Dank dat jij dit hebt gedaan en ik sta er achter om dit woord toe te voegenEmma de Jong schreef:Heel aangrijpend allemaal. Toch moet je nog een woordje toevoegen. Hij is vermoedelijk slachtoffer geworden...Piet Puk schreef:Johan Quist, oprichter van RefoAnders. Los van zijn gedachten en verleden heb ik hem, zijn vrouw en zijn kinderen in mijn jeugdjaren gekend. Is helaas eerder slachtoffer geworden in Vlissingen van de verdachte die vastzit wegens het drama bij de zorgboerderij in Alblasserdam
In memoriam
Re: In memoriam
Piet Puk schreef:Dank dat jij dit hebt gedaan en ik sta er achter om dit woord toe te voegenEmma de Jong schreef:Heel aangrijpend allemaal. Toch moet je nog een woordje toevoegen. Hij is vermoedelijk slachtoffer geworden...Piet Puk schreef:Johan Quist, oprichter van RefoAnders. Los van zijn gedachten en verleden heb ik hem, zijn vrouw en zijn kinderen in mijn jeugdjaren gekend. Is helaas eerder slachtoffer geworden in Vlissingen van de verdachte die vastzit wegens het drama bij de zorgboerderij in Alblasserdam
Het is toch wel zeker hoor:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -boulevardRTL schreef:S. verstuurde de e-mail enkele minuten voor zijn daad aan de redactie van RTL Boulevard. In het bericht kondigde hij de schietpartij niet aan, maar schrijft hij wel over wat er in zijn hoofd omging. Er staat een opsomming in van vele frustraties en haat, gepaard met enkele gruwelijke foto's van de doodgeschoten Johan Quist (60) uit Vlissingen. De politie trof de schoenmaker op woensdag 4 mei dood aan in zijn zaak in het centrum van Vlissingen. Ook staan er details in de mail die alleen de schutter kan weten.
Volgens S. was Quist een willekeurig slachtoffer. Die hij ontmoette via een chatroom voor homo's en die hij vermoordde om zijn wapen te testen, en zijn haat te uiten aan een persoon waarvan de naam om privacyredenen niet genoemd wordt in dit artikel. Het wapen zou gekocht zijn via Telegram.
Aan alle kanten een heel triest verhaal.
Overleden Ds. L.D.A. Hartevelt, pred. Hersteld hervormde gemeente Breukelen/ Houten
Bron: gemeentelid Houten
-
Zo oud is deze dominee toch niet? Ongeveer 40 dacht ik.
- J.C. Philpot
De dominee is 48 jaar geworden.Henk J schreef:Zo oud is deze dominee toch niet? Ongeveer 40 dacht ik.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
- Verbannen
Begrijp ik goed dat hij ziek was?J.C. Philpot schreef:De dominee is 48 jaar geworden.Henk J schreef:Zo oud is deze dominee toch niet? Ongeveer 40 dacht ik.
-
Sjonge!! Wat erg. Fijne dominee was het.wilhelmus schreef:Overleden Ds. L.D.A. Hartevelt, pred. Hersteld hervormde gemeente Breukelen/ Houten
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
Ja.GerefGemeente-lid schreef:Begrijp ik goed dat hij ziek was?J.C. Philpot schreef:De dominee is 48 jaar geworden.Henk J schreef:Zo oud is deze dominee toch niet? Ongeveer 40 dacht ik.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Ik hoorde het ook. Nu zijn zowel de HHK, de GG en de PKN van Houten vacant.
Lazen in het RD dat mevr. Blankensteijn-Moree uit Dordrecht is overleden. Het is de lieve, oude dame die model stond op de reclameuitingen voor "Bij ons in de Biblebelt" in 2019. Zo'n vrouw die iedereen wel als oma zou wensen - ik wel tenminste. Deze mevrouw nooit ontmoet maar door de vele keren dat we haar gezicht zagen, toch het idee haar een beetje te kennen.
Dank voor het delen.
Zij heeft inderdaad met één foto veel goeds gedaan.
Zij heeft inderdaad met één foto veel goeds gedaan.
-
Afgelopen nacht is ds. J. van Amstel (CGK) uit Ede toch vrij onverwachts overleden.
Ach... ik zag hem wel eens lopen in het park(je) naast het winkelcentrum; hij was al een tijdje vrij zwak, had ik het idee?Emma de Jong schreef:Afgelopen nacht is ds. J. van Amstel (CGK) uit Ede toch vrij onverwachts overleden.
Overleden mevr van der Graaf-Plaisier echtgenote van Ir J van der Graaf