zusterelly schreef:Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de examens!
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
albion schreef:zusterelly schreef:Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de examens!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
van mij ookWilma van den Berg schreef:albion schreef:zusterelly schreef:Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de examens!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik heb net een heerlijke verse fruitsalade op 

- JolandaOudshoorn
mijn jongste zonet alle aardbeien uit mijn aardbeienplant heeft opgegeten....
JolandaOudshoorn schreef:mijn jongste zonet alle aardbeien uit mijn aardbeienplant heeft opgegeten....
geef d'r es ongelijk!
Waarschijnlijk bracht Helma haar op het idee...

helma schreef:ik heb net een heerlijke verse fruitsalade op
O jammer zeg! Kan hij/zij er wel tegen?JolandaOudshoorn schreef:mijn jongste zonet alle aardbeien uit mijn aardbeienplant heeft opgegeten....

Niet allergisch.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
- JolandaOudshoorn
ze kan er heel goed tegen. en ach, dat koppie als ze zo'n rood, sappig dingetje in haar mondje stopt... dan gun je haar als die aardbeien van harteAvi schreef:O jammer zeg! Kan hij/zij er wel tegen?JolandaOudshoorn schreef:mijn jongste zonet alle aardbeien uit mijn aardbeienplant heeft opgegeten....![]()
Niet allergisch.

...de 'verslavingsthermometer' weer is bijgewerkt?
...ik Rens daaruit verwijderd heb en Aritha en vlinder daar (opnieuw) aan toegevoegd heb?
...Luther(+81%
!!!), hmprff(+9%) en -DIA-(+9%) relatief het meest meer berichten hebben achtergelaten de afgelopen maand?
...albion, hendrikus, gian, wilma van den berg en BJD onze 'constante factoren' de afgelopen maand waren?
...hoppipolla, raka, droelie, monique en marco relatief het hardst achteruit gegaan zijn in hun gem.berichtenaantal?
...top10 er nu als volgt uit ziet?
Top10 jun2009
1.MarthaMartha(1)
2.Tiberius(4)
3.jvdg(3)
4.Henriet(5)
5.Albion(6)
6.Marnix(7)
7.Afgewezen(8)
8.JolandaOudshoorn(10)
9.Gijs83(9)
10.Helma(11)
PS: het draait allemaal om het gemiddeld aantal berichten dat je per dag plaatste sinds je aanmelding!!!
...ik Rens daaruit verwijderd heb en Aritha en vlinder daar (opnieuw) aan toegevoegd heb?
...Luther(+81%

...albion, hendrikus, gian, wilma van den berg en BJD onze 'constante factoren' de afgelopen maand waren?
...hoppipolla, raka, droelie, monique en marco relatief het hardst achteruit gegaan zijn in hun gem.berichtenaantal?
Top10 jun2009
1.MarthaMartha(1)
2.Tiberius(4)
3.jvdg(3)
4.Henriet(5)
5.Albion(6)
6.Marnix(7)
7.Afgewezen(8)
8.JolandaOudshoorn(10)
9.Gijs83(9)
10.Helma(11)
PS: het draait allemaal om het gemiddeld aantal berichten dat je per dag plaatste sinds je aanmelding!!!

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik zou het maar anders gaan berekenen: werkelijk aantal berichten in een bepaalde periode. Blijkbaar kun je een maand vrijwel niet posten en toch de derde plaats houden. Dat kan natuurlijk niet waar zijn. Met verslaving heeft dat in ieder geval niets van doen.Gijs83 schreef:...de 'verslavingsthermometer' weer is bijgewerkt?
...Luther(+81%!!!), hmprff(+9%) en -DIA-(+9%) relatief het meest meer berichten hebben achtergelaten de afgelopen maand?
Top10 jun2009
1.MarthaMartha(1)
2.Tiberius(4)
3.jvdg(3)
4.Henriet(5)
5.Albion(6)
6.Marnix(7)
7.Afgewezen(8)
8.JolandaOudshoorn(10)
9.Gijs83(9)
10.Helma(11)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Denk je dat echtfluitje schreef:![]()
Ik kom nog steeds niet in de statistieken voor.

- JolandaOudshoorn
Dat Tib wel heel veel 1 heeft in zijn aantal postings (5 om precies te zijn)
- JolandaOudshoorn
11111 =aantal berichten Tiberiua om 12.00 die ook op nr 1 staatGijs83 schreef:...de 'verslavingsthermometer' weer is bijgewerkt?
...Luther(+81%!!!), hmprff(+9%) en -DIA-(+9%) relatief het meest meer berichten hebben achtergelaten de afgelopen maand?
Top10 jun2009
1.MarthaMartha(1)
2.Tiberius(4)
3.jvdg(3)
4.Henriet(5)
5.Albion(6)
6.Marnix(7)
7.Afgewezen(8)
8.JolandaOudshoorn(10)
9.Gijs83(9)
10.Helma(11)