Net of er iemand een werkplaats binnenstapt van een befaamde autogarage. De eigenaar is al zwetend bezig met zijn werk. Op de inrit staan nog enkele kapotte auto's te wachten op reparatie. De nieuwe bezoeker wil graag een kentekenplaat hebben, met de naam van die werkplaats in kleine lettertjes eronder. Dus roept de bezoeker zo beleefd mogelijk tegen de garagehouder, die zwoegend bezig is in de smeerput: "Mag ik ook binnenkomen met een auto zonder problemen?"De Rijssenaar schreef: ↑07 jul 2025, 20:39 Ik ben ff wat filmpjes van geloofstoerusting aant kijken. Maar wat vindt het forum van onderstaand filmpje? Ik kan er niks verkeerds aan ontdekken
https://youtu.be/xxOhxjJOnAI?si=NgXJHnRWuSSWiOwi
Gelezen, gedacht, gehoord (overig)
Re: Gelezen, gedacht, gehoord (overig)
Waarschijnlijk is het antwoord; "natuurlijk, waarmee kan ik u helpen?" Maar vind de vergelijking wat mwah.... een zwetende garagehouder....moest even slikken.Adagio schreef: ↑Gisteren, 10:26Net of er iemand een werkplaats binnenstapt van een befaamde autogarage. De eigenaar is al zwetend bezig met zijn werk. Op de inrit staan nog enkele kapotte auto's te wachten op reparatie. De nieuwe bezoeker wil graag een kentekenplaat hebben, met de naam van die werkplaats in kleine lettertjes eronder. Dus roept de bezoeker zo beleefd mogelijk tegen de garagehouder, die zwoegend bezig is in de smeerput: "Mag ik ook binnenkomen met een auto zonder problemen?"De Rijssenaar schreef: ↑07 jul 2025, 20:39 Ik ben ff wat filmpjes van geloofstoerusting aant kijken. Maar wat vindt het forum van onderstaand filmpje? Ik kan er niks verkeerds aan ontdekken
Precies.
Een voorbeeld van hoe vlug het evangelie voorwaardelijk kan worden verklaard
Een voorbeeld van hoe vlug het evangelie voorwaardelijk kan worden verklaard
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Nee hoor, het probleem is hier dat iemand zijn eigen probleem niet goed kent maar wel weet dat ie een probleem heeft. Dat gebeurt vaak als je met de auto naar garage gaat… je weet dat er iets mis is, maar niet wat. Daarmee kom je dan bij de garage en deze helpt je dan verder en zegt dan niet: ga maar eerst ff zelf uitzoeken wat het is; want zo kom je hier niet binnen.Adagio schreef: ↑Gisteren, 10:26Net of er iemand een werkplaats binnenstapt van een befaamde autogarage. De eigenaar is al zwetend bezig met zijn werk. Op de inrit staan nog enkele kapotte auto's te wachten op reparatie. De nieuwe bezoeker wil graag een kentekenplaat hebben, met de naam van die werkplaats in kleine lettertjes eronder. Dus roept de bezoeker zo beleefd mogelijk tegen de garagehouder, die zwoegend bezig is in de smeerput: "Mag ik ook binnenkomen met een auto zonder problemen?"De Rijssenaar schreef: ↑07 jul 2025, 20:39 Ik ben ff wat filmpjes van geloofstoerusting aant kijken. Maar wat vindt het forum van onderstaand filmpje? Ik kan er niks verkeerds aan ontdekken
En het feit dat al die mensen met auto's ZELF naar die garage komen, is al helemaal verkeerd. Dan kunnen ze zelf nog rijden.De Rijssenaar schreef: ↑Gisteren, 16:28Nee hoor, het probleem is hier dat iemand zijn eigen probleem niet goed kent maar wel weet dat ie een probleem heeft. Dat gebeurt vaak als je met de auto naar garage gaat… je weet dat er iets mis is, maar niet wat. Daarmee kom je dan bij de garage en deze helpt je dan verder en zegt dan niet: ga maar eerst ff zelf uitzoeken wat het is; want zo kom je hier niet binnen.Adagio schreef: ↑Gisteren, 10:26Net of er iemand een werkplaats binnenstapt van een befaamde autogarage. De eigenaar is al zwetend bezig met zijn werk. Op de inrit staan nog enkele kapotte auto's te wachten op reparatie. De nieuwe bezoeker wil graag een kentekenplaat hebben, met de naam van die werkplaats in kleine lettertjes eronder. Dus roept de bezoeker zo beleefd mogelijk tegen de garagehouder, die zwoegend bezig is in de smeerput: "Mag ik ook binnenkomen met een auto zonder problemen?"De Rijssenaar schreef: ↑07 jul 2025, 20:39 Ik ben ff wat filmpjes van geloofstoerusting aant kijken. Maar wat vindt het forum van onderstaand filmpje? Ik kan er niks verkeerds aan ontdekken
Precies. Je moet vooral langs de weg blijven staan met je kapotte auto Vooral je hand niet op steken en zeggen: “Help! Ik wil naar de garage!” Want als je er achter komt dat je er iets met je auto is, moet je eerst zelf onder de motorkap duiken en uitzoeken wat er precies mis is. Daar heb je Jezus niet voor nodig toch.refo schreef: ↑Gisteren, 17:08En het feit dat al die mensen met auto's ZELF naar die garage komen, is al helemaal verkeerd. Dan kunnen ze zelf nog rijden.De Rijssenaar schreef: ↑Gisteren, 16:28Nee hoor, het probleem is hier dat iemand zijn eigen probleem niet goed kent maar wel weet dat ie een probleem heeft. Dat gebeurt vaak als je met de auto naar garage gaat… je weet dat er iets mis is, maar niet wat. Daarmee kom je dan bij de garage en deze helpt je dan verder en zegt dan niet: ga maar eerst ff zelf uitzoeken wat het is; want zo kom je hier niet binnen.Adagio schreef: ↑Gisteren, 10:26Net of er iemand een werkplaats binnenstapt van een befaamde autogarage. De eigenaar is al zwetend bezig met zijn werk. Op de inrit staan nog enkele kapotte auto's te wachten op reparatie. De nieuwe bezoeker wil graag een kentekenplaat hebben, met de naam van die werkplaats in kleine lettertjes eronder. Dus roept de bezoeker zo beleefd mogelijk tegen de garagehouder, die zwoegend bezig is in de smeerput: "Mag ik ook binnenkomen met een auto zonder problemen?"De Rijssenaar schreef: ↑07 jul 2025, 20:39 Ik ben ff wat filmpjes van geloofstoerusting aant kijken. Maar wat vindt het forum van onderstaand filmpje? Ik kan er niks verkeerds aan ontdekken