Sorry, Helma, het is er helaas niet van gekomen.helma schreef:
Kom gerust een bakkie doen!!
Wat doen we vandaag?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Leuk jullie te hebben ontmoet, fijn dat de terugreis ook weer goed is verlopen.Bert Mulder schreef:Ben ondertussen weer terug in Canada. We hebben een goede en leuke vakantie gehad. Hendrikus, nogmaals hartelijk dank voor je hulp, en mijn zoon vond het prachtig even het orgel te spelen.Hendrikus schreef:minimeeting met onze Bert M gehad
~~Soli Deo Gloria~~
Vroeg mn bed uit gedreven
Toen ik de enorme berg strijkgoed in de mand zag, besloot ik om deze voor een groot gedeelte weg te werken.
Leuk en luchtig die katoentjes en linnentjes, maar geeft meer werk dan truitjes en vestjes.
Ook het nogmaals verschonen vanwege een avondje uit, werkt niet mee aan het terugdringen van strijkgoed.
Na een koele douche, zit ik nu met een heerlijk pittig kopje R istretto met een geroosterd bammetje met bramenjam.

Toen ik de enorme berg strijkgoed in de mand zag, besloot ik om deze voor een groot gedeelte weg te werken.
Leuk en luchtig die katoentjes en linnentjes, maar geeft meer werk dan truitjes en vestjes.
Ook het nogmaals verschonen vanwege een avondje uit, werkt niet mee aan het terugdringen van strijkgoed.
Na een koele douche, zit ik nu met een heerlijk pittig kopje R istretto met een geroosterd bammetje met bramenjam.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij
Ze hebben de galblaas (met ca 30 steentjes) verwijderd door less-cholecystectomie. Als het goed is, zie ik er over een paar maanden dus niets meer van!
Dank voor al het meeleven.

Ze hebben de galblaas (met ca 30 steentjes) verwijderd door less-cholecystectomie. Als het goed is, zie ik er over een paar maanden dus niets meer van!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Beterschap!JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
Is het meegevallen Jolanda?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
Jij bent dus van je nare pijn verlost.

- Johann Gottfried Walther
Beterschap.JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Fijn dat het voorspoedig is verlopen!JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
Sterkte verder, hopelijk is de pijn nu snel voorbij!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Johann Gottfried Walther schreef:Beterschap.JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
Ik ben blij dat het inmiddels avond is.
Ventilator staat op stand 2.

Ventilator staat op stand 2.
-
Ik hoop morgen de ventilator te 'jatten' uit ons oude huis (spullen worden weggebracht), maar wellicht is mijn broer me voor en neemt hij hem mee... 
Nu zonder ventilator is het echt niet te harden, pff... Deur kan ik ook niet opendoen want dan komen er allemaal muggen binnen.

Nu zonder ventilator is het echt niet te harden, pff... Deur kan ik ook niet opendoen want dan komen er allemaal muggen binnen.
Steentjes mee naar huis gekregen?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wij hadden de voordeur zelfs een tijdje erbij opengezet, maar het tochtte niet eens.sirdanilot schreef:Ik hoop morgen de ventilator te 'jatten' uit ons oude huis (spullen worden weggebracht), maar wellicht is mijn broer me voor en neemt hij hem mee...

- JolandaOudshoorn
Javlinder schreef:Steentjes mee naar huis gekregen?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Bizar he, dat dat zo in je lichaam groeit.JolandaOudshoorn schreef:Javlinder schreef:Steentjes mee naar huis gekregen?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
Dank voor al het meeleven.Wil je ze komen bewonderen?