Laat de groten oppassen en kom jij een dagje hierMarthaMartha schreef:Balen, is ie weer aan het werk nu?Auto schreef:Maar hij is dan ook heeeeeel erg goedhelma schreef:dat mijn man ook onmisbaar is op zijn werk

Laat de groten oppassen en kom jij een dagje hierMarthaMartha schreef:Balen, is ie weer aan het werk nu?Auto schreef:Maar hij is dan ook heeeeeel erg goedhelma schreef:dat mijn man ook onmisbaar is op zijn werk
henriët schreef:Laat de groten oppassen en kom jij een dagje hierMarthaMartha schreef:Balen, is ie weer aan het werk nu?Auto schreef:Maar hij is dan ook heeeeeel erg goedhelma schreef:dat mijn man ook onmisbaar is op zijn werk
hij was aan 't klussen in de flat van mijn dochterMarthaMartha schreef:Balen, is ie weer aan het werk nu?Auto schreef:Maar hij is dan ook heeeeeel erg goedhelma schreef:dat mijn man ook onmisbaar is op zijn werk
ai... balen...helma schreef:hij was aan 't klussen in de flat van mijn dochterMarthaMartha schreef:Balen, is ie weer aan het werk nu?Auto schreef:Maar hij is dan ook heeeeeel erg goedhelma schreef:dat mijn man ook onmisbaar is op zijn werk
maar zat een halve dag op 't kasteel
nu moet hij vanavond verder klussen
ik denk een combinatie van beidenrefo schreef:Is hij onmisbaar of is hij de eerste die gebeld wordt omdat hij nooit NEE zegt.
Met alle respect, maar niemand is onmisbaar. Als iemand een jaar is ziek geweest dan weten ze vaak niet eens meer wat-ie vroeger deed.helma schreef:ik denk een combinatie van beidenrefo schreef:Is hij onmisbaar of is hij de eerste die gebeld wordt omdat hij nooit NEE zegt.![]()
maar eerlijk gezegd; ik snap best dat ze hem onmisbaar vinden
Ik begrijp je helemaal. Mijn man is nu ook weer op weg naar een storinghelma schreef:is bekend ja. Maar de praktijk is vaak weerbarstiger.
En iemand moet toch de beste zijn![]()
als er een probleem is proberen ze het eerst zelf en in het uiterste geval bellen ze
meestal kan hij het dan wel telefonisch oplossen maar nu dus niet.
(en hij heeft zich bereid verklaard standby te staan. Dus ik mag er ook helemaal niet over klagen, maar op sommige momenten vind ik het balen.)
Je kan dan toch maar beter schoolmeester zijn.JolandaOudshoorn schreef:Ik begrijp je helemaal. Mijn man is nu ook weer op weg naar een storinghelma schreef:is bekend ja. Maar de praktijk is vaak weerbarstiger.
als er een probleem is proberen ze het eerst zelf en in het uiterste geval bellen ze
(en hij heeft zich bereid verklaard standby te staan. Dus ik mag er ook helemaal niet over klagen, maar op sommige momenten vind ik het balen.)
helma schreef:ik denk een combinatie van beidenrefo schreef:Is hij onmisbaar of is hij de eerste die gebeld wordt omdat hij nooit NEE zegt.![]()
maar eerlijk gezegd; ik snap best dat ze hem onmisbaar vinden
En op afstand kan ik dat alleen maar beamen.helma schreef:maar eerlijk gezegd; ik snap best dat ze hem onmisbaar vinden
dan krijg je alleen maar extra vrij als er een beetje sneeuw of vorst is....Ander schreef:Je kan dan toch maar beter schoolmeester zijn.JolandaOudshoorn schreef:Ik begrijp je helemaal. Mijn man is nu ook weer op weg naar een storinghelma schreef:is bekend ja. Maar de praktijk is vaak weerbarstiger.
Nee, je man moet omscholen!JolandaOudshoorn schreef:dan krijg je alleen maar extra vrij als er een beetje sneeuw of vorst is....Ander schreef:Je kan dan toch maar beter schoolmeester zijn.JolandaOudshoorn schreef:Ik begrijp je helemaal. Mijn man is nu ook weer op weg naar een storinghelma schreef:is bekend ja. Maar de praktijk is vaak weerbarstiger.
(en hij heeft zich bereid verklaard standby te staan. Dus ik mag er ook helemaal niet over klagen, maar op sommige momenten vind ik het balen.)![]()
Je hebt gelijk, ik laat mij direct omscholen