Denk maar niet dat ik op mijn trouwdag om 9 uur 's morgens RF zit te lezen......Tiberius schreef:Ik denk dan toch dat je de nieuwsgierigheid van de gemiddelde forummer wat onderschat...MarthaMartha schreef:ik verwacht dat ze dit topic vandaag of morgen niet zullen openen... dus da's net zoiets als je kadootje vast inpakken.... ze ontvangen hem later....Tiberius schreef:Jullie moeten nog even wachten: ze treden vandaag pas in het huwelijk.
Gefelie
- MarthaMartha
Re: Gefelie
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wij zullen zien.MarthaMartha schreef:Denk maar niet dat ik op mijn trouwdag om 9 uur 's morgens RF zit te lezen......Tiberius schreef:Ik denk dan toch dat je de nieuwsgierigheid van de gemiddelde forummer wat onderschat...MarthaMartha schreef:ik verwacht dat ze dit topic vandaag of morgen niet zullen openen... dus da's net zoiets als je kadootje vast inpakken.... ze ontvangen hem later....Tiberius schreef:Jullie moeten nog even wachten: ze treden vandaag pas in het huwelijk.
- JolandaOudshoorn
Luther schreef:Caprice en Barmhartigheid van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
lieve caprice! ik wens je een fijne dag toe.
ik sluit me van harte hierbij aan!JolandaOudshoorn schreef:Luther schreef:Caprice en Barmhartigheid van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
een lang en gelukkig leven in/met de Heere!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha schreef:Denk maar niet dat ik op mijn trouwdag om 9 uur 's morgens RF zit te lezen......Tiberius schreef:Ik denk dan toch dat je de nieuwsgierigheid van de gemiddelde forummer wat onderschat...MarthaMartha schreef:ik verwacht dat ze dit topic vandaag of morgen niet zullen openen... dus da's net zoiets als je kadootje vast inpakken.... ze ontvangen hem later....Tiberius schreef:Jullie moeten nog even wachten: ze treden vandaag pas in het huwelijk.
nou....kweenie
communiceer je inmiddels dan ook buiten het forum met Demo???
- MarthaMartha
helma schreef:MarthaMartha schreef:
Denk maar niet dat ik op mijn trouwdag om 9 uur 's morgens RF zit te lezen......
nou....kweenie![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Caprice, van harte gefeliciteerd!

Em wanneer is die mooie dag Martha?MarthaMartha schreef:Denk maar niet dat ik op mijn trouwdag om 9 uur 's morgens RF zit te lezen......Tiberius schreef:Ik denk dan toch dat je de nieuwsgierigheid van de gemiddelde forummer wat onderschat...MarthaMartha schreef:ik verwacht dat ze dit topic vandaag of morgen niet zullen openen... dus da's net zoiets als je kadootje vast inpakken.... ze ontvangen hem later....Tiberius schreef:Jullie moeten nog even wachten: ze treden vandaag pas in het huwelijk.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
helma schreef:nou....kweenie![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
albion schreef:Caprice en bruid van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk
Ik wens jullie een hele fijne dag maar bovenal Gods zegen.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Hier nog een aansluiter.Rens schreef:ik sluit me van harte hierbij aan!JolandaOudshoorn schreef:Luther schreef:Caprice en Barmhartigheid van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Geweldig zo'n mijlpaal te mogen bereiken.
Van harte Gods Zegen toegewenst!
Van harte gefeliciteerd, Caprice en Barmhartigheid.
Kunnen we al ergens foto's kijken?
Kunnen we al ergens foto's kijken?
Het wordt een hele trein maar ook ik sluit me hierbij aan.jvdg schreef:Hier nog een aansluiter.Rens schreef:ik sluit me van harte hierbij aan!JolandaOudshoorn schreef:Luther schreef:Caprice en Barmhartigheid van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Geweldig zo'n mijlpaal te mogen bereiken.
Van harte Gods Zegen toegewenst!
Van harte gefeliciteerd en Gods zegen toegebeden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zwaan kleef aan..............
Moderatorbericht:
Van harte geleficiteerd samen en verder sluit ik me bij alle vorige posters aan.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.