Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
bezoek ontvangen 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
acht uur lang in een bus zitten. Wat kun je toch enorm moe worden van niks doen.
Onderwijl heb ik een Elsevier gelezen, Bomans voorgelezen gekregen, veel drop gegeten, een eng verhaal verteld gekregen, pinda's gegeten, uitgestapt, kou geleden en weer ingestapt, Van den Beukel gelezen, veel smst en voortsch alles gedaan waardoor de reis korter leek. (Welk doel overigens niet gehaald werd; het leek wel een week.)
Onderwijl heb ik een Elsevier gelezen, Bomans voorgelezen gekregen, veel drop gegeten, een eng verhaal verteld gekregen, pinda's gegeten, uitgestapt, kou geleden en weer ingestapt, Van den Beukel gelezen, veel smst en voortsch alles gedaan waardoor de reis korter leek. (Welk doel overigens niet gehaald werd; het leek wel een week.)
vanochtend lekker uitgeslapen
nu heel even achter internet voor wat logeeradresjes (hotels, motels, b&b's) zoeken
straks even naar Huntsville
vanavond voor het laatst eten koken in ons vakantiehuisje
vanavond koffers pakken
nu heel even achter internet voor wat logeeradresjes (hotels, motels, b&b's) zoeken
straks even naar Huntsville
vanavond voor het laatst eten koken in ons vakantiehuisje
vanavond koffers pakken
Vandaag was het bij ons op school: de dag van de zorg.
Dus... hadden we een speciaal morgentje. Kwam een spreker van de Christelijke Hoge school... Ede dacht ik. Dat kwam even het woord voeren, waarom het de dag van de zorg was.
En... daarna hadden we workshops. Ik was toevallig bij Muziek ingedeeld.
Heerlijk zingen, met de piano.
Dus... hadden we een speciaal morgentje. Kwam een spreker van de Christelijke Hoge school... Ede dacht ik. Dat kwam even het woord voeren, waarom het de dag van de zorg was.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
leuk Judith dat je wat pc tijd voor rf nam!judith schreef:Vandaag was het bij ons op school: de dag van de zorg.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zeker in het kader van de internationale dag van de verpleegkunde(zie wist u dat-topic).judith schreef:Vandaag was het bij ons op school: de dag van de zorg.
Stop maar met zoeken. Maranathakerk in Ridderkerk begint de dienst om 8.15 uur.....hmprff schreef: - uitzoeken hoe laat morgen de dienst begint in de maranathakerk in rotterdam...(de ene site zegt half 10 en de andere 10 uur...)
Sjonge zeg, heb je een dag vrij en moet je er nog om 7 uur uit.....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ga je toch een keer "vreemd" waar ze wel een "normale" tijd hebbenvlinder schreef:Stop maar met zoeken. Maranathakerk in Ridderkerk begint de dienst om 8.15 uur.....hmprff schreef: - uitzoeken hoe laat morgen de dienst begint in de maranathakerk in rotterdam...(de ene site zegt half 10 en de andere 10 uur...)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nee, ik vind dat je zoveel mogelijk in je eigen gemeente hoort, helemaal als je eigen dominee er is. Daarnaast preekte hij over het laatste afsluitende gedeelte van een prekenserie.Orchidee schreef:Ga je toch een keer "vreemd" waar ze wel een "normale" tijd hebbenvlinder schreef:Stop maar met zoeken. Maranathakerk in Ridderkerk begint de dienst om 8.15 uur.....hmprff schreef: - uitzoeken hoe laat morgen de dienst begint in de maranathakerk in rotterdam...(de ene site zegt half 10 en de andere 10 uur...)
Het viel best mee. 7 uur uit bed is voor mij anderhalf uur langer uitslapen dan anders....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vanmorgen kerk...
Vanmiddag stukje fietsen...( hoop dat het droog blijft!)
Gelijk even bij m'n moeder langs voor een kop koffie...
Vanavond weet ik nog niet...
Vanmiddag stukje fietsen...( hoop dat het droog blijft!)
Gelijk even bij m'n moeder langs voor een kop koffie...
Vanavond weet ik nog niet...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
We gaan zo een M.A.C. rit maken 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
da's een macdrive toch?albion schreef:We gaan zo een M.A.C. rit maken
Zita schreef:da's een macdrive toch?albion schreef:We gaan zo een M.A.C. rit maken

~~Soli Deo Gloria~~
Yep!Gijs83 schreef:Zeker in het kader van de internationale dag van de verpleegkunde(zie wist u dat-topic).judith schreef:Vandaag was het bij ons op school: de dag van de zorg.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Een erg fijne dag met fijn en goed bezoek van vrienden met hun drie meiden, alleen jammer dat Jetje ziek was.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....