Afscheid en intrede [2]
Re: Afscheid en intrede [2]
De toespraken beluisterd bij de intrede van ds. Weststrate gisteren in Gouda. Bijzonder inhoudsvol. Daaronder voel ik me thuis.
Is die dienst nog te beluisteren?Ad Anker schreef:De toespraken beluisterd bij de intrede van ds. Weststrate gisteren in Gouda. Bijzonder inhoudsvol. Daaronder voel ik me thuis.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
- Verbannen
+1. De toespraak van de burgemeester was ook prachtig.Ad Anker schreef:De toespraken beluisterd bij de intrede van ds. Weststrate gisteren in Gouda. Bijzonder inhoudsvol. Daaronder voel ik me thuis.
Jazeker.-DIA- schreef:Is die dienst nog te beluisteren?Ad Anker schreef:De toespraken beluisterd bij de intrede van ds. Weststrate gisteren in Gouda. Bijzonder inhoudsvol. Daaronder voel ik me thuis.
-
+1! Dan vallen kerkmuren soms zó weg!GerefGemeente-lid schreef:+1. De toespraak van de burgemeester was ook prachtig.Ad Anker schreef:De toespraken beluisterd bij de intrede van ds. Weststrate gisteren in Gouda. Bijzonder inhoudsvol. Daaronder voel ik me thuis.
-
- Verbannen
Vanavond is de afscheidsdienst van ds. A. Verschuure in Capelle aan den IJssel-Middelwatering.
Helaas kan er (vooralsnog) niet meegekeken worden. Dit is alleen toegestaan voor eigen leden. Ik begrijp niet goed welke privacyregels er zijn dat dit alleen aan hen is voorbehouden. Maar dat zal vast aan mij liggen.
Helaas kan er (vooralsnog) niet meegekeken worden. Dit is alleen toegestaan voor eigen leden. Ik begrijp niet goed welke privacyregels er zijn dat dit alleen aan hen is voorbehouden. Maar dat zal vast aan mij liggen.
Wellicht is het bedoeld om afscheidspreektoerisme te voorkomen.
- Niet meer zo actief -
Ik denk dat dat is om nieuwsgierige mensen ietwat te remmen. Goede dienst!GerefGemeente-lid schreef:Vanavond is de afscheidsdienst van ds. A. Verschuure in Capelle aan den IJssel-Middelwatering.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Wel bijzonder als andere diensten altijd wel openbaar waren. Toch?
Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]
Je kan gewoon meeluisteren hoor. Volgens mij was meekijken altijd alleen voor de gemeente.Bezorgd schreef:Wel bijzonder als andere diensten altijd wel openbaar waren. Toch?
-
Ik snap dat nooit zo
iedereen kan uitzoeken hoe die dominee eruit ziet en hoe de interieur kerk er uit ziet.
iedereen kan uitzoeken hoe die dominee eruit ziet en hoe de interieur kerk er uit ziet.
Oke, dus niets aan de hand. Dacht dat de hele dienst achter een slotje zat.windorgel schreef:Je kan gewoon meeluisteren hoor. Volgens mij was meekijken altijd alleen voor de gemeente.Bezorgd schreef:Wel bijzonder als andere diensten altijd wel openbaar waren. Toch?
Maar ik hoop wel dat de preek nog na te luisteren is. Ik meende dat afscheidspreken ook wel eens via gergeminfo waren te beluisteren.Bezorgd schreef:Oke, dus niets aan de hand. Dacht dat de hele dienst achter een slotje zat.windorgel schreef:Je kan gewoon meeluisteren hoor. Volgens mij was meekijken altijd alleen voor de gemeente.Bezorgd schreef:Wel bijzonder als andere diensten altijd wel openbaar waren. Toch?
Ik kan het je ook mailen eventueel. Alleen kan daar geen PB meer over sturen.-DIA- schreef:Maar ik hoop wel dat de preek nog na te luisteren is. Ik meende dat afscheidspreken ook wel eens via gergeminfo waren te beluisteren.Bezorgd schreef:Oke, dus niets aan de hand. Dacht dat de hele dienst achter een slotje zat.windorgel schreef:Je kan gewoon meeluisteren hoor. Volgens mij was meekijken altijd alleen voor de gemeente.Bezorgd schreef:Wel bijzonder als andere diensten altijd wel openbaar waren. Toch?

'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Ik wil je wel een emailadres sturen. Bij deze dan. Graag naar dianthus2000@live.nlMistig schreef:Ik kan het je ook mailen eventueel. Alleen kan daar geen PB meer over sturen.-DIA- schreef: Maar ik hoop wel dat de preek nog na te luisteren is. Ik meende dat afscheidspreken ook wel eens via gergeminfo waren te beluisteren.
Dit is een mailaccount dat ik niet veel gebruik maar voor zoiets is het wel handig.