaMartha schreef:aan een forummer die héééééééééééééééél moe is..............
wie?
- MarthaMartha
1 in het bijzonder, maar 'k denk aan iedereen die de schoen pasthelma schreef:MarthaMartha schreef:aan een forummer die héééééééééééééééél moe is..............![]()
wie?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik nietMarthaMartha schreef:1 in het bijzonder, maar 'k denk aan iedereen die de schoen pasthelma schreef:MarthaMartha schreef:aan een forummer die héééééééééééééééél moe is..............![]()
wie?
- MarthaMartha
heerlijk joh! (maar aan jou denk ik altijd natuurlijk.... moe of niet...)helma schreef:ik nietMarthaMartha schreef:1 in het bijzonder, maar 'k denk aan iedereen die de schoen pasthelma schreef:MarthaMartha schreef:aan een forummer die héééééééééééééééél moe is..............![]()
wie?
Ik heb nergens last van hoor.....helma schreef:MarthaMartha schreef:aan een forummer die héééééééééééééééél moe is..............![]()
wie?
Wie is er nu weer aan het zeuren?
Nooit gedacht dat je aan mij zou denkenMarthaMartha schreef:aan een forummer die héééééééééééééééél moe is..............
... aan de vraag of er eigenlijk nog wel één RF'er is, die wel gewoon fit is... 
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:... aan de vraag of er eigenlijk nog wel één RF'er is, die wel gewoon fit is...
ja hooor... HIER!!!!!! Vollop energie.
- MarthaMartha
en ik ....Lassie schreef:Luther schreef:... aan de vraag of er eigenlijk nog wel één RF'er is, die wel gewoon fit is...
ja hooor... HIER!!!!!! Vollop energie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiero ook iemand.
aan zoonlief die vanavond op het politiebureau moet komen voor een getuigenverklaring en ik dat best wel eng vind...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
het zijn net mensen, Albion.albion schreef:aan zoonlief die vanavond op het politiebureau moet komen voor een getuigenverklaring en ik dat best wel eng vind...
En als het een getuigenverklaring is dan valt het zeker mee.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
bedankt fluitje, hij wou ons niet mee hebben want wij zijn er niet bij geweest en hij was bang dat zijn vader niet zou meehelpen omdat mijn man hier helemaal niet tegen kan, (er zijn marokanen in het spel en die hebben hun (hij en zijn vriend) zaterdagavond ook met 20 man achterna gezeten. Zijn vriend krijgt allemaal dreigtelefoontjes: ik sla je dood etc... Bovendien staat er ergens een melkfabriek leeg en daar sluiten ze ze op (zeiden ze)), dus ja, ik vind het allemaal heel vervelend..fluitje schreef:het zijn net mensen, Albion.albion schreef:aan zoonlief die vanavond op het politiebureau moet komen voor een getuigenverklaring en ik dat best wel eng vind...
En als het een getuigenverklaring is dan valt het zeker mee.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)