Jij maakt het wel heeel bont met je +11, dan kan wel op m'n shirtje de post rondbrengen in vergelijking met de afgelopen dagen of niet?refo schreef:Vanaf vrijdagmiddag dooi. Zaterdag +11.Nochtans schreef:Ik denk dat half Nederland daar niet net zo enthousiast over ishuisman schreef:Volgens het knmi gaat vanaf zaterdag flink dooien
Er wordt niet geschaatst dit weekeinde.
Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
~~Soli Deo Gloria~~
- Oude-Waarheid
ontzettend mooi Drikus!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mooie wintese plaatjes uit ons eigen stedeke!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Je weet maar nooit, want het weer is soms erg grillig en onberekenbaar...Gijs83 schreef:Jij maakt het wel heeel bont met je +11, dan kan wel op m'n shirtje de post rondbrengen in vergelijking met de afgelopen dagen of niet?refo schreef:Vanaf vrijdagmiddag dooi. Zaterdag +11.Nochtans schreef:Ik denk dat half Nederland daar niet net zo enthousiast over ishuisman schreef:Volgens het knmi gaat vanaf zaterdag flink dooien
Er wordt niet geschaatst dit weekeinde.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Een sprookje. Wat wonen jullie daar gezellig!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Als het een beetje meezit kunnen we zaterdag nog wel op een ijsbaan schaatsen. Maar maximum van +11 zou best wel eens mogelijk kunnen zijn. Ook het KNMI wijst nu die richting op:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Het is hier echt ijs en ijs en ijs en ijs en ijs en ijs koud...
't Is ons huis niet hoor. Maar inderdaad, we mogen niet klagenalbion schreef:Een sprookje. Wat wonen jullie daar gezellig!

~~Soli Deo Gloria~~
Kom op mensen, even iets meer kleren aan en niet zo zitten/lopen klagen.
Niet klagen maar dragen en bidden om kracht.
Niet klagen maar dragen en bidden om kracht.
Hier idem dito; de stroom is in de hele buurt uitgevallen (en intussen ook weer gerepareerd, na een uur), en dan koelt het heel snel af in huis.Droelie schreef:Het is hier echt ijs en ijs en ijs en ijs en ijs en ijs koud...
Ik vond het warm op de fiets
Had op de terugweg dan ook wel windje mee, ik vloog naar huis.

Had op de terugweg dan ook wel windje mee, ik vloog naar huis.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Van 7-9 buiten gewerkt, en dat was best wel fris. Daarna naar binnen. Net boven nul.Droelie schreef:Het is hier echt ijs en ijs en ijs en ijs en ijs en ijs koud...

Maar altijd nog beter.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Er staat hier een ijskoude gure wind, vriesweer is best gezond maar die wind gaat je door merg en been, ik ben vanmorgen even buiten geweest en heb het nu nog koud, waarschijnlijk gisteren een koutje gevat op mijn race mobiel, want ik loop ook te blaffen als een zeehond 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4