Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Hoe reageert hij op de Zeeuwse klederdracht?
Met mijn moeder naar begrafenis van mijn achterneef, slechts 19 jaar geworden.
- Maanenschijn
Sterkte. Wat een triest en ernstig ongeval. En een roepstem voor jonge mensen.helma schreef:Met mijn moeder naar begrafenis van mijn achterneef, slechts 19 jaar geworden.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Sterkte ook van hier.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 09:15Sterkte. Wat een triest en ernstig ongeval. En een roepstem voor jonge mensen.helma schreef:Met mijn moeder naar begrafenis van mijn achterneef, slechts 19 jaar geworden.
Schoonmaken, wassen/strijken, rozijnenbrood en rabarber taart bakken en nog ergens sporten. Best een vol programma.
- Dodo
Het heeft misschien iets met geur te maken? De Pekinees van mijn schoonmoeder ("die knot wol" zei mijn man altijd) reageerde ook zo op Marokkaanse mensen. Heel gênant.
Goeie vraag. Ik denk het in dit geval niet, omdat hij best een stukje van ons vandaan was. Hij rende, ik begreep later dat het offerfeest? was, snel voorbij. Waarschijnlijk een beetje laat ofzo. Dan flappert zo een jurk nogal. Wellicht dat dat het was. We komen bij het lopen nl allerlei soorten mensen tegen en dan reageert hij nooit zo.