Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

-DIA-

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:Zullen we maar weer ontopic gaan?
Met respect voor de Gereformeerde leer alstublieft, graag.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
refo

Bericht door refo »

-DIA- schreef:
Curatorium schreef:
-DIA- schreef: Maar kan het nu nooit eens 'normaal' in alle vriendelijkheid?
Er was hier volkomen vriendelijkheid totdat jij zonodig een spottende profetie over de HSV jongerenbijbel moest maken, wat evengoed Gods Woord is als een GBS zakbijbel van slangenleer en goudsnede.
Als men niet reageert op de inhoudelijke gevaren van de HSV, die wuift men weg, ondanks
alles, dan mag je het toch op een andere manier proberen? Je probeert het toch van alle
kanten? Maar het lijk te ver weg. Er is er nog Eén die hiervoor onze ogen kan openen.

En waarom reageert men zo als het om de HSV gaat? Er zijn hier (hopelijk zien we het)
zoveel echte profane en subtiele spotters. En vooral als het om de Waarheid met een
hoofdletter gaat.

Ik acht (als al mijn berichtjes een met aandacht, en inhoudelijk worden gelezen, dat
ik me zeker niet bewust ben ooit iemand te willen kwetsen, of te bespotten. Kom dan
dan met harde voorbeelden dat ik hard ben en verkeerd. Niet omheen draaien
Recht door zee, ik geloof toch dat ik dat ook altijd ben geweest.
Begrijpen we dan niet, hoen een mens kan lijden aan het verval in de kerk en tevens
het diepe bederf van eigen hart. en dat de breuk op het lichtst wordt genezen?
Nog eens, ik spot niet, maar ik zeg in ALLE toonaarden als het de oude beproefde
gereformeerde leer betreft.
De HSV is geen gevaar.
Jaren lang heeft Gods Geest mensen verlicht om wederom een betrouwbare weergave van Gods Woord te maken. Eind 2010 verschijnt deze. En wat doe jij, samen met een clubje zgn 'rechtzinnigen'? Het verachten. Het Satans werk noemen.
Dan is het toch geen wonder dat je niets dan geesteloosheid aantreft? Dan kan wat jij vindt nog zo oud en beproefd zijn, de Geest is verdwenen.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

refo schreef:
-DIA- schreef:
Curatorium schreef:
-DIA- schreef: Maar kan het nu nooit eens 'normaal' in alle vriendelijkheid?
Er was hier volkomen vriendelijkheid totdat jij zonodig een spottende profetie over de HSV jongerenbijbel moest maken, wat evengoed Gods Woord is als een GBS zakbijbel van slangenleer en goudsnede.
Als men niet reageert op de inhoudelijke gevaren van de HSV, die wuift men weg, ondanks
alles, dan mag je het toch op een andere manier proberen? Je probeert het toch van alle
kanten? Maar het lijk te ver weg. Er is er nog Eén die hiervoor onze ogen kan openen.

En waarom reageert men zo als het om de HSV gaat? Er zijn hier (hopelijk zien we het)
zoveel echte profane en subtiele spotters. En vooral als het om de Waarheid met een
hoofdletter gaat.

Ik acht (als al mijn berichtjes een met aandacht, en inhoudelijk worden gelezen, dat
ik me zeker niet bewust ben ooit iemand te willen kwetsen, of te bespotten. Kom dan
dan met harde voorbeelden dat ik hard ben en verkeerd. Niet omheen draaien
Recht door zee, ik geloof toch dat ik dat ook altijd ben geweest.
Begrijpen we dan niet, hoen een mens kan lijden aan het verval in de kerk en tevens
het diepe bederf van eigen hart. en dat de breuk op het lichtst wordt genezen?
Nog eens, ik spot niet, maar ik zeg in ALLE toonaarden als het de oude beproefde
gereformeerde leer betreft.
De HSV is geen gevaar.
Jaren lang heeft Gods Geest mensen verlicht om wederom een betrouwbare weergave van Gods Woord te maken. Eind 2010 verschijnt deze. En wat doe jij, samen met een clubje zgn 'rechtzinnigen'? Het verachten. Het Satans werk noemen.
Dan is het toch geen wonder dat je niets dan geesteloosheid aantreft? Dan kan wat jij vindt nog zo oud en beproefd zijn, de Geest is verdwenen.
:super
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Een beetje respect graag
voor de
doelgroep
van dit forum.
Is dat teveel gevraagd?

Een niet begrepen vreemdeling in eigen kring
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

-DIA- schreef:Een beetje respect graag
voor de
doelgroep
van dit forum.
Is dat teveel gevraagd?
Volledig mee eens. Maar wel graag voor de héle doelgroep van dit forum, en niet slechts een deel van de doelgroep.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mocht u over de doelgroep en het respect willen praten, dan mag daarvoor een apart topic geopend worden, waarin op normale toon gediscussieerd gaat worden. Hier hebben we het over de aanwinsten. Ontopic dus maar weer.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Een schoon raam. Nu moet er eigenlijk nog een bordje bij: verboden voor poepende vogels... :fouet
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Ichtus schreef:Een schoon raam. Nu moet er eigenlijk nog een bordje bij: verboden voor poepende vogels... :fouet
Moet je die vogels eerst leren lezen. :)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Johann Gottfried Walther schreef:
Ichtus schreef:Een schoon raam. Nu moet er eigenlijk nog een bordje bij: verboden voor poepende vogels... :fouet
Moet je die vogels eerst leren lezen. :)
Ik zal het alfabet er naast hangen... :livre
refo

Bericht door refo »

Hier een plaatje van de krijgsmachtbijbel:Afbeelding
Mara

Bericht door Mara »

Een nieuwe trouwring. Ik heb de hoop opgegeven dat ik hem nog zou vinden :cry
Ik had 2 ringetjes en een broche om in te ruilen, dus de uiteindelijke prijs viel gelukkig mee. :sweat :sweat
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mara schreef:Een nieuwe trouwring. Ik heb de hoop opgegeven dat ik hem nog zou vinden :cry
Ik had 2 ringetjes en een broche om in te ruilen, dus de uiteindelijke prijs viel gelukkig mee. :sweat :sweat
Je had misschien beter nog kunnen wachten. De goudprijs is van torenhoog de laatste weken hard aan het dalen. Over 1 à 2 jaar zouden de ringenprijzen er best anders uit kunnen zien.
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:
Mara schreef:Een nieuwe trouwring. Ik heb de hoop opgegeven dat ik hem nog zou vinden :cry
Je had misschien beter nog kunnen wachten. De goudprijs is van torenhoog de laatste weken hard aan het dalen. Over 1 à 2 jaar zouden de ringenprijzen er best anders uit kunnen zien.
Ik heb al 3 jaar gewacht, maar kon het niet langer. Daarentegen bracht mijn ingeleverde goud meer op. Dus...
Mijn trouwring is bescheiden, in de tijd dat wij trouwden, waren de trouwringen breed en zwaar, en daar hadden wij geen zin in.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Inmiddels weer verlies, maar vanmiddag had ik weer een zware pijnaanval in mijn buik. Even gegoogled, maar het kan best dat het galstenen zijn.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
alias

Bericht door alias »

JolandaOudshoorn schreef:Inmiddels weer verlies, maar vanmiddag had ik weer een zware pijnaanval in mijn buik. Even gegoogled, maar het kan best dat het galstenen zijn.
Of een spastische darm...?
Plaats reactie